Το θέμα του εργαστηρίου ήταν το συναίσθημα του Θυμού.
Δραστηριότητα 1η : Οι ντεντέκτιβ των συναισθημάτων
Τα παιδιά χωρίζονται σε δυάδες και ψάχνουν να βρουν έναν φάκελο που μέσα κρύβεται ένα συναίσθημα. Μόλις εντοπίσουν όλες οι ομάδες τον φάκελο παριστάνουν με παντομίμα την εικόνα του συναισθήματος που έχει ο φάκελός τους και οι υπόλοιπες ομάδες ψάχνουν να βρουν ποιο συναίσθημα είναι. Στο τέλος αποκαλύπτεται η εικόνα και επαληθεύονται ή μη οι απαντήσεις τους.
Δραστηριότητα 2η : Το μπαλόνι του θυμού
Ανάγνωση και επεξεργασία του παραμυθιού το μπαλόνι του θυμού. Ζωγραφίζουν τα παιδιά το δικό τους θυμό πάνω στο μπαλόνι και εκφράζουν τον λόγο που τα έκανε να θυμώσουν.
Δραστηριότητα 3η : Ο θυμός μου μικραίνει όταν……
Τα παιδιά καλούνται να ζωγραφίσουν πάνω σε μία ομπρέλα το στοιχείο αυτό που μικραίνει τον θυμό τους. Χρήση του θυμόμετρου στην τάξη.
Δραστηριότητα 4η : Η έκφραση του θυμού στο σώμα μας
Τα παιδιά παίζουν βιωματικά παιχνίδια έκφρασης και εκτόνωσης του θυμού με το σώμα τους.
Αφήστε μια απάντηση