Νέα έκδοση οδηγού εκπαιδευτικού για την Πληροφορική Γυμνασίου
Διαβάστε το νέο οδηγό για τον εκπαιδευτικό που αφορά τη διδασκαλία του Πληροφορικού Γραμματισμού στο Γυμνάσιο! Βέβαια, το μάθημα δε διδάσκεται δύο ώρες την εβδομάδα όπως αναφέρεται, αλλά ισχύουν οι γενικές του κατευθύνσεις. Οι σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις έχουν επηρεαστεί από το ευρύτερο θεωρητικό πλαίσιο του εποικοδομισμού. Με βάση τη φιλοσοφία του νέου Π.Σ. και την προβληματική […]
Πιστοποίηση εκπ/κών στις Βασικές Δεξιότητες ΤΠΕ (Α’ επίπεδο) για τη συμμετοχή στην επιμόρφωση Β’ επιπέδου
Γίνεται γνωστό ότι στο πλαίσιο της παρούσας Πράξης «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), πρόκειται να υλοποιηθούν προγράμματα πιστοποίησης Α’ επιπέδου, ώστε να διευκολυνθεί η συμμετοχή του μεγαλύτερου δυνατού αριθμού εκπαιδευτικών στην επιμόρφωση Β’ επιπέδου, για την οποία η εν λόγω πιστοποίηση αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση. Στην επιμόρφωση Β΄ επιπέδου μπορούν να συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05/06/07, ΠΕ19/20, καθώς και εκπαιδευτικοί «συναφών» κλάδων, δηλαδή εκπαιδευτικοί που έχουν τη δυνατότητα διδασκαλίας μαθημάτων των παραπάνω κλάδων ως πρώτη ή δεύτερη ανάθεση (και με αναγνώριση β΄ ειδικότητας).
Στα προγράμματα πιστοποίησης Α’ επιπέδου, που θα υλοποιηθούν στο διάστημα Μαΐου – Ιουλίου 2012 στα Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠΙΣ), μπορούν να συμμετάσχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και εν ενεργεία αναπληρωτές της δημόσιας εκπαίδευσης, των κλάδων της επιμόρφωσης Β’ επιπέδου, εκτός των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ19/20 για τους οποίους η πιστοποίηση Α’ επιπέδου δεν αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους στην επιμόρφωση αυτή. Οι αναπληρωτές και οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οφείλουν να προσκομίσουν σχετική βεβαίωση (αποστολή στο fax: 210 6930750) από την οικεία διεύθυνση εκπαίδευσης, προκειμένου να τους δοθεί η δυνατότητα υποβολής αίτησης στα προγράμματα πιστοποίησης Α’ επιπέδου (δείτε εδώ).
O Οδηγός Ενημέρωσης Εκπαιδευτικών ο οποίος είναι διαθέσιμος στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://b-epipedo2.cti.gr → «Υλικό Επιμόρφωσης» → «Υλικό Πιστοποίησης (Δείγματα)» περιλαμβάνει αναλυτικές πληροφορίες και υλικό σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης, τον τρόπο απόκτησης κωδικών για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής, οδηγίες χρήσης του υπολογιστικού περιβάλλοντος πιστοποίησης, καθώς και ένα δείγμα τεστ και ερωτήσεων της εξέτασης.
Τα προγράμματα πιστοποίησης προβλέπεται να ανακοινωθούν στις αρχές Μαΐου 2012, οπότε και θα ξεκινήσουν οι αιτήσεις συμμετοχής των υποψηφίων.
Για πληροφορίες σχετικά με τα διαθέσιμα προγράμματα, τις αιτήσεις συμμετοχής, τις σχετικές προθεσμίες κ.λπ., παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις στην Πύλη ενημέρωσης και Συνεργασίας Β’ Επιπέδου: http://b-epipedo2.cti.gr
Η Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ανατολικής Θεσσαλονίκης και Επιμορφώτρια ΤΠΕ Β΄ Επιπέδου στην Εκπ/ση
Αναστασία Βακαλούδη
Greecevirtual.gr
Η ιστοσελίδα www.greecevirtual.gr δημιουργήθηκε για να σας «περιηγήσει» εικονικά, στα πανέμορφα νησιά της Δωδεκανήσου, μέσα από εκπληκτικές πανοραμικές εικόνες 360 μοιρών και σας δίνει την δυνατότητα να δείτε τους χώρους και τα τοπία από κάθε πλευρά τους, γυρίζοντας την εικόνα με το ποντίκι σας, σε όποια κατεύθυνση θέλετε δεξιά, αριστερά, πάνω, κάτω, συνοδευόμενη από τους φυσικούς ήχους του χώρου πού περιηγείστε!
Η ιστοσελίδα αποτελεί ένα πρωτοποριακό εικονικό «ξεναγό» που σας ενημερώνει και σας ξεναγεί με εικόνα, βίντεο, ήχο (τον ήχο του κύματος , των γλάρων κλπ.) και σύντομες πληροφορίες για κάθε τόπο που επισκέπτεστε στην ελληνική και αγγλική γλώσσα.
Μπορείτε να περιηγηθείτε στα σοκάκια και την εξοχή των νησιών ακόμα και το βράδυ , Κω, Ρόδου, Καλύμνου, Νισύρου, Πάτμου, Σύμης, Λειψών, Καρπάθου, Τήλου και Λέρου. Μπορείτε να περπατήσετε στην «παλιά πόλη» του κάθε νησιού, να μπείτε στα καταστήματα, μπαρ, εστιατόρια, να μελετήσετε ιερούς χώρους και μουσεία, να αισθανθείτε το βαθύ μυστήριο της Μονής της Πάτμου, και την έκλυση αδρεναλίνης στο σπήλαιο της Καλύμνου και να διαλέξετε την παραλία που θα βουτήξετε!
Μπορείτε να δείτε την Αθήνα με τις γειτονιές της, την Έδεσσα με τους καταρράκτες της, τα Λουτρά Πόζαρ στο Λουτράκι στην Αριδαία και την Χαλκιδική με τις κρυστάλλινες παραλίες της!
Η ιστοσελίδα είναι ένα πρωτότυπο και διασκεδαστικό project του δημιουργικού γραφείου ΚΙΝΗΤΡΟ της Κω, αποτέλεσμα μιας ορεξάτης καλλιτεχνικής παρέας η οποία συνεχώς ανεβάζει νέους όμορφους τόπους και πόλεις της πανέμορφης Ελλάδας μας.
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ …
ΠΕΚΑΠ: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας Μ. Δευτέρα 9/4 11:00
Η τελευταία ανακοίνωση του μεταβατικού προγράμματος της Α’ Λυκείου από το οποίο απουσιάζει μάθημα Πληροφορικής, ενώ αντίθετα επανεισάγεται μάθημα Οικονομίας αποτελεί το πιο πρόσφατο επεισόδιο στη συνεχή υποβάθμιση της Πληροφορικής στο Ελληνικό Σχολείο.
Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) καλεί όλους τους καθηγητές Πληροφορικής σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας τη Δευτέρα 9/4/2012 στις 11.00 π.μ., στο ΥΠ.Δ.Β.Μ.Θ. κατά της υποβάθμισης της πληροφορικής παιδείας στην εκπαίδευση.
Απαιτούμε:
- Μάθημα Πληροφορικής στην Α και Β τάξη Λυκείου
- Άμεση σύσταση των οργανικών θέσεων στο Δημοτικό.
- Επέκταση του νέου προγράμματος σε όλα τα Γυμνάσια.
- Αλλαγή των αναθέσεων στα μαθήματα των ΕΠΑΛ.
Επίσης καλεί τους συναδέλφους εκτός Αθηνών να οργανώσουν τη Δευτέρα αντίστοιχες εκδηλώσεις στις έδρες των Περιφερειακών Διευθύνσεων όλης της χώρας.
Ζωντανή μετάδοση ημερίδας Ψηφιακού Σχολείου
Την Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012 θα μεταδοθεί ζωντανά από το σύνδεσμο http://iptv.sch.gr/live η εσωτερική συνάντηση εργασίας των συνεργατών του Ψηφιακού Σχολείου για το «Ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο», η οποία θα πραγματοποιηθεί στο ΥΠΔΒΜΘ από τις 9.30 πμ έως τις 5μμ.
Στη συνάντηση εργασίας θα συμμετέχουν τα μέλη των ομάδων δημιουργίας ψηφιακού διαδραστικού υλικού για τον εμπλουτισμό των ηλεκτρονικών εκδόσεων των σχολικών βιβλίων, οι οποίοι θα παρουσιάσουν την πορεία των εργασιών τους.
Θα παρουσιαστεί επίσης η συνολική πορεία του έργου του Ψηφιακού Σχολείου και το Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων «Φωτόδεντρο». Η συνάντηση θα ξεκινήσει με χαιρετισμό της Πολιτικής Ηγεσίας του ΥΠΔΒΜΘ.
Δείτε εδώ το πρόγραμμα της συνάντησης.
Εκ μέρους του ΙΤΥΕ
Προσυνέδριο Πληροφορικής: το 28ο θα είναι εκεί!
Για δεύτερη συνεχή χρονιά μαθητές και μαθήτριες του 28ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης θα εκπροσωπήσουν το σχολείο στο προσυνέδριο Ανατολικής Θεσσαλονίκης στα πλαίσια του 4ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας με δύο συμμετοχές.
Μαθητής της Β’τάξης θα παρουσιάσει την εισήγησή του με θέμα”Χρήση εργαλείων για τη δημιουργία διαδικτυακού ραδιοφωνικού σταθμού”. Ομάδα τεσσάρων μαθητριών της Γ’τάξης θα συμμετέχει με πόστερ και θέμα “Facebook και ρυθμίσεις απορρήτου – μια βιωματική προσέγγιση”. Πολλά συγχαρητήρια στο μαθητή και μαθήτριες για τη δουλειά τους και καλή επιτυχία στις παρουσιάασεις τους.
Στο πρόγραμμα του προσυνεδρίου θα διαβάσετε για όλες τις ενδιαφέρουσες συμμετοχές μαθητών και μαθητριών.
Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012
Tο Υπουργείο Παιδείας συμμετέχει στο Δίκτυο κατά της βίας στο Σχολείο στο οποίο είναι μέλη Κυβερνητικοί και μη φορείς. Ένας από τους σκοπούς του Δικτύου είναι η ευαισθητοποίηση μαθητών, γονέων και ολόκληρης της κοινωνίας σχετικά με το φαινόμενο, και η καθιέρωση της Πανελλήνιας Ημέρας κατά της Βίας στο Σχολείο την 6η Μαρτίου .
Η ημέρα αυτή αποτελεί μια αφορμή για εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς των σχολείων όλης της χώρας να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες, ερεθίσματα και ιδέες για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας που εκδηλώνεται μεταξύ μαθητών και να σχεδιάσουν και υλοποιήσουν μακροχρόνια προγράμματα πρόληψης και αντιμετώπισης.
7/2: Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2012
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετέχουμε στη δράση του saferinternet.gr ως Πρεσβευτές της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2012, στις 7 Φεβρουαρίου, προγραμματίζοντας:
α) ομιλία στους μαθητές και συζήτηση από την κ. Γκουντσίδου, μέλος της διοικούσας επιτροπής του ευρωπαϊκού προγράμματος e-cost για τον ηλεκτρονικό εκφοβισμό,
β) προβολές βίντεο σποτ του saferinternet.gr και του Ενημερωτικού Κόμβου του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο και συζήτηση των εκπαιδευτικών με τους μαθητές μέσα στις τάξεις.
Την ημέρα αυτή η ομάδα Αγωγής Υγείας θα μοιράσει σε όλη τη σχολική μας κοινότητα τα αυτοκόλλητα που σχεδίασε.
Στις 6 Φεβρουαρίου 2012 τα μέλη της ομάδας Αγωγής Υγείας επισκεφτήκαμε και ξεναγηθήκαμε στη Bιβλιοθήκη, το Κέντρο Δικτύου Υπολογιστών και την αίθουσα Τηλεδιασκέψεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2012
«Δικαιώματα από την πρώτη μέρα!»
Εκπαίδευση και Φροντίδα στην πρώιμη παιδική ηλικία
Από τις 22 έως τις 28 Απριλίου 2012 η ActionAid θα συντονίσει για 9η συνεχή χρονιά την Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση.
Μαθητές όλων των βαθμίδων, εκπαιδευτικοί και επαγγελματίες που ασχολούνται με την ανάπτυξη του παιδιού σε ολόκληρη τη χώρα καλούνται να συμμετάσχουν και φέτος για να ενώσουν τη φωνή τους με εκατομμύρια άλλους από ολόκληρο τον κόσμο.
Περισσότερα στο http://education.actionaid.gr/GAW2012
Βίντεο για ρυθμίσεις απορρήτου στο facebook
Το βίντεο αποτελεί μέρος συνεργατικής εργασίας (μεγάλης δραστηριότητας) μαθητριών της Γ’ τάξης Γυμνασίου στο μάθημα της Πληροφορικής με θέμα “facebook και ρυθμίσεις απορρήτου-μια βιωματική προσέγγιση”.
Συγχαρητήρια στα μέλη της ομάδας για την ολοκληρωμένη προσέγγιση στο θέμα!
Ημερίδα “Νέοι και Διαδίκτυο”
Επ΄ ευκαιρία της Παγκόσμιας ημέρας για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο (7/2/2012) οι υπεύθυνες Αγωγής Υγείας των Διευθύνσεων Δ. Ε. Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Συνήγορο του Παιδιού, το Saferinternet, τη Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Παιδιού και Εφήβου, το Τμήμα Προστασίας Ανηλίκων της Αστυνομίας και το Σύλλογο Κοινωνικών Λειτουργών Θεσσαλονίκης σας καλούν σε ημερίδα με θέμα «Νέοι και Διαδίκτυο», η οποία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012 στο Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης (Μέγαρο Μπίλλη), στην Πλατεία Ιπποδρομίου και ώρα 16.30-20.30.
Η ημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και γονείς και θα συμμετέχουν με εισηγήσεις οι:
1. Θεόδωρος Καρτσιώτης: Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης.
2. Γιώργος Κορμάς: εκπρόσωπος του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου-saferinternet.
3. Γιώργος Μόσχος: Συνήγορος του Παιδιού.
4. Παπαντωνίου Αντώνης: από το τμήμα προστασίας ανηλίκων Θεσσαλονίκης.
5. Φλώρα Αστεριάδου: από την κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Παιδιών- Εφήβων Ψ.Ν.Θ.
Όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να συμμετάσχουν, να στείλουν τη δήλωση συμμετοχής με e-mail στο grafygei@dide-a.thess.sch.gr ή με fax στο 2310-503828 ή να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στα τηλέφωνα 2310503826 – 827.
Βίντεο για Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2012
Στο 28ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης συμμετέχουμε στον εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου, την 7η Φεβρουαρίου 2012, ως “Πρεσβευτές Ασφαλούς Διαδικτύου”. Η δράση ενημέρωσης συντονίζεται από το Saferinternet.gr του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου, επίσημο διοργανωτή της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου στην Ελλάδα.
” Το σύνθημα του φετινού εορτασμού «Ανακαλύψτε τον ψηφιακό κόσμο μαζί… με ασφάλεια!» αφορά στη σύγκλιση των γενεών, δηλώνοντας την επιτακτική ανάγκη όλων μας να έρθουμε σε επαφή με το Διαδίκτυο για να μπορέσουμε αποτελεσματικά να προστατεύσουμε τα παιδιά μας από τις κακοτοπιές, δίνοντάς τους παράλληλα όλα τα εφόδια που χρειάζονται για να πλοηγούνται με υπευθυνότητα και με ασφάλεια“, όπως αναφέρεται στην Ιστοσελίδα του saferinternet.gr.
Στα παραπάνω πλαίσια η ομάδα Αγωγής Υγείας του σχολείου μας, η οποία υλοποιεί σχετικό πρόγραμμα, ετοίμασε ένα βίντεο – σποτ το οποίο αφορά στην ψηφιακή υπόληψη. Η ομάδα δούλεψε με μεράκι, κέφι και φαντασία και προσπάθησε να μεταφέρει ένα σαφές μήνυμα για τη σημαντικότητα της ψηφιακής υπόληψης.
Ελπίζουμε το βίντεο να σας αρέσει και να σας προβληματίσει!
Προκήρυξη 4ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας
Περισσότερα στο www.math-syn-pli.gr
“Ασφαλώς στο Διαδίκτυο”
Στο σχολείο μας, το 28ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης, μια ομάδα δεκαέξι μαθητών και τεσσάρων εκπαιδευτικών υλοποιούμε ένα πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα “Ασφαλώς στο Διαδίκτυο”. Μπορείτε να διαβάστε τις διαστάσεις του προγράμματος Αγωγής Υγείας, τους παιδαγωγικούς στόχους καθώς και τη μεθοδολογία υλοποίησής του.
Τα προγράμματα των συναντήσεων της ομάδας μας είναι διαθέσιμα σε αρχεία pdf. Στην ίδια σελίδα μπορείτε να βρείτε συνδέσμους προς όσα σχετικά βίντεο έχουμε παρακολουθήσει.
Δημόσια Διαβούλευση για “Ερευνα Τεχνολογική Ανάπτυξη και Καινοτομία”
Η Έρευνα, η Τεχνολογική Ανάπτυξη και η Καινοτομία αποτελούν βασικές συνιστώσες της Ανάπτυξης κάθε χώρας, σε όλες τις εποχές. Ιδιαίτερα στην εποχή αυτής της μεγάλης κρίσης που διέρχεται η πατρίδα μας, υπάρχει ανάγκη, αφενός προστασίας της ερευνητικής κοινότητας, αφετέρου δημιουργίας ενός ενιαίου χώρου έρευνας, όπου αναδύονται και υποστηρίζονται οι δυνάμεις της αριστείας σε όλους τους τομείς.
Στο παρελθόν επιχειρήθηκαν και υλοποιήθηκαν σημαντικές τομές και καινοτομίες. Σήμερα έχουμε ανάγκη όσο ποτέ, από μια ουσιαστική παρέμβαση στο χώρο της έρευνας και της καινοτομίας που θα συμβάλλει καθοριστικά στην αλλαγή και στον αποπροσανατολισμό της παραγωγικής βάσης και θα υποστηρίξει αποτελεσματικά τη συμμετοχή της στην Ευρωπαϊκή αλλά και Διεθνή Κοινωνία αλλά και Οικονομία της Γνώσης. Η δημιουργία ενός ενιαίου χώρου της Έρευνας και της Καινοτομίας με τη συμμετοχή του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα είναι το μεγάλο στοίχημα για την ανάδειξη των σημαντικών δυνάμεων και των νέων ανθρώπων, που σήμερα ασφυκτιούν.
Για τα νέα προγράμματα σπουδών
Σχετικά με τα νέα προγράμματα σπουδών όπως αυτά έχουν αναρτηθεί στο Ψηφιακό Σχολείου του ΥΠΔΒΜΘ, στο Επιστημονικό Πεδίο Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες με τη σχετική Υπουργική Απόφαση για τις ΤΠΕ στο Δημοτικό και τις ΤΠΕ στο Γυμνάσιο, με βάση όσα διαβάζω από συναδέλφους και βιώνω στο σχολείο, έγραψα τα εξής:
Χρειαζόμαστε όχι μια ή δυο, αλλά πολλές “ώρες του παιδιού” και “δημιουργική” φασαρία στην τάξη κι όχι τη νεκρική σιγή την οποία διαταράσσει η δική μας μονότονη ψαλμωδία για το Word το οποίο ουδείς από το ποίμνιό μας πιστεύει πλέον…Οι βιωματικές προσεγγίσεις, εκ των ων ουκ άνευ, απαιτούν προετοιμασία του εμψυχωτή, ανεκτικότητα στη διαφορετικότητα των εκπαιδευομένων και υπομονή για τη συγκομιδή των καρπών τους, δηλαδή της ωριμότητάς τους και άρα της παραγωγής νέας γνώσης και δεξιοτήτων. Χώρια που ως μέθοδοι θα πρέπει να ακολουθούνται από το σύνολο των ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών, ώστε η/ο συνάδελφος της Πληροφορικής OR/AND ΤΠΕ να μην κομίζει γλαύκας ες Αθήνας. Αλήθεια, τα Προγράμματα Σπουδών (ΠΣ) των υπόλοιπων ειδικοτήτων συντονίζονται με τα δικά μας;Τα projects απαιτούν οργάνωση ιδεών, στόχων και σκοπών. Α, και κατάθεση ψυχής και ωρών από το περίσσευμά μας – τουλάχιστον από το δεύτερο δεν πρέπει να έχουμε παράπονο. Αν κάτι αποδεικνύει η ιστορία είναι ότι η νοοτροπία αλλάζει δύσκολα και όχι πάντως σε μια νύκτα, αν και συνήθως οι επιμορφώσεις πραγματοποιούνται με φως… Οι οποίες έχουν τη δική τους αξία και σημασία, τουλάχιστον όταν δεν επαναλαμβάνουν τον εαυτό τους και για όσες και όσους από εμάς έχουν να προσδώσουν εμπειρία, ίσως απαλλαγή από τα διδακτικά μας καθήκοντα και, γιατί όχι, μια αμοιβή – ανταμοιβή ας το πούμε – από τα κονδύλια ενός κάποιου ΕΣΠΑ.Να, κάπως έτσι αλληλοσυμπληρώνονται οι δυνάμεις στον κλάδο, την ειδικότητά μας. Για το λόγο αυτό οι υψηλοί βαθμοί ελευθερίας των νέων ΠΣ απελευθερώνουν και εγκλωβίζουν, χαροποιούν και προκαλούν κατήφεια. Στη δεξαμενή των συναδέλφων συμβιώνουμε το καινούργιο με το παλιό και είναι δική μας η πρόκληση να εμπνεύσουμε με το έργο μας. Κι αυτό δεν γίνεται αβρόχοις ποσί.
ΑΛΛΗ ΛΟΓΙΚΗ, Για μια επανάσταση δημιουργικότητας
Προσωπικός Ιστότοπος
Στο http://users.sch.gr/goutas/ θα βρείτε τον προσωπικό μου Ιστότοπο με γενικότερες προσωπικές απόψεις και θέματα σχετικά με την Εκπαίδευση, όπως τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης, την καινοτομία, τις νέες τεχνολογίες, την Πληροφορική, την Αγωγή Υγείας, τα βιβλία, τις νέες ιδέες κλπ.
Απευθύνεται περισσότερο σε συναδέλφους εκπαιδευτικούς, αλλά και όσους ενδιαφέρονται για μια σύγχρονη προσέγγιση στη μετάδοση και διαμοιρασμός της γνώσης. Ο Ιστότοπος είναι υλοποιημένος με Jooma! 1.7 δίνοντάς μου την ευκαιρία να πειραματίζομαι με το δημοφιλές Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου.
Καινοτόμες προτάσεις και ιδέες για την Εκπαίδευση
Με αφορμή το φετινό αφιέρωμα του TEDxAthens Challenge σε ιδέες που αφορούν την Εκπαίδευση, έγινε συνάντηση και εκτεταμένη συζήτηση στο Υπουργείο Παιδείας, ανάμεσα στην Υπουργό Άννα Διαμαντοπούλου, την ομάδα του TEDxAthens και στους διακριθέντες (10+5 επικρατέστερες ιδέες), έτσι όπως αναδείχθηκαν μέσα από τις διαδικασίες του συνεδρίου.
Περισσότερα στο http://www.minedu.gov.gr/blog/?p=498
John Seely Brown: νέοι τρόποι μάθησης σε έναν κόσμο ραγδαίων αλλαγών
Με τα λόγια του ειδικού σε θέματα καινοντομίας και εκπαίδευσης, εύχομαι δημιουργική χρονιά σε όλες και όλους μας.
Έκθεση της Unicef για την ασφάλεια ανηλίκων στο Διαδίκτυο
Από τον ενημερωτικό κόμβο του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο παραθέτω την πολύ σημαντική έκθεση της Unicef για την ασφάλεια των ανηλίκων στο Διαδίκτυο.
Πληροφορικός @ σχολείο ;-)
Σχετικά με μένα
About me. Edit this in the options panel.Αρχεία
- Σεπτέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Αύγουστος 2013
- Ιούλιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Φεβρουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
- Οκτώβριος 2012
- Σεπτέμβριος 2012
- Αύγουστος 2012
- Ιούλιος 2012
- Μάιος 2012
- Απρίλιος 2012
- Μάρτιος 2012
- Φεβρουάριος 2012
- Ιανουάριος 2012
- Δεκέμβριος 2011
- Νοέμβριος 2011
- Οκτώβριος 2011
- Σεπτέμβριος 2011
- Αύγουστος 2011
- Ιούλιος 2011
- Ιούνιος 2011
- Μάιος 2011
- Απρίλιος 2011
- Μάρτιος 2011
- Φεβρουάριος 2011
- Ιανουάριος 2011
- Δεκέμβριος 2010
- Νοέμβριος 2010
- Οκτώβριος 2010
- Σεπτέμβριος 2010
- Απρίλιος 2010
- Φεβρουάριος 2010
- Ιανουάριος 2010
- Δεκέμβριος 2009
- Οκτώβριος 2009
- Φεβρουάριος 2009
- Ιανουάριος 2009
- Δεκέμβριος 2008
- Νοέμβριος 2008
Αναζήτηση


