Νέα έκδοση οδηγού εκπαιδευτικού για την Πληροφορική Γυμνασίου
Διαβάστε το νέο οδηγό για τον εκπαιδευτικό που αφορά τη διδασκαλία του Πληροφορικού Γραμματισμού στο Γυμνάσιο! Βέβαια, το μάθημα δε διδάσκεται δύο ώρες την εβδομάδα όπως αναφέρεται, αλλά ισχύουν οι γενικές του κατευθύνσεις. Οι σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις έχουν επηρεαστεί από το ευρύτερο θεωρητικό πλαίσιο του εποικοδομισμού. Με βάση τη φιλοσοφία του νέου Π.Σ. και την προβληματική […]
Χρήση CAPTCHA για τα σχόλιά σας
Τον τελευταίο καιρό περνώ περισσότερο χρόνο απομακρύνοντας ανεπιθύμητα σχόλια από μηχανές που μπαίνουν στο ιστολόγιο και αποστέλλουν μαζικά μηνύματα. Για το λόγο αυτό για να αφήνετε τα σχόλιά σας στο blog από εδώ και πέρα, θα πρέπει να πληκτρoλογήσετε το συνδυασμό γραμμάτων και αριθμών που βλέπετε κάτω από το κουμπάκι Submit, το λεγόμενο CAPTCHA.
Το CAPTCHA είναι ένα πρόγραμμα που προστατεύει τους ιστότοπους από τους spammers δημιουργώντας και «βαθμολογώντας» τεστ που μπορούν να περάσουν άνθρωποι αλλά όχι τα προγράμματα υπολογιστών. Οι άνθρωποι μπορούν να διαβάσουν παραμορφωμένο κείμενο, αλλά τα τρέχοντα προγράμματα υπολογιστών δεν μπορούν. Στο παράδειγμα της διπλανής εικόνας για να στείλετε το σχόλιό σας πρέπει να πληκτρολογήσετε 8ΗΜΒ.
Ασφάλεια πληροφοριών μέσω κόμικς
Πόσο ασφαλείς είναι οι πληροφορίες που αναρτούμε στο Διαδίκτυο; Τι συμβαίνει όταν τις διαμοιραζόμαστε με όλον τον κόσμο; Οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου μπορείτε να διαβάστε δυο ιστορίες κόμικς από τον Παγκόσμιο Ιστό, στα Ελληνικά. Αφού τις παρακολουθήστε, γράψτε τις εντυπώσεις σας, στα σχόλια του blog. Ελάτε προετοιμασμένοι στο εργαστήριο για συζήτηση.
Ωραία, αλλά τι θα δω σε κάθε ιστορία;
Στην πρώτη, με τίτλο η Ομάδα της Ρώμης, η Έμμα, που συμμετέχει στη θεατρική ομάδα του σχολείου, παίρνει ένα θεατρικό έργο από έναν άγνωστο με τον οποίον συνομιλεί ηλεκτρονικά. Η ιστορία αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στα πνευματικά δικαιώματα, την προστασία των υπολογιστών και τη σημασία της χρήσης των κωδικών πρόσβασης.
Η δεύτερη ιστορία, με τίτλο Προβλήματα και Περιστατικά, περιλαμβάνει σύντομες ιστορίες που αναφέρονται στην ορθότητα των πληροφοριών που υπάρχουν στο Διαδίκτυο, θέματα υπευθυνότητας κατά τη δημοσίευση φωτογραφιών και κειμένου, τη γνωριμία με άλλους μέσω Διαδικτύου και τα διομότιμα δίκτυα στο Διαδίκτυο.
Οι ιστορίες είναι διαθέσιμες στο http://www.e-yliko.gr/htmls/Safety/getsafe/index.htm με ειδικές ενότητες για μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς. Καλές και ασφαλείς βόλτες!
Υ.Γ. Για να αφήνετε τα σχόλιά σας στο blog από εδώ και πέρα, πρέπει να πληκτρoλογήσετε το συνδυασμό γραμμάτων και αριθμών που βλέπετε κάτω από το κουμπάκι Submit, το λεγόμενο CAPTCHA. Το CAPTCHA είναι ένα πρόγραμμα που προστατεύει τους ιστότοπους από τους spammers δημιουργώντας και “βαθμολογώντας” τεστ που μπορούν να περάσουν άνθρωποι αλλά όχι τα προγράμματα υπολογιστών. Οι άνθρωποι μπορούν να διαβάσουν παραμορφωμένο κείμενο, αλλά τα τρέχοντα προγράμματα υπολογιστών δεν μπορούν. Στο παράδειγμα της διπλανής εικόνας για να στείλετε το σχόλιό σας πρέπει να πληκτρολογήσετε 8ΗΜΒ.
Προσυνέδριο Πληροφορικής Αν. Θεσ/νίκης
Μπράβο στις 8 μαθήτριες και στον 1 μαθητή του 28ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης για την πολύ πετυχημένη παρουσία τους στο προσυνέδριο Πληροφορικής Ανατολικής Θεσσαλονίκης! Ήταν μια χρήσιμη για το μέλλον εμπειρία. Ευχαριστούμε τη Σύμβουλο Πληροφορικής Αν. Θεσ/νίκης και Χαλκιδικής Σοφία Τζελέπη, τους υπεύθυνους ΠΛΗΝΕΤ και όλους όσοι συνετέλεσαν στην επιτυχία του προσυνεδρίου.
Με την πρώτη ευκαρία θα μεταφορτώσω σχετικές φωτογραφίες. Στο μεταξύ μπορείτε να κατεβάσετε τα αρχεία των μαθητών μας για το Προ-συνέδριο της Ανατολικής Θεσσαλονίκης:
- ΕΙΣΗΓΗΣΗ_1_28_Γυμνάσιο_Θεσσαλονίκης.doc
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ_1_28_Γυμνάσιο_Θεσσαλονίκης.ppt
- Video για Powerpoint του Google Earth
- ΠΟΣΤΕΡ_1_28_Γυμνάσιο_Θεσσαλονίκης.doc
- Αφίσα_Ψηφιακά_Παιχνίδια_1_28_Γυμνάσιο_Θεσσαλονίκης.doc
- prezi_28_gimnasio_thessalonikis.zip (Παρουσίαση)
- ΠΟΣΤΕΡ_2_28_Γυμνάσιο_Θεσσαλονίκης.doc
- Αφίσα_Picnik_2_28_Γυμνάσιο_Θεσσαλονίκης.doc
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ_ΠΟΣΤΕΡ_2_28_ΓΥΜΝΑΣΙΟ_ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.ppt
- Video για Powerpoint του Picnik
- ΠΟΣΤΕΡ_3_28_Γυμνάσιο_Θεσσαλονίκης.doc
- Αφίσα_Blogs_3_28_Γυμνάσιο_Θεσσαλονίκης.doc
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ_ΠΟΣΤΕΡ_3_28_ΓΥΜΝΑΣΙΟ_ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.ppt
Θεωρούμε ωστόσο ότι οι εργασίες των Δημοτικών Σχολείων πρέπει να παρουσιάζονται σε ξεχωριστή ημέρα από εκείνη των Γυμνασίων και Λυκείων και ότι οι δεσμεύσεις που αφορούν τους χρόνους παρουσίασης πρέπει να είναι αυστηρές και καθολικές.
Tι μπορούν να μάθουν οι ενήλικες από τα παιδιά
http://www.ted.com/talks/adora_svitak.html (επιλέξτε ελληνικούς υπότιτλους αν σας ζορίζουν τα Αγγικά της Αντόρα).
Το παιδί θαύμα η Αντόρα Σβίτακ λέει πως ο κόσμος χρειάζεται “παιδαριώδη” σκέψη: τολμηρές ιδέες, τρελή φαντασία και κυρίως αισιοδοξία. Τα μεγάλα όνειρα των παιδιών αξίζουν μεγάλες προσδοκίες, λέει, ξεκινώντας από την προθυμία των ενηλίκων να μάθουν από τα παιδιά όσο το να θέλουν να τα διδάσκουν.
Παρακολουθήστε την και… ας διδαχτούμε όλοι από τα παιδιά μας!
Με τις παραπάνω σκέψεις εύχομαι σε όλα τα παιδιά, Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου που παρουσιάζουν τις εργασίες τους αύριο στο προσυνέδριο Ανατολικής Θεσσαλονίκης στο 3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής, καλή επιτυχία!
Υ.Γ. Είναι κρίμα που τα βίντεο του Ted.com δεν εισάγονται (ακόμη) στο blogs.sch.gr 🙁
Συμβαίνει τώρα στα Ιωάννινα
Tweets από Ιωάννινα στο #GRedu. Χρησιμοποιείστε το Twitter με hashtag #GRedu για να μάθετε τι συμβαίνει ΤΩΡΑ στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής στα Ιωάννινα.
Προτάσεις ΥΠΔΜΘ για το Νέο Λύκειο
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, παρουσίασε στις 30/03/2011, τις προτάσεις του Υπουργείου για το Νέο Λύκειο.
Σύμφωνα με τη νέα πρόταση, το Λύκειο δεν είναι απλά ο προθάλαμος για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, αλλά μια αυτόνομη εκπαιδευτική μονάδα με στόχο την ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας των νέων, τη διαμόρφωση συνείδησης ενεργού πολίτη, την ενδυνάμωση αξιών συλλογικότητας και αλληλεγγύης. Εισάγεται νέα αντίληψη για τη λειτουργία του Λυκείου και ένα διαφορετικό περιεχόμενο σπουδών.
Περισσότερα στο http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/to_neo_lykeio_110330.doc
“Οφέλη και κίνδυνοι στη χρήση του Διαδικτύου”
2ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ Συνέδριο E-Life 2011 – ” Οφέλη και κίνδυνοι στη χρήση του Διαδικτύου”
Πρόγραμμα προ-συνεδρίου 3ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής
Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα (αρχείο pdf) του προ-συνεδρίου του 3ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής.
Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!
facebook στην τάξη: ευκαιρίες και απειλές
Ήταν πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα η εσπερίδα που οργάνωσαν τα Γραφεία Αγωγής Υγείας της Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης, με θέμα “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο: κίνδυνοι και απειλές. Ο ρόλος του Σχολείου”. Το κοινό, εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές, έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον να ενημερωθούν.
Εδώ είναι η παρουσίασή μου (μπορείτε να τη δείτε παρακάτω, αλλά αν δεν φαίνεται καλά, ακολουθήστε το σύνδεσμο):
Και αυτή είναι η περίληψη της εισήγησής μου:
Στα πλαίσια της εφαρμογής της μεθόδου των projects στο μάθημα της Πληροφορικής της Γ’ Γυμνασίου, εκπαιδευτικός και μαθητές χρησιμοποιήσαμε το facebook ως εργαλείο διαχείρισης, οργάνωσης, επίβλεψης, διαμοιρασμού ψηφιακού περιεχομένου και ανατροφοδότησης. Τα αποτελέσματα ήταν η επίτευξη της συνεργατικής μάθησης και η ενίσχυση των δεσμών των μελών της διαδικτυακής κοινότητας. Ωστόσο, η διδακτική παρέμβαση γεννά ερωτήματα: Ποιες είναι οι συνέπειες της διαδικτυακής σχέσης μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών; Ποια είναι τα όρια διαμοιρασμού στοιχείων των δυο πλευρών; Ποιος είναι ο ρόλος και η στάση του εκπαιδευτικού απέναντι στους έφηβους μαθητές οι οποίοι αναπτύσσουν την προσωπικότητά τους τόσο στον πραγματικό, όσο και τον εικονικό κόσμο; Έργο και ευθύνη του εκπαιδευτικού δεν είναι να αποκλείσει τους μαθητές από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Αντίθετα, λαμβάνοντας υπόψη τόσο την εκπαιδευτική διάσταση, όσο και τις συνέπειες στην ψυχική υγεία των μαθητών, ο εκπαιδευτικός οφείλει να σταθεί σύμβουλος και συνοδοιπόρος προς την ασφαλή και υπεύθυνη χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής: εργασίες προσυνεδρίου
Ανακοινώθηκαν οι συμμετοχές μαθητικών εργασιών (αρχείο pdf) για το προσυνέδριο του 3ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής. Κάποιες από αυτές θα παρουσιαστούν ως εισήγηση, κάποιες άλλες ως αφίσες. Πολλά συγχαρητήρια σε όλες τις μαθήτριες, όλες τους μαθητές και συναδέλφους εκπαιδευτικούς για τα ενδιαφέροντα θέματα.
Από το 28ο Γυμνάσιο στέλνουμε τέσσερις (4) εργασίες:
- “Το Google Earth ως εκπαιδευτικό μέσο στο ψηφιακό σχολείο”, από τους μαθητές Αναστασία Αλβανού, Ελένη Αναστασίου, Γεωργία Ζάρρου και Θεοχάρη Καλαμά, ως εισήγηση
- “Ανάπτυξη και περιγραφή ιστολογίων (blogs) – Μεθοδολογία κατασκευής” από τη μαθήτρια Ελισάβετ Ζούλα, ως αφίσα
- “Picnik” από τις μαθήτριες Ελεάννα Τσιανοπούλου και Ιωάννα Χαρισοπούλου, ως αφίσα
- “Εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια” από τις μαθήτριες Κατερίνα Βοσνιάδου και Βασιλική Γεωργαλή, ως αφίσα.
Συγχαρητήρια στους μαθητές μας και καλή συνέχεια για το… συνέδριο!
Ασφαλής χρήση, κίνδυνοι & εξάρτηση από το ∆ιαδίκτυο: ο ρόλος του σχολείου
Τα Γραφεία Αγωγής Υγείας των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής & Δυτικής Θεσσαλονίκης σας προσκαλούν στην Ημερίδα με θέμα: “Ασφαλής χρήση, κίνδυνοι & εξάρτηση από το Διαδίκτυο. Ο ρόλος του σχολείου” που θα πραγματοποιηθεί στις 23/03/2011 στο Κέντρο Ιστορίας του Δήμου Θεσ/νίκης – Μέγαρο Μπίλλη.
Σας περιμένω για να συζητήσουμε σχετικά.
Πρόγραμμα ημερίδας για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο και το ρόλο του σχολείου
Μαθητικά projects και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Η αλήθεια είναι ότι παραμέλησα το τελευταίο διάστημα το Ιστολόγιο. Είχε πέσει πολύ δουλειά με διαγωνίσματα, βαθμολογίες και αναδιοργάνωση της ύλης του προγραμματισμού της Γ’ Γυμνασίου. Συν την προετοιμασία για την εισήγησή μου στην τριημερίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, με θέμα “Βελτιώνοντας την εκπαίδευση: διδακτικές, εκπαιδευτικές παρεμβάσεις και πρωτοβουλίες των εκπαιδευτικών“.
Ακολουθεί η περίληψη της εισήγησής μου με θέμα: Χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για την οργάνωση ομαδικών μαθητικών εργασιών (projects) και ένας σύνδεσμος στην παρουσίαση.
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) αποτελούν ευκαιρία για τον εκπαιδευτικό
προκειμένου να οργανώσει ομαδικές μαθητικές εργασίες. Οι μαθητές: α) αρχικά ενθουσιάζονται από τη χρήση των ΜΚΔ, ενδιαφέρονται για το θέμα και στη συνέχεια αναπτύσσουν τη μεταξύ τους συνεργατικότητα συμμετέχοντας ενεργά στην ομάδα, β) μετατρέπονται από παθητικοί καταναλωτές σε εξερευνητές πληροφοριών και παραγωγούς γνώσης, γ) απευθύνονται σε ένα διευρυμένο κοινό και δ) δημιουργούν ένα αποθετήριο καινοτόμων αποτελεσμάτων για επανατροφοδότηση και μελλοντική χρήση.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ: Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης,Web 2.0 τεχνολογίες, ομαδικές
μαθητικές εργασίες (projects)
| Βελτιώνοντας την εκπαίδευση: Διδακτικές, εκπαιδευτικές παρεμβάσεις και πρωτοβουλίες των εκπαιδευτικών |
KTurtle: Εγκατάσταση σε Windows χωρίς σύνδεση στο Internet
Κάποιες και κάποιοι δυστυχώς δεν διαθέτετε σύνδεση στο Διαδίκτυο και μου ζητήσατε τρόπο για να εγκαταστήσετε την KTurtle στον υπολογιστή σας που τρέχει Windows (μπλιαξ…). Βρείτε ένα φίλο σας με σύνδεση στο Διαδίκτυο ή ελάτε στο εργαστήριο της Πληροφορικής. Και στις δυο περιπτώσεις να έχετε μαζί σας μια μνήμη flash. Θα αντιγράψετε το αρχείο KTurtle.zip το οποίο αφού αποσυμπιέσετε θα βρείτε δύο αρχεία.
Eκτελέστε το kdewin-installer-gui-0.9.8-1.exe ακολουθώντας τις οδηγίες του Odigies_gia_Windows.pdf για εγκατάσταση στα Windows (ξανά μπλιαξ…) χωρίς σύνδεση στο Internet.
Ελπίζω να βοήθησα…
Μορφοποίηση κειμένου
Περικοπές δαπανών, παραίτηση σχολικής επιτροπής κλπ. Οικονομία ακόμη και στο χαρτί, είπε ο διευθυντής. Δεν παραιτούμαστε όμως. Ας είναι καλά οι νέες τεχνολογίες.
Ανεβάζουμε τα διαγωνίσματα στο Ιστολόγιο, ζητάμε από τους μαθητές μας να το κατεβάσουν στον υπολογιστή τους και 1-2-3 το διαγώνισμα είναι μπροστά τους.
Μορφοποιήστε λοιπόν χρησιμοποιώντας το Writer του OpenOffice.org το test_b_triminou_writer. Καλή επιτυχία!
Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής: έκτακτη γενική συνέλευση
Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. μετά τη συνάντηση που είχε με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας στις 22/2/2011 και τις ανακοινώσεις που έγιναν για το θέμα της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση και ειδικά το σχεδιασμό για το Γενικό Λύκειο, αποφάσισε τη σύγκλιση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης για την ενημέρωση των συναδέλφων και τη λήψη αποφάσεων για τις περαιτέρω ενέργειες που πρέπει να γίνουν ώστε να ανατραπεί η διαφαινόμενη υποβάθμιση και περιθωριοποίηση της διδασκαλίας της Πληροφορικής.
Η έκτακτη Γ.Σ. θα γίνει την Τετάρτη 16/3/2011 το απόγευμα.
Ο τόπος και η ακριβής ώρα θα ανακοινωθούν με νεότερη ανακοίνωση τις αμέσως επόμενες ημέρες.
Διαδραστικά Συστήματα: προσοχή πριν την παραλαβή
Συνάδελφοι,
αρχίζουν να μαζεύονται “μαύρα σύννεφα” πάνω από το θέμα των Διαδραστικών Συστημάτων (ΔΣ). Συνομιλώντας με έναν ακόμη συνάδελφο Πληροφορικό, μου περιέγραφε τα χίλια μύρια κακά με την εταιρεία – ανάδοχο.
Το θέμα είναι σοβαρότερο από όσο το έχουν εκλάβει συνάδελφοι Πληροφορικής που συμμετέχουν σε επιτροπές παραλαβής και θεωρώ ότι πρέπει να δράσουμε συλλογικά. Προσωπικά έστειλα email στις λίστες της ΠΕΚΑΠ, του Linux Greek Teachers και του Ubuntu, όταν προέκυψε θέμα με τη μη εγκατάσταση των drivers του Linux. Η εταιρεία ανάδοχος, ενώ είχε προμηθεύσει τους φορητούς των ΔΣ με dual boot (Windows 7 και Ubuntu 10.10), τα ΔΣ δεν λειτουργούσαν σε περιβάλλον Linux. Επίσης δεν υπήρχε εγκατεστημένο το σχετικό λογισμικό της εταιρείας σε περιβάλλον Linux.
Σχετικά ενημέρωσα το 3ο Γραφείο Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης στο οποίο υπάγεται το σχολείο μου. Το έγγραφο προσυπέγραψε ο Προϊστάμενος του 3ου Γραφείου και το προώθησαν με τη σειρά τους σε όλα τα σχολεία αρμοδιότητας του 3ου Γραφείου.
Συνάδελφοι με ενημερώνουν για:
- κακές πρακτικές σχετικά με την καλωδίωση
- την μη παροχή πιστοποιητικού από ηλεκτρολόγο εγκαταστάτη
- μη συνεργασία του OpenOffice με το λογισμικό του ΔΣ (προβλέπεται είτε MS-Office, είτε ισοδύναμο). Οι εταιρείες, προκειμένου να εξοικονμήσουν χρήματα, εγκαθιστούν OpenOffice. Ωστόσο δεν έχουν εξασφαλίσει τη συνεργασία του δικού τους λογισμικού με το OpenOffice. Αποτέλεσμα κάποιες από τις λειτουργίες του ΔΣ να μην υποστηρίζονται.
- Απαιτούνται N+1 πρίζες (όπου Ν ο απαιτούμενος αριθμός πριζών για τη λειτουργία των ΔΣ).
- Απαιτείται το λογισμικό του ΔΣ να συνοδεύεται από τις απαραίτητες άδειες χρήσης, που να καλύπτουν το σύνολο των μαθητών και των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας εγκατάστασης και λειτουργίας του.
Εκτιμώ ότι χρειαζόμαστε υποστήριξη και αλληλοβοήθεια πριν την υπογραφή της παραλαβής, καθώς διαπιστώνονται διάφορες παραλείψεις από τις εταιρείες. Από το help desk της ΕΥΕΕΔ δεν μπορούν να γνωρίζουν όσα συναντάμε εμείς στην πράξη της λειτουργίας των ΔΣ.
Προτείνω:
1. να εκμεταλλευτούμε την αρχική ανάρτηση του συναδέλφου Αλέξανδρου Μοσκοφίδη στο Στέκι των Πληροφορικών στο
http://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=3662.0 και να γράψουμε όσα μας προβληματίζουν,
2. να χρησιμοποιήσουμε το Twitter (twitter.com) και να στέλνουμε παρατηρήσεις με hashtag #diadrastika. Με αυτό το hashtag στην αναζήτηση θα προκύπτουν όλα τα σχετικά tweets (σχετικά διαβάστε στο http://support.twitter.com/entries/49309-what-are-hashtags-symbols)
3. να συντάξουμε μια λίστα με όλα όσα μικρά, αλλά σημαντικά παραλείπονται ή δεν ακολουθούντια με βάση τις προδιαγραφές από τις
εταιρείες,
4. ακόμη κι αν δεν εμπλεκόμαστε προσωπικά να ενημερώσουμε συναδέλφους μας για τα παραπάνω,
5. να ζητήσουμε τα παραπάνω να ανακοινώνονται από το help desk της ΕΥΕΕΔ στις σχετικές ανακοινώσεις της Πράξης 78.
Όποιες και όποιοι έχετε προτάσεις, παρατηρήσεις κλπ σχετικά με τα παραπάνω μη διστάσετε να μας τις κοινοποιήσετε στο Twitter με hashtag
#diadrastika.
Μαθητής αναζητεί βιβλίο από σχολικό διαδικτυακό OPAC
Παιδιά πάντα τέτοια! Αξιέπαινη η λειτουργία σχολικού διαδικτυακού OPAC από τη σχολική βιβλιοθήκη του 9ου/19ου Γυμνασίου Περιστερίου.Και πέρα από αυτό, η εν λόγω βιβλιοθήκη έχει μετατραπεί σε κέντρο μέσων μέσω ενός δικτύου Ubuntu/LTSP.
Χε, χε, είδατε τι κάνει το Linux και το μεράκι των ανθρώπων που το υποστηρίζουν; Θαύματα!
Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές!
Εκπαίδευση και Αγωγή Υγείας
Πρόκειται για το άρτια οργανωμένο και ενημερωμένο Ιστολόγιο του Γραφείου Αγωγής Υγείας του νομού Πιερίας, από το Δημήτρη Κυραικού. Με πλούσιο και ενδιαφέρον υλικό για εκπαιδευτικούς και μαθητές, αξίζει την προσοχή όλων μας. Εύχομαι να βρει μιμητές και από άλλα Γραφεία Αγωγής Υγείας.
Βελτιώνοντας την εκπαίδευση: διδακτικές, εκπαιδευτικές παρεμβάσεις και πρωτοβουλίες των εκπαιδευτικών
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και οι Σχολικοί Σύμβουλοι Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Θεσσαλονίκης διοργανώνουν για δεύτερη χρονιά φέτος τριήμερο με θέμα:
«Βελτιώνοντας την εκπαίδευση: διδακτικές, εκπαιδευτικές παρεμβάσεις και πρωτοβουλίες των εκπαιδευτικών»
Στόχοι του τριημέρου είναι να:
1. αναδειχθούν καινοτομίες, καλές πρακτικές ή εναλλακτικές διδακτικές προτάσεις των εκπαιδευτικών,
2. ενθαρρυνθούν οι εκπαιδευτικοί να αναπτύξουν πρωτοβουλίες και να εντάξουν την καινοτομία στη διδακτική τους πράξη.
Συμμετοχή στο τριήμερο μπορούν να δηλώσουν οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Θεσσαλονίκης που έχουν να παρουσιάσουν:
* αξιόλογες εναλλακτικές διδακτικές προτάσεις
* διαθεματικά σχέδια εργασίας
* καλές πρακτικές ή δράσεις που υποστηρίζουν τη διδασκαλία των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, των Δικαιωμάτων του Παιδιού, της Παιδείας της Δημοκρατίας και της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.
* άλλες καινοτόμες δράσεις που υλοποιήθηκαν στα σχολεία ή πρόκειται να ολοκληρωθούν έως το τέλος του Ιανουαρίου 2011
Κατά τη διάρκεια του τριημέρου (11, 12 και 13Μαρτίου) θα υπάρχει η δυνατότητα παρουσίασης, σε πόστερ, φωτογραφικού ή άλλου υλικού από σχέδια εργασίας που υλοποιήθηκαν κατά την περασμένη σχολική χρονιά ή ακόμη μαθητικών εντύπων και σχολικών εφημερίδων.
Επισημαίνεται ότι γίνονται δεκτές και εργασίες που υλοποιούνται στο πλαίσιο ευρωπαϊκών και λοιπών προγραμμάτων, αρκεί να συμπεριλαμβάνουν και διδακτικές παρεμβάσεις, να έχουν δηλαδή προεκτάσεις και εφαρμογές στη διδακτική πράξη.
Η διημερίδα θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της Παρασκευής 11, το Σάββατο 12 και την Κυριακή 13 Μαρτίου 2011.
«Δημιουργήστε ψηφιακά, κατασκευάστε ένα website, γίνετε πρεσβευτές του τόπου σας»
Ο 3ος πανελλήνιος διαδικτυακός εκπαιδευτικός διαγωνισμός ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ, με τίτλο: «Δημιουργήστε ψηφιακά, κατασκευάστε ένα website, γίνετε πρεσβευτές του τόπου σας» είναι γεγονός!
http://www.diagonismos2011.com
Πρόκειται για μια εκπαιδευτική διαγωνιστική διαδικασία δημιουργίας διαδικτυακής εργασίας, που θα υλοποιηθεί στο διαδίκτυο και στην τάξη, για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, ως και τις 22 Οκτωβρίου 2011, οπότε θα ολοκληρωθεί με την απονομή των βραβείων, την πρώτη μέρα του 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ «Το ψηφιακό σχολείο», στον Πολυχώρο «Απόλλων», στον Πειραιά.
Στο διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν μαθητές δημοτικού, γυμνασίου, λυκείου, με την εποπτεία-καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, δικτυακοί επισκέπτες (με αυξημένα επιστημονικά προσόντα) σαν εθελοντές κριτές καθώς και μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας σαν σχεδιαστές κι επόπτες της όλης διαδικασίας.
Προτροπή του διαγωνισμού: «Δημιουργήστε ψηφιακά, κατασκευάστε ένα website, γίνετε πρεσβευτές του τόπου σας» – και ζητά από τους διαγωνιζόμενους να αναδείξουν κάτι από τον τόπο τους, που θα ήθελαν να το μάθουν και οι συμμαθητές τους, ως την άλλη άκρη της Ελλάδας!
Καλούνται οι μαθητές κι οι εκπαιδευτικοί τους, με τη βοήθεια των Τεχνολογιών Πληροφορίας κι Επικοινωνίας, να δημιουργήσουν γνώση, να την ταξινομήσουν, να τη μετατρέψουν σε ψηφιακή, να την αναδείξουν διαμέσου του διαδικτυακού μέσου, να την ξαναμοιραστούν με άλλους μαθητές!
Καταληκτική προθεσμία αίτησης συμμετοχής η 31η Μαρτίου 2011.
Η αίτηση, οι λεπτομέρειες συμμετοχής καθώς και περισσότερες πληροφορίες για το διαγωνισμό, στο δικτυακό τόπο: http://www.diagonismos2011.com
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 3ου ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ
Πληροφορικός @ σχολείο ;-)
Σχετικά με μένα
About me. Edit this in the options panel.Αρχεία
- Σεπτέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Αύγουστος 2013
- Ιούλιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Φεβρουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
- Οκτώβριος 2012
- Σεπτέμβριος 2012
- Αύγουστος 2012
- Ιούλιος 2012
- Μάιος 2012
- Απρίλιος 2012
- Μάρτιος 2012
- Φεβρουάριος 2012
- Ιανουάριος 2012
- Δεκέμβριος 2011
- Νοέμβριος 2011
- Οκτώβριος 2011
- Σεπτέμβριος 2011
- Αύγουστος 2011
- Ιούλιος 2011
- Ιούνιος 2011
- Μάιος 2011
- Απρίλιος 2011
- Μάρτιος 2011
- Φεβρουάριος 2011
- Ιανουάριος 2011
- Δεκέμβριος 2010
- Νοέμβριος 2010
- Οκτώβριος 2010
- Σεπτέμβριος 2010
- Απρίλιος 2010
- Φεβρουάριος 2010
- Ιανουάριος 2010
- Δεκέμβριος 2009
- Οκτώβριος 2009
- Φεβρουάριος 2009
- Ιανουάριος 2009
- Δεκέμβριος 2008
- Νοέμβριος 2008
Αναζήτηση


