Ενδεικτικές Δραστηριότητες
Δραστηριότητα 1η: Η αφόρμηση με το θέμα μας
Παρακολούθηση βίντεου με την ιστορία του Αρλεκίνου, διασκευασμένο από τη συνάδελφο Τάνια Μάνεση. Περιγραφή των εικόνων και αφήγηση της ιστορίας από τα παιδιά. Επεξεργασία του περιεχομένου της ιστορίας μας.
Δραστηριότητα 2η : Συμμετοχή στον αποκριάτικο χορό του Αρλεκίνου με και χωρίς στολές
Δραστηριότητα 3η : Κατασκευή Κλόουν
Δραστηριότητα 4η: Η στολή του Αρλεκίνου
Με αφορμή τη στολή του Αρλεκίνου γνωρίζουμε τα βασικά σχήματα στα παιδιά. Αρχικά ζητάμε από τα τουβλάκια με τα σχήματα να μας δείξουν το σχήμα που έχει η στολή του Αρλεκίνου, μαθαίνουμε το όνομά του και γνωρίζουμε και τους άλλους φίλους του τους σχηματούληδες που θα ήθελαν να ζωγραφιστούν πάνω στη στολή του Αρλεκίνου. Χωρίζουμε τα παιδιά σε ομάδες και σχηματίζουν τα σχήματα πάνω στις στολές του Αρλεκίνου επισημαίνοντας το όνομά τους.
Δραστηριότητα 5: Ο αριθμός 17 μέσα από την αποκριά_Εμπέδωση σχημάτων
Γνωριμία με τον αριθμό 17, την ποσότητα που του αντιστοιχεί και εμπέδωση των βασικών σχημάτων
Τα παιδιά μετρούν τόσες μάσκες και σχήματα όσες αντιστοιχούν στον αριθμό 17
Δραστηριότητα 6η : Τα έθιμα της Καθαράς Δευτέρας
Επίλυση παζλ ενός έργου τέχνης σε ομάδες των δύο παιδιών που αποκαλύπτει το έθιμο του πετάγματος του χαρταετού. Περιγραφή από τα παιδιά του πίνακα ζωγραφικής του Μυταρά και άντληση πληροφοριών για το πέταγμα του χαρταετού μέσα από ένα βίντεο.
Αναφερθήκαμε στην καθαρά Δευτέρα,συζητήσαμε με τα παιδιά για τον λόγο που την ονόμασαν έτσι και εκείνα χωρισμένα σε ομάδες έπρεπε να μας φέρνουν τρόφιμα από το μπακάλικό μας που τρώμε την καθαρά Δευτερα και είναι νηστίσιμα, προκειμένου με την εκπαιδευτικό του ολοημέρου να φτιάξουν την κυρά Σαρακοστή και να μετρούν τις εβδομάδες μέχρι να έρθει το Πάσχα.
Πρόσφατα σχόλια