Χριστούγεννα με Ραδιοπεριπέτειες

Στο μάθημα της γλώσσας οι μαθητές/τριες έγραψαν μικρά βιβλία με χριστουγεννιάτικες ιστορίες!! Στη συνέχεια τις ηχογράφησαν και τρεις απ΄αυτές τις δημοσίευσαν στην εφημερίδα τους μαζί με ευχές για τις γιορτές!!



Λήψη αρχείου

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Οι μαθήτριες/τες της ΣΤ3 τάξης “είδαν” πώς είναι η ζωή για τα άτομα ΑΜΕΑ στο σύγχρονο κόσμο μας και έγραψαν κείμενα  με την τεχνική  “ανοιχτό παράθυρο”. Οι απόψεις τους παρουσιάζουν εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον!!!!



Λήψη αρχείου

Οι Ραδιοπεριπέτειες στο ένθετο του Σκασιαρχείου στην Εφημερίδα των Συντακτών

Η ραδιοφωνική μας εκπομπή  από τις Ραδιοπεριπέτειες, το μαθητικό μας ραδιόφωνο,  βγήκε στον αέρα και συζητήσαμε ζωντανά για όλα αυτά που είχαμε δουλέψει στην τάξη. Ξεχωριστή νότα συγκίνησης ήταν το δώρο που μας έδωσε η κ. Τσιαμπάση, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου, μια φωτογραφία με την συγγραφέα Ζωρζ Σαρρή ανεβασμένη στη στέγη του Πανεπιστημίου Αθηνών και την ημέρα της απελευθέρωσης από τους Γερμανούς ανεβάζει στον ιστό του ιδρύματος την ελληνική σημαία. Μοιράσαμε τις εφημερίδες μας στους φοιτητές και ήμασταν όλοι πολύ ενθουσιασμένοι.

 



Λήψη αρχείου

Μάθημα ζωής από μία κυρία με νανισμό!!! Παγκόσμια Ημέρα Ανθρώπων με αναπηρία

 

Η Ιωάννα είναι μία κυρία με νανισμό. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία ήρθε στην τάξη μας, απάντησε στις ερωτήσεις των παιδιών, συζήτησε μαζί τους  και μοιράστηκε  αναμνήσεις της, τα βιωματά της, τις σκέψεις της και πολλά άλλα που αξίζει να ακούσετε στον παρακάτω σύνδεσμο:  http://europeanschoolradio.eu/el/archives/production/6556

Ραδιοπεριπέτειες μέσα από το Πολυτεχνείο

.jpg

Στις 15 Νοεμβρίου 2022 οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ3 τάξης του σχολείου μας   πήγαν στο Πολυτεχνείο μαζί με τις  ομάδες –Βιβλιοθήκης, Κοινωνικής Παιδαγωγικής & Ραδιοφώνου- του Σκασιαρχείου. Τα παιδιά που συμμετείχαν ξεναγήθηκαν στο χώρο και προσέγγισαν την ιστορική μνήμη μέσα από τη συμμετοχή τους σε ραδιοφωνικές εκπομπές, καθώς και εργαστήρια χαρακτικής και κολάζ. Επίσης γιόρτασαν τα γενέθλια της μικρής Άννας, της ηρωίδας από το Βιβλίο της Ζωρζ Σαρρή “Τα γενέθλια”.

Μια μαθήτρια περιγράφει:”Η ραδιοφωνική μας εκπομπή  από τις Ραδιοπεριπέτειες, το μαθητικό μας ραδιόφωνο,  βγήκε στον αέρα και συζητήσαμε ζωντανά για όλα αυτά που είχαμε δουλέψει στην τάξη. Ξεχωριστή νότα συγκίνησης ήταν το δώρο που μας έδωσε η κ. Τσιαμπάση, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου, μια φωτογραφία με την συγγραφέα Ζωρζ Σαρρή ανεβασμένη στη στέγη του Πανεπιστημίου Αθηνών και την ημέρα της απελευθέρωσης από τους Γερμανούς ανεβάζει στον ιστό του ιδρύματος την ελληνική σημαία. Μοιράσαμε τις εφημερίδες μας στους φοιτητές και ήμασταν όλοι πολύ ενθουσιασμένοι”.

 

http://europeanschoolradio.eu/el/archives/production/6722

Οι ραδιοπεριπέτειες στο Πολυτεχνείο

Οι μαθητές/τριες διάβασαν το βιβλίο “τα γενέθλια” της Ζώρζ  Σαρρή, στη συνέχεια μπήκαν σε ρόλο και “ζωντάνεψαν” τη μικρή Άννα. Έγραψαν κείμενα με τις σκέψεις της, ποιήματα και άλλα ενδιαφέροντα που αξίζει να τα διαβάσετε!!!!!



Λήψη αρχείου

Δημοκρατία για μένα είναι…..

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄3 τάξης εργάστηκαν αρχικά με τη συμμετοχική εκπαιδευτική τεχνική της “χιονοστιβάδας” πάνω στην έννοια “Δημοκρατία”. Στη συνέχεια αποτύπωσε το κάθε παιδί σε ζωγραφιά Α4″τι είναι δημοκρατία γι αυτό” και μετά με την τεχνική του ” παράθυρου” κοίταξε τον κόσμο είδε πού βρίσκεται η δική του δημοκρατία και την αποτύπωσε με νέα στοιχεία εμπλουτίζοντας την αρχική  ζωγραφιά του. Όταν ολοκληρώθηκε η διαδικασία έγινε παρουσίαση στην τάξη η οποία ηχογραφήθηκε. Ο κύριος Αποστολόπουλος, δάσκαλος της μουσικής, μας βοήθησε με τα τραγούδια. Μπορείτε να ακούσετε την εκπομπή στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://europeanschoolradio.eu/el/archives/production/6635

Η Δημοκρατία στις Ραδιοπεριπέτειες

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄3 τάξης εργάστηκαν αρχικά με τη συμμετοχική εκπαιδευτική τεχνική της “χιονοστιβάδας” πάνω στην έννοια “Δημοκρατία”. Στη συνέχεια αποτύπωσε το κάθε παιδί σε ζωγραφιά Α4″τι είναι δημοκρατία γι αυτό” και μετά με την τεχνική του ” παράθυρου” κοίταξε τον κόσμο είδε πού βρίσκεται η δική του δημοκρατία και την αποτύπωσε με νέα στοιχεία εμπλουτίζοντας την αρχική  ζωγραφιά του. Όταν ολοκληρώθηκε η διαδικασία έγινε παρουσίαση στην τάξη η οποία ηχογραφήθηκε και τυπώθηκε στο 1ο τεύχος στην εφημερίδα μας



Λήψη αρχείου

Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας, ‘Ανοιξη, Καλοκαίρι

ΓΕΜΑΤΟΣας παρουσιάζουμε το βιβλίο της Αργυρώς Πιπίνη “Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας, Άνοιξη, Καλοκαίρι”

Καλοκαίρι, φθινόπωρο, χειμώνας, άνοιξη, καλοκαίρι …. Ένα σπίτι υποδέχεται μια οικογένεια και είναι ευτυχισμένο…. Μια οικογένεια βρίσκει ένα σπίτι και νιώθει ασφάλεια και ζεστασιά!!!!! Μια δεύτερη ευκαιρία για όλους!!! Mια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή και στη χαρά!! Ένα βιβλίο  να διαβάσετε και μία εκπομπή που αξίζει να ακούσετε στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://europeanschoolradio.eu/el/archives/production/6634

Όλοι συμμαθητές, όλοι φίλοι;

 

.jpgΣτην τάξη μας είμαστε συμμαθητές αλλά μπορούμε να είμαστε και φίλοι;

Η λέξη “φίλος” με την λέξη ”συμμαθητής” έχουν μεγάλη διαφορά.
Όταν περνάμε την μεγάλη πόρτα του σχολείου πρέπει να θυμόμαστε ότι είμαστε όλοι συμμαθητές. Συνεργαζόμαστε και όλους τους σκεφτόμαστε!!
 Στο σχολείο φοιτούν παιδιά  από διαφορετική γειτονιά, διαφορετικά νηπιαγωγεία, κάποια παιδιά που μετακόμισαν πρόσφατα και ήρθαν στη τάξη μας και δεν γνωρίζουν κανέναν/μια, όμως, πρέπει να συνυπάρχουμε όλοι με όλους, είμαστε συμμαθητές!!! Πρέπει να σεβόμαστε ο ένας το άλλον, να δείχνουμε κατανόηση, να συνεργαζόμαστε, να συμπεριφερόμαστε με σεβασμό, με καλοσύνη, με κατανόηση κι ας μην είμαστε φίλοι.
Μπορούμε όμως να γίνουμε!!
Ακούστε την εκπομπή των παιδιών στον παρακάτω σύνδεσμο: