ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ ΓΚΟΛΦΩ

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων Σχ. Έτους 2024-25_Ανακύκλωση_Δίνω ζωή στα άχρηστα απορρίμματα

Φεβ 20257

Θεματικός Κύκλος:

Φροντίζω το Περιβάλλον

Επιμέρους Θεματική Ενότητα/Υποενότητα: Περιβάλλον

Ο δικός μας τίτλος

Ανακύκλωση- δίνω ζωή στα άχρηστα απορρίμματα

Στόχοι

Α) Δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν

-Δεξιότητες επικοινωνίας, Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης, Ψηφιακές Δεξιότητες, Δεξιότητες Συνεργασίας , Δεξιότητες Δημιουργικότητας

Β) στόχους που θέτουμε ως προς τον θεματικό κύκλο και την (τις) επιμέρους θεματική (-κες) ενότητα (-τες)

Γνώσεις

Να γνωρίσουν την ανακύκλωση και τα οφέλη της.

Να αναγνωρίσουν τα βασικά υλικά των σκουπιδιών και την προέλευση των δομικών τους υλικών.

Δεξιότητες

Να εντοπίζουν συμπεριφορές που θέτουν σε κίνδυνο το φυσικό περιβάλλον και να προτείνουν πρακτικές διαχείρισης απορριμμάτων. (καλλιέργεια κριτικής σκέψης)

Να δημιουργούν απλές κατασκευές από ανακυκλώσιμα υλικά  με εργαλεία και υλικά  της τάξη. (δεξιότητα Δημιουργικότητας)

Να αναλύουν τα δομικά χαρακτηριστικά μιας απλής κατασκευής που έφτιαξαν από ανακυκλώσιμα υλικά.  (δεξιότητα επικοινωνίας και κριτικής σκέψης)

Να διατυπώνουν και να συνοψίζουν επιχειρήματα για την τεκμηρίωση των απόψεων τους. (δεξιότητα επικοινωνίας)

Να εκτελούν απλές ασκήσεις πρακτικής και εξάσκησης με ειδικά λογισμικά κλειστού τύπου. (ψηφιακές δεξιότητες)

Να ομαδοποιήσουν τα σκουπίδια με βάση το υλικό τους. (δεξιότητα κριτικής σκέψης)

Να συνεισφέρουν σε συνεργατικές δραστηριότητες

 Να παρέχουν βοήθεια στα μέλη της ομάδας τους εάν χρειαστεί.

.(δεξιότητα συνεργασίας)

Στάσεις

Να αναπτύσσουν στρατηγικές μείωσης, επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης απορριμμάτων.

Να αποκτήσουν θετική στάση απέναντι στην προστασία του φυσικού μας περιβάλλοντος κατανοώντας τις συνέπειες που επιφέρει η αλόγιστη χρήση των σκουπιδιών σε αυτό.

Να αποκτούν αυθεντικά κίνητρα για τη δημιουργική ανακάλυψη και κατασκευή παιχνιδιών και άλλων  αντικειμένων από ανακυκλώσιμα υλικά.

Να εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό τους  με λέξεις αναφορικά με την ανακύκλωση.

Να αντιμετωπίζουν τις ΤΠΕ ως εργαλεία που ενισχύουν τη σκέψη και τις ικανότητές τους και όχι μόνο ως μέσα διασκέδασης και ψυχαγωγίας.

Να επιδεικνύουν διάθεση επίλυσης προβλημάτων.

Να απολαμβάνουν τη συναναστροφή και τη συνεργασία με τα άλλα παιδιά.

Να διαθέτουν ομαδικότητα.

 

Εργαστήριο 1ο 

Περιγραφή

Εισαγωγή του θέματος μέσα από ένα παραμύθι για την ανακύκλωση….Μετά την ανάγνωση της ιστορίας γίνεται αλληλεπίδραση με ερωτήσεις της Νηπιαγωγού με τα παιδιά της τάξης….Στο τέλος τα παιδιά θα ζωγραφίσουν τα παιδιά τι είναι για εκείνα η ανακύκλωση.

Εργαστήριο 2ο 

(Δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας και κριτικής σκέψης)

Γνωριμία με την ανακύκλωση μέσα από εκπαιδευτικό βίντεο.

1739213415156

https://www.youtube.com/watchv=jUXWKk3JLCU&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fwww.bing.com%2F&embeds_referring_origin=https%3A%2F%2Fwww.bing.com&source_ve_path=MzY4NDIsMjg2NjY

Τι είναι η ανακύκλωση | Εκπαιδευτικό Βίντεο | Νηπιαγωγείο και Δημοτικό

Γίνε Περιβαλλοντικός Ήρωας με τον Egg | Εκπαιδευτικό βίντεο | Μάθε να Προστατεύεις τη Γη 🌏🍃

Ομαδοποίηση των σκουπιδιών ανα υλικό και τοποθέτηση στον μπλε κάδο ανακύκλωσης τα ανακυκλώσιμα …σκουπίδια… Ομαδικό παιχνίδι χωρίζουμε τα παιδιά σε 4 ομάδες των 5 παιδιών. Η κάθε ομάδα θα ταξινομήσει τα σκουπίδια ανάλογα με το υλικό που αντιπροσωπεύει. Στο τέλος θα τα μετρήσει και αφού γράψει σε ένα χαρτί τον αριθμό θα βάλει στο μπλε κάδο ανακύκλωσης. Η ομάδα που θα τελειώσει πρώτη και θα έχει συγκεντρώσει τα σωστά με το υλικό της σκουπίδια θα είναι η νικήτρια.

1738875552066 1 1738875707227 1 1738876533159 1738876632769

Εργαστήριο 3ο

(Δεξιότητα επικοινωνίας, κριτικής σκέψης)

Μαθητικό συμβούλιο για τις επιπτώσεις των σκουπιδιών στο περιβάλλον, στα ζώα, στα φυτά στον άνθρωπο και εξεύρεση λύσεων που θα είναι εφικτές για την μείωση των σκουπιδιών…..Τα παιδιά θα είναι δημοτικοί σύμβουλοι με πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου την εμψυχώτρια Νηπιαγωγό η οποία θα τους εισηγηθεί το θέμα της συνεδρίασης που θα είναι το πρόβλημα των σκουπιδιών στη σχολική αυλή….πώς θα τα μειώσουν και πώς θα μπορέσουν να διατηρήσουν καθαρή την αυλή τους….Το κάθε παιδί, δηλαδή ο κάθε δημοτικός σύμβουλος θα προτείνει μία λύση και στο τέλος όλοι μαζί θα ψηφίσουν με ανάταση των χεριών αιτιολογώντας την απάντησή τους την καλύτερη λύση για όλους! 

Προαιρετικό βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=TgSrwKoCxKE

1739212872928

  Εργαστήριο 4ο

(Δεξιότητα κριτικής σκέψης)

Τα παιδιά θα ζωγραφίσουν τις επιπτώσεις των σκουπιδιών στο περιβάλλον

2ο-Εργαστήριο-Δεξιοτήτων.pdf

 

Εργαστήριο 5ο

1738874746736Κατασκευή οικολογικής ταϊστρας για τη σχολική αυλή

1738875296131 1738875244272 1 1738875244260 1 1738875244248 1 1738875200704 1 1738875012570 1738874912581

Εργαστήριο 6ο (ψηφιακές δεξιότητες)

https://learningapps.org/watch?v=ppdpme9an23

https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3601

 Σε ομάδες των δύο παιδιών ομαδοποιούν τα σκουπίδια με βάση το υλικό τους είτε στο φωτόδεντρο είτε στο learning app.

1738876279043 1

Εργαστήριο 7  

Αξιολόγηση_ Ζωγραφίζω κάτι για την ανακύκλωση σκουπιδιών που μου άρεσε πολύ _4ο-Εργαστήριο-Δεξιοτήτων-ανακύκλωση_αξιολόγηση.pdf

Κατασκευή ομαδικής αφίσας για την ανακύκλωση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα σχόλια

    Άδεια Creative Commons

    Ομάδες

    Φεβρουάριος 2025
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    2425262728  

    Σκακιστική άσκηση

    Translate



    Άνοιγμα μενού
    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων