Συνάδελφοι,
αρχίζουν να μαζεύονται “μαύρα σύννεφα” πάνω από το θέμα των Διαδραστικών Συστημάτων (ΔΣ). Συνομιλώντας με έναν ακόμη συνάδελφο Πληροφορικό, μου περιέγραφε τα χίλια μύρια κακά με την εταιρεία – ανάδοχο.
Το θέμα είναι σοβαρότερο από όσο το έχουν εκλάβει συνάδελφοι Πληροφορικής που συμμετέχουν σε επιτροπές παραλαβής και θεωρώ ότι πρέπει να δράσουμε συλλογικά. Προσωπικά έστειλα email στις λίστες της ΠΕΚΑΠ, του Linux Greek Teachers και του Ubuntu, όταν προέκυψε θέμα με τη μη εγκατάσταση των drivers του Linux. Η εταιρεία ανάδοχος, ενώ είχε προμηθεύσει τους φορητούς των ΔΣ με dual boot (Windows 7 και Ubuntu 10.10), τα ΔΣ δεν λειτουργούσαν σε περιβάλλον Linux. Επίσης δεν υπήρχε εγκατεστημένο το σχετικό λογισμικό της εταιρείας σε περιβάλλον Linux.
Σχετικά ενημέρωσα το 3ο Γραφείο Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης στο οποίο υπάγεται το σχολείο μου. Το έγγραφο προσυπέγραψε ο Προϊστάμενος του 3ου Γραφείου και το προώθησαν με τη σειρά τους σε όλα τα σχολεία αρμοδιότητας του 3ου Γραφείου.
Συνάδελφοι με ενημερώνουν για:
- κακές πρακτικές σχετικά με την καλωδίωση
- την μη παροχή πιστοποιητικού από ηλεκτρολόγο εγκαταστάτη
- μη συνεργασία του OpenOffice με το λογισμικό του ΔΣ (προβλέπεται είτε MS-Office, είτε ισοδύναμο). Οι εταιρείες, προκειμένου να εξοικονμήσουν χρήματα, εγκαθιστούν OpenOffice. Ωστόσο δεν έχουν εξασφαλίσει τη συνεργασία του δικού τους λογισμικού με το OpenOffice. Αποτέλεσμα κάποιες από τις λειτουργίες του ΔΣ να μην υποστηρίζονται.
- Απαιτούνται N+1 πρίζες (όπου Ν ο απαιτούμενος αριθμός πριζών για τη λειτουργία των ΔΣ).
- Απαιτείται το λογισμικό του ΔΣ να συνοδεύεται από τις απαραίτητες άδειες χρήσης, που να καλύπτουν το σύνολο των μαθητών και των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας εγκατάστασης και λειτουργίας του.
Εκτιμώ ότι χρειαζόμαστε υποστήριξη και αλληλοβοήθεια πριν την υπογραφή της παραλαβής, καθώς διαπιστώνονται διάφορες παραλείψεις από τις εταιρείες. Από το help desk της ΕΥΕΕΔ δεν μπορούν να γνωρίζουν όσα συναντάμε εμείς στην πράξη της λειτουργίας των ΔΣ.
Προτείνω:
1. να εκμεταλλευτούμε την αρχική ανάρτηση του συναδέλφου Αλέξανδρου Μοσκοφίδη στο Στέκι των Πληροφορικών στο
http://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=3662.0 και να γράψουμε όσα μας προβληματίζουν,
2. να χρησιμοποιήσουμε το Twitter (twitter.com) και να στέλνουμε παρατηρήσεις με hashtag #diadrastika. Με αυτό το hashtag στην αναζήτηση θα προκύπτουν όλα τα σχετικά tweets (σχετικά διαβάστε στο http://support.twitter.com/entries/49309-what-are-hashtags-symbols)
3. να συντάξουμε μια λίστα με όλα όσα μικρά, αλλά σημαντικά παραλείπονται ή δεν ακολουθούντια με βάση τις προδιαγραφές από τις
εταιρείες,
4. ακόμη κι αν δεν εμπλεκόμαστε προσωπικά να ενημερώσουμε συναδέλφους μας για τα παραπάνω,
5. να ζητήσουμε τα παραπάνω να ανακοινώνονται από το help desk της ΕΥΕΕΔ στις σχετικές ανακοινώσεις της Πράξης 78.
Όποιες και όποιοι έχετε προτάσεις, παρατηρήσεις κλπ σχετικά με τα παραπάνω μη διστάσετε να μας τις κοινοποιήσετε στο Twitter με hashtag
#diadrastika.
Πληροφορικός @ σχολείο ;-)
Σχετικά με μένα
About me. Edit this in the options panel.Αρχεία
- Σεπτέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Αύγουστος 2013
- Ιούλιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Φεβρουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
- Οκτώβριος 2012
- Σεπτέμβριος 2012
- Αύγουστος 2012
- Ιούλιος 2012
- Μάιος 2012
- Απρίλιος 2012
- Μάρτιος 2012
- Φεβρουάριος 2012
- Ιανουάριος 2012
- Δεκέμβριος 2011
- Νοέμβριος 2011
- Οκτώβριος 2011
- Σεπτέμβριος 2011
- Αύγουστος 2011
- Ιούλιος 2011
- Ιούνιος 2011
- Μάιος 2011
- Απρίλιος 2011
- Μάρτιος 2011
- Φεβρουάριος 2011
- Ιανουάριος 2011
- Δεκέμβριος 2010
- Νοέμβριος 2010
- Οκτώβριος 2010
- Σεπτέμβριος 2010
- Απρίλιος 2010
- Φεβρουάριος 2010
- Ιανουάριος 2010
- Δεκέμβριος 2009
- Οκτώβριος 2009
- Φεβρουάριος 2009
- Ιανουάριος 2009
- Δεκέμβριος 2008
- Νοέμβριος 2008
Αναζήτηση
Αφήστε μια απάντηση