“Συμπερίληψη: Καλές πρακτικές εφαρμογής της”

Την Πέμπτη 26/9/2024 η Διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής του Γυμνασίου Κάτω Αχαΐας Καλιαμπός Γεώργιος, Κουκουζέλη Παναγιώτα και Κοσμά Μαρία, παρακολούθησαν επιμορφωτική συνάντηση που διοργανώθηκε από την Σύμβουλο Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής Ασημακοπούλου Σοφία με θέμα “Συμπερίληψη: Καλές πρακτικές εφαρμογής της”.

Συνάντησεις με τους γονείς/κηδεμόνες

Μέσα στην προηγούμενη εβδομάδα πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις – ενημερώσεις των γονέων  με θέματα τα παρακάτω:

1. Νέο νομοθετικό πλαίσιο λειτουργείας σχολείων

2. Νέα παιδαγωγικά μέτρα

3. Εσωτερικός κανονισμός σχολείου

4. Χρήσιμες διαδικτυακές πλατφόρμες για γονείς.

Όσοι γονείς – κηδεμόνες δεν μπόρεσαν να παραβρεθούν μπορούν να ενημερωθούν σχετικά από τις παραπομπές πάνω στα θέματα.

O Πέτρος αποτελεί λαμπρό παράδειγμα για όλους

Σ’ ένα συγκινητικό κλίμα ο Δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας Γρηγόρης Αλεξόπουλος βράβευσε το μαθητή της Β΄ τάξης του Γυμνασίου Κάτω Αχαΐας, Πέτρο Κανελλόπουλο για τη διάκρισή του στην 28η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων.
Μπορείτε να δείτε την ανάρτηση του Δήμου Δυτικής Αχαΐας εδώ

Ευχές για Καλή Σχολική Χρονιά 2024-2025

Χαιρετισμός του Αναπληρωτή Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας για το νέο σχολικό έτος 2024-2025


Λήψη αρχείου

Μήνυμα της Διευθύντριας ΔΔΕ Αχαΐας για την έναρξη της σχολικής χρονιάς


Λήψη αρχείου

Μετάλλιo στην 28η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και Διδασκουσών και η Διευθύντρια του Γυμνασίου Κάτω Αχαΐας , ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ τον μαθητή της Β΄ Γυμνασίου Πέτρο Κανελλόπουλο  για τις σημαντικές επιτυχίες του στους μαθηματικούς διαγωνισμούς της Ε.Μ.Ε.

Αφού διακρίθηκε και βραβεύτηκε στους διαγωνισμούς :

«Ο ΘΑΛΗΣ» , «Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ» , «Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ» ,

συμμετείχε -μεταξύ 34 διαγωνιζόμενων- στον Προκριματικό Διαγωνισμό της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, που διεξήχθη στις 06 Απριλίου 2024 στην Αθήνα, με σκοπό τη στελέχωση της Εθνικής Ομάδας της Ελλάδας.

Είχε επιτυχία και στον Προκριματικό και έτσι  εκπροσώπησε τη χώρα μας μαζί με άλλους πέντε μαθητές στην 28η βαλκανική μαθηματική Ολυμπιάδα νέων, που έλαβε  χώρα στην Αττάλεια της Τουρκίας (25 – 30 Ιουνίου 2024) αποκτώντας το ΧΑΛΚΙΝΟ μετάλλιο.

μβον

Μπράβο , Πέτρο !

Πολιτιστικό Πρόγραμμα με θέμα «Θεατρικό Εργαστήρι»

Το κοινό ταξίδι εκπαιδευτικών και μαθητών, μέσα από το Πολιτιστικό Πρόγραμμα με θέμα «Θεατρικό Εργαστήρι» μετά από 4 μήνες, έφτασε στο τέλος του. Την 1/6/2024, ημέρα Σάββατο και ώρα 20.00΄, η θεατρική ομάδα του σχολείου μας παρουσίασε την «ΕΙΡΗΝΗ» του Αριστοφάνη σε μια διασκευή για παιδιά. Τα συναισθήματα πολλά, οι εικόνες περισσότερες, τα πνευματικά και παιδαγωγικά οφέλη ανεκτίμητα.

Ως συντονίστρια του προγράμματος, πρέπει να ευχαριστήσω ιδιαίτερα κάποιους ανθρώπους, που πίστεψαν, στήριξαν και στάθηκαν δίπλα μας σε ολόκληρη τη διαδρομή μας, 4 μήνες τώρα! Ευχαριστώ θερμά:

Για αρχή, την κ. Μπαρμπαγιάννη Έλλη, την καθηγήτρια των Καλλιτεχνικών του σχολείου μας. Με το εξαιρετικό ταλέντο της δημιούργησε ασύλληπτα σκηνικά, τα οποία έδωσαν μορφή στο έργο και απογείωσαν  την παράσταση. Την ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας.

Την κ. Οικονόμου Μαίρη, καθηγήτρια Μουσικής του σχολείου μας, που μας ταξίδεψε με τις καταπληκτικές μουσικές επιλογές της.

Το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, που άνοιξε το Βεστιάριο του και μας διέθεσε τα κοστούμια του.

Τους γονείς των μαθητών, που 4 μήνες τώρα, μας στήριζαν με κάθε τρόπο.

Τα ίδια τα παιδιά , που διέθεσαν πολύ από τον ελεύθερο τους χρόνο προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι πρόβες.

Τη Διεύθυνση του σχολείου μας.

Τον Υπεύθυνο Πολιτιστικών Προγραμμάτων, κ. Βλάχο Ιωάννη που ήταν πάντα υποστηρικτικός και ενθαρρυντικός.

Την κ. Τεντζερά Λήδα, Υποδιευθύντρια του σχολείου, μέλος και «ψυχή» του Πολιτιστικού Προγράμματος.

Τέλος δε μπορώ να μην αναφέρω την κ. Ντουφεξή Ασπασία, πρώην Διευθύντρια του Γυμνασίου Κάτω Αχαΐας, τον άνθρωπο που πέντε χρόνια πριν, φύτεψε τον σπόρο και καλλιέργησε την ιδέα  της υλοποίησης ενός πολιτιστικού προγράμματος, με θέμα «Θεατρικό Εργαστήρι». Η πανδημία όμως έμελλε να επηρεάσει και αυτό το όνειρο…. Πέντε χρόνια μετά δρέψαμε τους καρπούς εκείνου του σπόρου, του 2019.

Σας ευχαριστώ  όλους πάρα πολύ!

Μυλωνά Αικατερίνη

Εκπαιδευτική εκδρομή στα Ιωάννινα

Με τις καλύτερες αναμνήσεις επέστρεψαν οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου του σχολείου μας από την 3ήμερη εκδρομή στα Ιωάννινα, η οποία πραγματοποιήθηκε από την Τετάρτη 15/5 έως την Παρασκευή 17/5. Οι μαθητές μαζί με τους συνοδούς εκπαιδευτικούς επισκέφτηκαν το μουσείο κέρινων ομοιωμάτων Παύλου Βρέλλη, το νησί και το σπίτι του Αλή Πασά και το σπήλαιο του Περάματος.

Βράβευση μαθητών για τα κουίζ γνώσεων της Βιβλιοθήκης

Το Σχολικό Έτος 2023-2024, συμμετείχαν στον εβδομαδιαίο διαγωνισμό κουίζ της Βιβλιοθήκης, είκοσι δύο (22) μαθητές/τριες. Από αυτούς, βραβεύτηκαν για τις περισσότερες επιτυχείς απαντήσεις, οι:

Δημήτρης Αποστολόπουλος (Α’ Τάξη)

Πέτρος Κανελλόπουλος (Β’ Τάξη)

Κωνσταντίνα Μεγαλίδου (Γ’ Τάξη)

Το Σχολείο δώρισε στους βραβευμένους μαθητές/τριες  από ένα λογοτεχνικό βιβλίο. Η δράση αυτή στοχεύει στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας.

Κάτω Αχαΐα, 28/5/2024

Οι υπεύθυνες καθηγήτριες

Έλλη Μπαρμπαγιάννη

Έρικα Τσάφου