Στις από τον/την ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Καθηγητές Σχολικού Έτους 2023- 2024

Α/Α Επώνυμο Όνομα Ειδικότητα
1 ΑΜΑΝΑΤΙΔΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ ΠΕ02 – ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
2 ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΠΕ04.01 – ΦΥΣΙΚΟΙ
3 ΒΑΡΔΙΑΜΠΑΣΗ ΙΩΑΝΝΑ ΠΕ03.50 – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
4 ΒΑΡΟΤΣΗ ΟΛΓΑ ΠΕ86 – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
5 ΒΡΕΝΤΖΟΥ ΑΝΝΑ – ΜΑΡΙΑ ΠΕ02 – ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
6 ΓΑΣΠΑΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ83 – ΗΛΕΚΤΟΛΟΓΟΣ
7 ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΕΡΑΣΙΑ – ΣΟΥΖΑΝΑ ΠΕ11 – ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
8 ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ04.01.50 – ΦΥΣΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
9 ΔΟΥΛΓΕΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ05 – ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
10 ΔΟΥΛΙΑΝΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΕ23-ΣΔΕΥ – ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ
11 ΚΑΛΛΕΡΓΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΕ03 – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
12 ΚΑΠΑΡΟΥΝΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕ02 – ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
13 ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕ04.0 – ΦΥΣΙΚΟΙ
14 ΚΟΥΡΙΔΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ ΠΕ04.01 – ΦΥΣΙΚΟΙ
15 ΜΠΕΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ78 – ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
16 ΝΙΚΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΕ02 -ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
17 ΝΙΝΙΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ01 – ΘΕΟΛΟΓΟΙ
18 ΝΙΦΟΡΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕ02.50 – ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
19 ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΕ30-ΣΔΕΥ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ
20 ΡΕΤΟΥΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕ02 – ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
21 ΣΑΝΔΑΛΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΕ04.04 – ΒΙΟΛΟΓΟΙ
22 ΣΤΑΣΙΝΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΕ01 – ΘΕΟΛΟΓΟΙ
23 ΧΑΝΤΖΗΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΕ03.50 – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
24 ΧΑΤΖΗΜΠΕΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ06 – ΑΓΓΛΙΚΩΝ

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καθηγητές Σχολικού Έτους 2023- 2024

Διοίκηση -Υπεύθυνοι θέσεων 2023-2024

 Διευθύντρια
     Στασινού Δήμητρα
 Υποδιευθυντής
     


  Υπεύθυνοι Τμημάτων 

     Α1: Βαρότση Όλγα
     Α2: Στασινού Δήμητρα
     Β1: Αναστασίου Μαγδαληνή
     Β2: Δουλγεράκη Μαρία
     Γ1: Βρέντζου Άννα - Μαρία
     Γ2:  Γεωργακοπούλου Κερασία - Σουζάνα

Υπεύθυνοι Εργαστηρίων
    Εργαστήριο Πληροφορικής: Βαρότση Όλγα
    Εργαστήριο Φυσικής: Αναστασίου Λίνα
 Βοηθητικό Προσωπικό
    Σαλούστρου-Στρατάκη Ειρήνη
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διοίκηση -Υπεύθυνοι θέσεων 2023-2024
Στις από τον/την ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα Τρίτη 31-10-2023

Πρόγραμμα Webex Δευτέρα 30-10-2023

Πατήσετε στον παρακάτω σύνδεσμο για να κατεβάσετε το πρόγραμμα.

ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ Webex 30-10-2023

Πρόγραμμα 30-10-2023

 

 

Κατηγορίες: ΜΑΘΗΤΕΣ, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα Webex Δευτέρα 30-10-2023

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: ΜΑΘΗΤΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023

Ψυχρή κρέμα ή Κηρωτή Γαληνού ή Αλοιφή Ροδόνερου

Στα πλαίσια του μαθήματος της Τεχνολογίας Β’ Γυμνασίου, παρασκευάσαμε,  την «ψυχρή κρέμα»ώστε οι μαθητές του Β2 να έρθουν σε επαφή με την διαδικασία παρασκευής της, που είναι και το βασικό προϊόν της βιομηχανίας που επέλεξαν να μελετήσουν.

Σας παρουσιάζουμε μερικές πληροφορίες για το σκεύασμα, την συνταγή και την διαδικασία παρασκευής του.

Η συνταγή για την ενυδατική κρέμα με τριαντάφυλλο που ακολουθεί είναι η κρέμα του Έλληνα γιατρού Γαληνού, 2ος μ.Χ. αιώνας, όπως μας έχει μεταφερθεί από το μακρινό παρελθόν και είναι, όπως λέγεται, η πρώτη καλλυντική κρέμα με θερα20230518 125407πευτικές ιδιότητες που επινοήθηκε για να περιποιείται τα τραύματα των Μονομάχων. Η ψυχρή κρέμα του Γαληνού αρχικά έγινε με βάση το κερί μέλισσας, το ελαιόλαδο και το νερό που περιείχε ροδοπέταλα για απαλότητα και άρωμα.
Το όνομα «ψυχρή κρέμα» προέρχεται από το αίσθημα δροσιάς που αφήνει στο δέρμα κατά την εφαρμογή της.
Για την παρασκευή της ψυχρής κρέμας θα χρησιμοποιήσαμε:
1) 60γρ Κερί μέλισσας

2) 280γρ Αμυγδαλέλαιο

3) 62,5γρ Ελαιόλαδο

4) 2,5γρ Βορικό Νάτριο (Βόρακα)

5) 25ml Ροδόνερονα το ζεσταίνουμε μέχρι τους 70οC

Στο άλλο βάζουμε το αμυγδαλέλαιο, το ελαιόλαδο και το κερί της μέλισσας και το αφήνουμε να θερμανθεί μέχρι να λειώσει το κερί περίπου στους 70οC.20230518 130238

Όταν τα δύο μίγματα φτάσουν στην ίδια θερμοκρασία τότε αναμιγνύουμε τις 2 φάσεις ρίχνοντας το υδατικό διάλυμα στο ελαιώδες σιγά σιγά ενώ ανακατεύουμε συνεχώς.

Όταν το μίγμα μας φτάσει στους 45οC ρίχνουμε περίπου 10 σταγόνες αιθέριο έλαιο τριαντάφυλλο.

6) 70mlΑπεσταγμένο ή Απιονισμένο νερό

8) 0,1ml Ροδέλαιο

Για την Παρασκευή θα χρειαστούμε δύο ανοξείδωτα σκεύη.

20230518 131917Στο ένα τοποθετούμε το νερό, το ροδόνερο και το βόρακα και αρχίζουμε

Όσο η κρέμα μας είναι ακόμα ρευστή την τοποθετούμε σε βαζάκια και την διατηρούμε για 3-4 μήνες.

Σημ: Η κρέμα μας δεν έχει συντηρητικά για αυτό δεν έχει και μεγάλη διάρκεια ζωής.

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ψυχρή κρέμα ή Κηρωτή Γαληνού ή Αλοιφή Ροδόνερου

Το Τελευταίο Θρανίο – Περιοδικό Γυμνασίου Ανωγείων

Στο πλαίσιο Εγκεκριμένου Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων οι μαθητές του Γυμνασίου Ανωγείων σχεδίασαν και παρουσίασαν το περιοδικό του σχολείου. Μπορείτε να το δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο.

https://online.fliphtml5.com/vrfxy/uuzl/

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το Τελευταίο Θρανίο – Περιοδικό Γυμνασίου Ανωγείων

Ύλη Γ Γυμνασίου

Γ Γυμνασίου

 Εξεταστική Περίοδος Ιουνίου 2023

Εξεταστέα Ύλη

 Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας

 

Εξεταζόμενα Λογοτεχνικά Κείμενα

 

1. «Με τον τρόπο του Γ. Σ.», Γιώργος Σεφέρης σελ. 169 – 171
2. «Τ’ αγνάντεμα», Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης σελ. 99 – 105
3. «Ερωτόκριτος», Βιτσέντσος Κορνάρος σελ. 19 – 24
4. «Γιατί μ’ αγάπησες», Μαρία Πολυδούρη σελ. 150 – 152
5. «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι», Διονύσιος Σολωμός σελ. 61 – 62

 

Διδάσκων Καθηγητής

                                                                                                                                        Ναζήμ Τλε

ΒΙΟΛΟΓΙΑ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

1.2 Κύτταρο η μονάδα της ζωής

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥΣ

2.1 Ισορροπία στα βιολογικά οικοσυστήματα

2.2 Οργάνωση και λειτουργίες οικοσυστήματος – Ο ρόλος της ενέργειας

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

5.1 Το γενετικό υλικό

5.2 Η ροή της γενετικής πληροφορίας

5.3 Αλληλόμορφα

ΦΥΣΙΚΗ

  1. ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΦΟΡΤΙΟΑΠΟ ΤΟ ΚΕΧΡΙΜΠΑΡΙ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

1.1 Γνωριμία με την ηλεκτρική δύναμη

1.2 Το ηλεκτρικό φορτίο

1.3 Το ηλεκτρικό φορτίο στο εσωτερικό του ατόμου

1.4 Τρόποι ηλέκτρισης και η μικροσκοπική ερμηνεία

1.5 Νόμος του Κουλόμπ

1.6 Το ηλεκτρικό πεδίο

  1. ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

2.1 Το ηλεκτρικό ρεύμα

2.2 Ηλεκτρικό κύκλωμα

2.3 Ηλεκτρικά δίπολα

2.5 Εφαρμογές αρχών διατήρησης στη μελέτη απλών ηλεκτρικών κυκλωμάτων

  1. ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣΠΕΡΙΟΔΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ

4.1 Ταλαντώσεις

4.2 Μεγέθη που χαρακτηρίζουν μια ταλάντωση

 

 Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία

Εξεταζόμενα Κεφάλαια – Ενότητες

 

Μέρος Πρώτο

Κεφάλαιο  1ο:

Ενότητες: 1, 3

Κεφάλαιο  2ο:

Ενότητες: 5, 7, 9, 10

Κεφάλαιο  4ο:

Ενότητες: 17, 18, 19, 20, 21

Μέρος Δεύτερο

Κεφάλαιο  6ο:

Ενότητες: 27, 28, 29

Κεφάλαιο  7ο:

Ενότητες: 31, 32, 34 (σελ. 97-98, μόνο συνθήκη Σεβρών)

Κεφάλαιο  8ο:

Ενότητες: 35, 38

 

Για τις σελίδες Κεφαλαίων – Ενοτήτων αντίστοιχα μπορείτε να ανατρέξετε και στα περιεχόμενα του σχολικού σας βιβλίου σελ. 5 – 6.

Διδάσκων Καθηγητής

                                                                                                                                                 Ναζήμ Τλε

 

Αγγλικά

 

Student’s Book: Workbook:
Unit 1
·         Lesson 1 – The Right Holidays: pages 2-5 ·         Pages 3(Activity 3), 5 (Activity 5), 6 (Activity 6+7 ‘Time’ expressions), 7 (Activity 8), 9 (Activity 12)
·         Lesson 2- The Seven Wonders: page 9
·         Lesson 3 – A postcard home: page 10
·         Self-Evaluation page 11-12 (Activity A, B, E)
Unit 2
·         Lesson 1  – So, you want to be famous? pages 14-17, ·         Pages 12(Activity 1), 13(Activity 3-4 ‘Phrasal Verbs’), 14 (Activity 5), 15-16 (Activity 7), 16 -17 (Activity 8-9), 18 (Activity 11)
·         Lesson 2  – So, you want to be famous? pages 21  
Unit 3
·         Lesson 1  – Newton’s Laws: pages 26, 28-29 ·         Pages 26 (Activity 1 & 2), 29 (Activity 7)
·         Lesson 2  – The Bravest Student: pages 30 -31, 33

  

 

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

ΚΕΙΜΕΝΑ 2 /8

ΘΑ ΖΗΤΗΘΕΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΑΤΑ ΛΕΞΗ/ ΣΥΝΤΑΞΗ ΛΕΞΕΩΝ ( ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΡΟΣΩΠΗ ΣΥΝΤΑΞΗ) / ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΑ/ΑΟΡΙΣΤΟΣ Β/ ΠΑΘΗΤΙΚΟΣ ΜΕΛΛΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΟΣ/ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Γ ΚΛΙΣΗΣ/ ΠΑΡΑΘΕΤΙΚΑ ΕΠΙΘΕΤΩΝ

 

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

ΘΕΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΑ/ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ/ΕΙΡΗΝΗ –ΠΟΛΕΜΟΣ

ΠΑΡΑΤΑΚΤΙΚΗ /ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ/ ΑΣΥΝΔΕΤΟ ΣΧΗΜΑ

ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ /ΜΕΤΑΦΟΡΑ

ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΩΝ

ΕΥΘΥΣ ΚΑΙ ΠΛΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ

ΣΥΝΩΝΥΜΑ –ΑΝΤΩΝΥΜΑ

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ ( ΟΜΙΛΙΑ / ΑΡΘΡΟ)

Μαθηματικά

             Άλγεβρα

Κεφάλαιο 1 : παράγραφοι: 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.8 και 1.9

Κεφάλαιο 2: παράγραφοι: 2.2, 2.3 και 2.4

Κεφάλαιο 3 παράγραφοι:3.3

            Γεωμετρία

Κεφάλαιο 1: παράγραφοι:1.1, 1.2, 1.3 και 1.5

Κεφάλαιο 2: παράγραφοι: 2.1, 2.2 και 2.3

Κατηγορίες: ΜΑΘΗΤΕΣ, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ύλη Γ Γυμνασίου

Ύλη Β Γυμνασίου

Β Γυμνασίου

Εξεταστική Περίοδος Ιουνίου 2023

Εξεταστέα Ύλη

 

Βιολογία

Τεύχος Α
Κεφάλαιο 5

Ενότητες: Εισαγωγή, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4 σελ 95-109

Κεφάλαιο 6
Ενότητες: Εισαγωγή, 6.1, 6.2, 6.3, 6.4 σελ 114-128 [χωρίς την σελίδα 124]

 

ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ

  • «Ένας αριθμός» Άντον Τσέχωφ   σελ. 106
  • «Η επιστροφή του Αντρέα» Ηλίας Βενέζης  σελ. 132
  • «Γιατί;» Γιάννης Μαγκλής  σελ. 170
  • «Ο μικρός πρίγκιπας και η αλεπού» Αντουάν ντε Σαιντ – Εξυπερύ  σελ. 184
  • «Θερμοπύλες» Κ.Π. Καβάφης  σελ. 192
  • «Στην εποχή του τσιμέντου και της πολυκατοικίας» Μαρία Ιορδανίδου σελ. 206

 

Θα ζητηθούν:

  • Πλαγιότιτλοι ενότητες
  • Χαρακτηρισμοί προσώπων
  • Σχήματα λόγου
  • Αφηγηματικοί τρόποι – είδος αφηγητή
  • Δημιουργική γραφή

 

Μεσαιωνική και Νεότερη Ιστορία

 

Εξεταζόμενα Κεφάλαια – Υποκεφάλαια – Ενότητες

Κεφάλαιο  Πρώτο :

Ενότητες: Ι.1,    ΙΙ.1, 2

Κεφάλαιο  Δεύτερο:

Ενότητες: ΙΙ.1, 2

Κεφάλαιο  Τρίτο:

Ενότητες: Ι.2, 3, 4, 6, 7,    ΙΙ.1, 2

Κεφάλαιο  Τέταρτο:

Ενότητες: Ι.1, 2, 3,    ΙΙ.1,    ΙΙΙ.1, 2

Σημείωση: Τα Ι.  ΙΙ.  ΙΙΙ.  συμβολίζουν τα αντίστοιχα υποκεφάλαια όπως αυτά παρουσιάζονται στα περιεχόμενα του σχολικού βιβλίου σελ. 4, όπου εκεί θα ανατρέξετε και για τις σελίδες Κεφαλαίων – Υποκεφαλαίων – Ενοτήτων της εξεταζόμενης ύλης σας αντίστοιχα.

Διδάσκων Καθηγητής

Ναζήμ Τλε

 

Αγγλικά

Student’s Book: Workbook:
Unit 1
·         Lesson 1 – People and Places: pages 10 -14 ·         Lesson 1 – People and Places: pages 6 (Voc.- ‘Physical appearance’), 8-9 (Voc. ‘Character’), 10 (Grammar)
·         Lesson 2- Joined in our Differences: pages 16- 17 ·         Lesson 2- Joined in our Differences: pages 12- 13 (Voc. Phrasal Verbs ‘make’), 13-14 (Grammar), 15
·         Lesson 3 – Different Places, Different Buildings: pages 20-23 ·         Lesson 3 – Different Places, Different Buildings: pages 17-18 (Voc. ‘Types of accommodation’), 20-21 (Grammar)
·         Review page 25
Unit 2
·         Lesson 4  – Mysteries of our World: pages 28-30 ·         Lesson 4  – Mysteries of our World: pages 23 (Voc.), 24 (Grammar)
·         Lesson 5 –Across the ages: pages 34 – 36 ·         Lesson 5 – Across the ages: pages 26 (Voc. Phrasal Verbs ‘break’), 27 (Voc. ‘Natural Disasters’), 28 (Grammar), 30
·         Review page 45  
Unit 3
·         Lesson 7  – Get on Board: pages 48-50 ·         Lesson 7  – Get on Board: pages 37 (Voc. + Airport Vocabulary), 38 (Voc. Phrasal Verbs ‘turn’), 38 (Grammar)

 

 

 

ΦΥΣΙΚΗ

  1. ΚΙΝΗΣΕΙΣΥΛΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ

2.1 Περιγραφή της κίνησης

2.2 Η έννοια της ταχύτητας

 

  1. ΔΥΝΑΜΕΙΣΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ: ΔΥΟ ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ

3.1 Η έννοια «Δύναμη»

3.2 Δύο σημαντικές δυνάμεις στον κόσμο

3.3 Σύνθεση και ανάλυση δυνάμεων

3.4 Δύναμη και ισορροπία

3.5 Ισορροπία υλικού σημείου

3.6 Δύναμη και μεταβολή της ταχύτητας

3.7 Δύναμη και αλληλεπίδραση

 

  1. ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ: ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ

4.1 Πίεση

4.2 Υδροστατική πίεση

4.3 Ατμοσφαιρική πίεση

 

Μαθηματικά

             Άλγεβρα

Κεφάλαιο 1 : παράγραφοι: 1.1, 1.2 και 1.4

Κεφάλαιο 2: όλο

Κεφάλαιο 3 όλο

            Γεωμετρία

Κεφάλαιο 1: παράγραφοι: 1.2, 1.3 και 1.4

Κεφάλαιο 2: παράγραφοι: 2.1, 2.2, 2.3 και 2.4

Κεφάλαιο 3: παράγραφοι: 3.1, 3.2, 3.3 και 3.5

 

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΜΑΘΗΜΑ 1 Οι έννοιες «Γεωγραφική» και «σχετική» θέση

ΜΑΘΗΜΑ 2 Η σημασία της σχετικής θέσης για τους ανθρώπους

ΜΑΘΗΜΑ 3 Μελετώντας με χάρτες τη θέση της Ευρώπης στον κόσμο

ΜΑΘΗΜΑ 6 Η Γεωλογική ιστορία της Ευρώπης και η ορογένεση

ΜΑΘΗΜΑ 7 Η διαμόρφωση του ανάγλυφου στην Ευρώπη

ΜΑΘΗΜΑ 8 Η γεωλογική ιστορία της Ελλάδας

ΜΑΘΗΜΑ 9 Σεισμική και ηφαιστειακή δράση στην Ευρώπη και στην Ελλάδα 2

ΜΑΘΗΜΑ 10 Η επίδραση των σεισμών και των ηφαιστείων στη ζωή μας

ΜΑΘΗΜΑ 11. Οι φυσιογραφικές περιοχές της Ευρώπης

ΜΑΘΗΜΑ 12 Οι θάλασσες της Ευρώπης

ΜΑΘΗΜΑ 13 Βαλτική και Βόρεια θάλασσα: Δύο θάλασσες του Ευρωπαϊκού Βορρά

ΜΑΘΗΜΑ 14 Η Μεσόγειος Θάλασσα

ΜΑΘΗΜΑ 16 Τα βουνά και οι πεδιάδες της Ευρώπης

ΜΑΘΗΜΑ 19 Το κλίμα της Ευρώπης

 

ΧΗΜΕΙΑΣ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

1.1 Τι είναι η Χημεία και γιατί το μελετάμε. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10

1.2 Καταστάσεις των υλικών . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15

1.3 Φυσικές ιδιότητες των υλικών . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20

2.1 Το νερό στη ζωή μας. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24

2.2 Το νερό ως διαλύτης = Μείγματα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30

2.2.1 Μείγματα. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30

2.2.2 Διαλύματα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33

2.3 Περιεκτικότητα διαλύματος = Εκφράσεις περιεκτικότητας. . . . . . . . . . . . 35

2.3.1 Περιεκτικότητα διαλύματος στα εκατό βάρος προς βάρος(% w/w) . . 35

2.3.2 Περιεκτικότητα διαλύματος στα εκατό βάρος προς όγκο (% w/v). . . . 37

2.3.3 Περιεκτικότητα διαλύματος στα εκατό όγκο προς όγκο (% v/v) . . .38

2.10 Σύμβολα χημικών στοιχείων και χημικών ενώσεων . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67

Αρχαία Ελληνικά

ΕΝΟΤΗΤΕΣ 2/3/7/9 (ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ / ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ/ ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ)

ΣΥΝΤΑΞΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΟΡΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ (ΤΟ ΡΗΜΑ ΛΥΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΦΩΝΗΣ ΣΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ)

ΤΗΝ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΥΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΡΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΦΩΝΗ

ΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ Γ ΚΛΙΣΗΣ

ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΤΗΣ Γ ΚΛΙΣΗΣ

 

ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ (ΙΛΙΑΔΑ)

Ραψωδία Α   1-53 σελ. 18 -22

Ραψωδία Α   54-306  σελ. 23 -32

Ραψωδία Α   494 – 612  σελ. 40-45

Ραψωδία Γ   121 – 244  σελ. 48-54

Ραψωδία Ζ   369 – 529  σελ. 71-79

 

Κατηγορίες: ΜΑΘΗΤΕΣ, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ύλη Β Γυμνασίου