Οι ποιήτριες του σχολείου μας
Οι μικρές συγγραφείς του Α1 τώρα και …. ποιήτριες!
Εμπνέονται από το ποίημα “Όλα τα πήρε το καλοκαίρι” του Οδυσσέα Ελύτη και δημιουργούν!!!
Η εκπαιδευτική επίσκεψη του σχολείου στην Κάτω Ιταλία
Με εξαιρετική επιτυχία διεξήχθη η εκπαιδευτική επίσκεψη του Πολιτιστικού Προγράμματος του σχολείου μας στην Κάτω Ιταλία από 23 έως 28 Απριλίου 2024. Οι πόλεις που επισκεφθήκαμε ήταν η Ματέρα, το Αλπερομπέλο , ο Τάραντας, το Λέτσε, το ελληνόφωνο χωρίο Καλημέρα και το Μπάρι. Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στους μαθητές μας, οι οποίοι αφενός επέδειξαν υποδειγματική συμπεριφορά και αφετέρου δεν έχαναν ευκαιρία να παρακολουθούν, να συζητούν και να ανταποκρίνονται στα πνευματικά ερεθίσματα που πρόσφερε η εκπαιδευτική αυτή επίσκεψη.
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να πούμε και λίγα λόγια για το πολιτιστικό μας πρόγραμμα, αποτέλεσμα του οποίου μετά από πολύμηνη συνεργασία μαθητών και εκπαιδευτικών είναι η θεατρική παράσταση «Ειρήνη» του Αριστοφάνη, έργο που θα παρουσιάσει την 1η Ιουνίου 2024 στις 20.:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείο μας.
Οι μαθητές που επιλέχθηκαν για συμμετοχή στο πρόγραμμα φοιτούν στην Γ΄ Γυμνασίου. Το Πολιτιστικό πρόγραμμα βοήθησε εξαιρετικά, στη σύσφιξη των σχέσεων τόσο μεταξύ συμμαθητών, όσο και μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών. Αυτοί οι τέσσερις μήνες συνεργασίας επέδρασαν καταλυτικά στη διαμόρφωση της προσωπικότητας τους. Έμαθαν να σέβονται, να συναγωνίζονται, να αλληλοκατανοούν, να συμπαραστέκονται, να χαίρονται με το ταλέντο του άλλου, να καμαρώνουν, να εξωτερικεύουν τα συναισθήματα τους , να εκφράζουν «απλόχερα» τις ενθαρρυντικές εκείνες εκφράσεις που τονώνουν και βοηθούν τους συμμαθητές τους να πιστέψουν στον εαυτό τους. Έμαθαν να αποδέχονται τη διαφορετικότητα και την «ανομοιομορφία». Μαθητές λιγότερο επικοινωνιακοί, μέσα στην «ασφάλεια» του μικρού αριθμού συμμαθητών τους, κατάφεραν να ξεδιπλώσουν το μεγαλείο της προσωπικότητας τους. Σε όλα αυτά συνεπικούρησε και η 6ήμερη εκδρομή των μαθητών στην Νότια Ιταλία. Κατά τη διάρκεια της οποίας έγιναν πολύωρες συζητήσεις με τους μαθητές, που αφορούσαν τον πολιτισμό και την τέχνη, αποκτήθηκαν κοινές εικόνες και αξιοποιήθηκαν όλα εκείνα τα ερεθίσματα που προκύπτουν από ένα ταξίδι.
Όλα αυτά και πολλά άλλα που αισθανθήκαμε αυτούς τους τέσσερις μήνες συνεργασίας, πιστοποιούν ότι η τέχνη είναι ένα από τα «μέσα» που μπορεί να αμβλύνει τα κοινωνικά προβλήματα για αυτό και καθίστατο επιτακτική ανάγκη η συμμέτοχή της στην εκπαιδευτική διαδικασία.
e-eggrafes (για τη Γ ΄ Γυμνασίου )
Αξιότιμοι γονείς/κηδεμόνες,
ενόψει της λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για την υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής, των μαθητών/τριών στην Α΄των Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. , ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2024-2025, οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων θα ελέγξουν την ορθότητα των στοιχείων που έχουν καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool, ώστε να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα.
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στον έλεγχο των στοιχείων των κηδεμόνων (καρτέλα: Κηδεμόνας E-eggrafes), στην ακριβή ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας και στη διεύθυνση της κατοικίας του/της (οδός, αριθμός, δήμος, ταχυδρομικός κώδικας).
Γι΄αυτό το λόγο επισυνάπτονται :
επιστολή με οδηγίες για τη διαδικασία και δύο (2) Υπεύθυνες Δηλώσεις.
Οι συγκεκριμένες Υ.Δ. θα πρέπει να συμπληρωθούν και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες και εν συνεχεία (η μία από τον γονέα/κηδεμόνα που θα αναλάβει την εγγραφή του/της μθητή/τριας στο Λύκειο και η άλλη από τον γονέα/κηδεμόνα που συναινεί).
Και δύο Υ.Δ. πρέπει να επιστραφούν στη σχολική μονάδα έως τις 22-04-2024, είτε με γνήσιο της υπογραφής είτε μέσω Gov.gr.
Επισημαίνεται ότι στις δύο Υ.Δ. θα πρέπει να ταυτίζεται η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας.
Οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων θα συγκεντρώσουν τις Υπεύθυνες Δηλώσεις και, αφού γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος και συμπληρώσουν τα στοιχεία στο ΠΣ myschool, αυτές θα τηρηθούν στο αρχείο.
Το σχολείο είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση και βοήθεια.
Με εκτίμηση
Λήδα Τεντζερά
Yπδ/ντρια Γυμνασίου Κ.Αχαΐας
Βεβαίωση φοίτησης μαθητή/τριας σε σχολείο
Για να εκδώσετε τη βεβαίωση φοίτησης σε σχολείο μαθητή/τριας σε σχολείο της πρωτοβάθμιας ή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με τους προσωπικούς σας κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet κάνετε κλικ εδώ.
Εκδήλωση για την παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων
Η 4η Απριλίου, σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας, θα είναι από φέτος και στο εξής αφιερωμένη στη Φιλοζωία. Έτσι και το σχολείο μας, υποδέχθηκε κλιμάκιο του Δήμου για να ενημερωθούν οι μαθητές, πόσο καλός φίλος μπορεί να γίνει ένα τετράποδο, και πόσο πολύ αξίζει τη βοήθεια και τη φροντίδα μας.
Συμμετοχή του σχολείου στο πρόγραμμα «Βιώνω τις Ολυμπιακές Αξίες»
Οι μαθητές του σχολείο μας είχαν την χαρά να φιλοξενηθούν στις εγκαταστάσεις της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας στην Αρχαιά Ολυμπία και να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα «Βιώνω τις Ολυμπιακές Αξίες». Η εμπειρία ήταν μοναδική, οι μαθητές συνεργάστηκαν εξαιρετικά με τους μαθητές των άλλων σχολείων, εκπονώντας πρωτότυπες και ενδιαφέρουσας εργασίες. Στόχος των μαθητών , τώρα είναι η διάχυση αυτής της γνώσης στην υπόλοιπη μαθητική κοινότητα. Πρέπει να ευχαριστήσουμε και τους εμπλεκόμενους , φορείς που συνεργάστηκαν. Αυτοί είναι οι:
ΕΘΝ.Ο.Α (Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία)
Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή
Διεθνής Ολυμπιακή Ακαδημία,
ΥΠΑΙΘΑ,
Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και η
Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.
Προκρίσεις για το σχολείο μας στο τουρνουά καλαθοσφαίρισης 3×3
Η χαρά μας είναι μεγάλη γιατί δύο από τις 6 ομάδες του σχολείου μας που συμμετείχαν στο τουρνουά powered by ΔΕΗ στις 28/3/2024 κατέκτησαν την 1η και 3η θέση.
Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.
Η παρέλαση των μαθητών μας για την 25η Μαρτίου 2024
Συγχαρητήρια στους μαθητές μας καθώς και στον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής κ. Ρεμπούτσικα Μέλιο για την άψογη παρουσία του σχολείου μας στην παρέλαση!
Και του χρόνου!
Εκδήλωση για την εθνικής επέτειο της 25η Μαρτίου 1821
Την Παρασκευή 22 Μαρτίου, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, αποδώσαμε την τιμή και την μνήμη που αρμόζει στο μεγάλο ξεσηκωμό του έθνους και καμαρώσαμε τους μαθητές μας σε δρώμενα, τραγούδια και παραδοσιακούς χορούς.
Οι μικροί “συγγραφείς” του Σχολείου μας
Στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και μετά την ανάλυση του διηγήματος “Ο Βάνκας” του Αντόν Τσέχωφ, οι μαθητές του τμήματος Α1 του σχολείου μας κλήθηκαν να δώσουν το δικό τους τέλος στην ιστορία. Η ευαισθησία και η φαντασία των παιδιών συγκινούν. Μπράβο στους μαθητές μας! Ας απολαύσουμε το κείμενό τους.
Η καθηγήτρια
Άννα Βουρεκά







































































