ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ ΓΚΟΛΦΩ

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Διατροφή STEM: Οκτώβριος-Νοέμβριος 2024

Νοέ 202410

Δημιουργώ και καινοτομώ, Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία: Διατροφή STEM Εκπαιδευτική Ρομποτική (Οκτώβριος – Νοέμβριος 2024)

1ο Εργαστήριο: Γνωριμία με τα βήματα της Ρομποτικής

Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα

Δεξιότητα Κριτικής Σκέψης

Καλλιέργεια κριτικής σκέψης (επίλυση γρίφου)

Να σκεφτούν κριτικά την λύση του γρίφου και να εκφράσουν τη σκέψη τους για την επίλυση του προβλήματος

Δεξιότητα Επικοινωνίας

(λεκτική επικοινωνία μεταξύ των μελών της ομάδας)

Να ακούν προσεκτικά τις οδηγίες του ομαδάρχη και να ακολουθούν τα βήματα επαναλαμβάνοντας τα λεκτικά

Δεξιότητα Συνεργασίας

(γονέων, εκπαιδευτικών και παιδιών σε ομάδες των 5 παιδιών)

Να συνεργαστούν τα μέλη της ομάδας για να φτάσουν στον προορισμό τους, ακολουθώντας τα βήματα ρομποτικής με τα βέλη.

Δεξιότητα του Νού:Επίλυση προβλήματος Ρομποτικής

Να κατανοήσουν και να ακολουθήσουν τα βήματα που τους δείχνουν τα βέλη της διαδρομής προορισμού τους.

Δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης

Γνωριμία με τα βασικά βήματα της ρομποτικής

Να αναγνωρίσουν τα βήματα μπροστά, πίσω, στρίβω δεξιά, που βλέπουν σε εικονική αναπαράσταση.

Περιγραφή Δραστηριότητας

Επίσκεψη στο Μίνι Μάρκετ του χωριού συνοδεία των γονέων – Εύρεση υγιεινών τροφών σε ομάδες εντός του Μίνι Μάρκετ ακολουθώντας τα βήματα των βελών που έχει η κάθε ομάδα και επιλύοντας τον γρίφο στο τέλος της διαδρομής.

Ευχαριστούμε από καρδιάς τον κ. Ρούσσο για τη φιλοξενία του και την προσφορά τυριών και αμίτας σε όλα τα παιδιά.

20241008 17334520241008 17345120241008 17283020241008 173044IMG 20241008 121708 COLLAGEIMG 20241008 121609 COLLAGEIMG 20241008 122420 COLLAGEIMG 20241002 123714 COLLAGEIMG 20241007 152501 COLLAGE20241008 17270220241008 174244

2ο Εργαστήριο:Γνωριμία των υγιεινών και ανθυγιεινών τροφών μέσα από το παραμύθι

Δεξιότητα Κριτικής Σκέψης

Να αναγνωρίσουν μια υγιεινή από μια ανθυγιεινή τροφή

Δεξιότητα Επικοινωνίας (λεκτική επικοινωνία μεταξύ των μελών της ομάδας)

Να ακούν προσεκτικά και να κατανοούν την ιστορία των παραμυθιών και να συζυτούν για τις κατηγορίες των τροφών, τις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές.

Να παίξουν παιχνίδι ρόλων με βάση την ιστορία του παραμυθιού.

Περιγραφή Δραστηριότητας

Ανάγνωση των παραμυθιών “Το δικαστήριο των τροφών και χτίζω σωστά εμένα”. Εντοπισμός των υγιεινών τροφών. Ομαδοποίηση υγεινών και ανθυγιεινών τροφών, ομαδοποίηση των τροφών ανά κατηγορία.  Παιχνίδι ρόλων – δραματοποίηση του παραμυθιού.

IMG 20241009 114756IMG 20241009 120826IMG 20241009 120849IMG 20241009 120916IMG 20241009 121036IMG 20241009 121057

IMG 20241010 114706IMG 20241010 134215

3ο Εργαστήριο: Παιχνίδια Ρομποτικής με τις υγιεινές τροφές

Δεξιότητα Κριτικής Σκέψης (επίλυση προβλήματος)

Να σκεφτούν κριτικά την επίλυση του προβλήματος και να σχεδιάσουν τα βέλη που θα ακολουθήσει η μελισσούλα για να φτάσει στο μήλο.

Δεξιότητα Επικοινωνίας (λεκτική επικοινωνία μεταξύ των μελών της ομάδας)

Να ακούν προσεκτικά τις οδηγίες του ομαδάρχη και να ακολουθούν τα βήματα

Δεξιότητα Συνεργασίας (παιδιών σε 2 ομάδες)

Να συνεργαστούν με τα μέλη της ομάδας για να φτάσουν στον προορισμό τους και να πάρουν την τροφή που έχουν στο καπέλο τους, ακολουθώντας τα βήματα ρομποτικής που θα τους λέει προφορικά ο οδηγός τους.

Δεξιότητες του Νου (επίλυση προβλήματος Ρομποτικής)

Να κατανοήσουν και να ακολουθήσουν τα βήματα που τους λέει προφορικά ο οδηγός τους φτάνοντας στη διαδρομή προορισμού τους.

Δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης (Γνωριμία με τα βασικά βήματα της Ρομποτικής)

Να εμπεδώσουν βιωματικά τα βήματα μπροστά, πίσω, στρίβω δεξιά.

Να αποδώσουν τη διαδρομή της μελισσούλας με βήματα στο χαρτί προκειμένου να φτάσει στο μήλο.

IMG 20241009 122035 COLLAGE

4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Παιχνίδια Ρομποτικής με τη μελισσούλα

 Δεξιότητα Κριτικής Σκέψης (επίλυση γρίφου)

Να σκεφτούν κριτικά τη διαδρομή που θα ακολουθήσει η μελισσούλα ρομπότ για να φτάσει στον προορισμό της, τοποθετώντας τα αντίστοιχα βέλη προορισμού και προγραμματίζοντας τη μελισσούλα με τη βοήθεια της ομάδας.

Δεξιότητα Επικοινωνίας (λεκτική επικοινωνία μεταξύ των μελών της ομάδας)

Να ακούν προσεκτικά τις οδηγίες του ομαδάρχη και να ακολουθούν τα βήματα επαναλαμβάνοντάς τα λεκτικά.

Δεξιότητα Συνεργασίας (γονέων, παιδιών σε ομάδες των 5)

Να συνεργαστούν με τα μέλη της ομάδας για να φτάσουν στον προορισμό τους και να πάρουν την κατηγορία της τροφής που τους λείπει για να συμπληρώσουν την πυραμίαδα τους, τοποθετώντας τα βήματα προορισμού και προγραμματίζοντας τη μελισσούλα ρομπότ να ακολουθήσει τα βήματα προγραμματισμού, να φτάσει στην ομάδα τροφής και να την κολλήσει στην πυραμίδα.

Δεξιότητες του Νού: Επίλυση προβλήματος ρομποτικής

Να κατανοήσουν και να ακολουθήσουν τα βήματα που τους λέει προφορικά ο οδηγός τους φτάνοντας στη διαδρομή προορισμού τους.

Δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης (Γνωριμία με τα βασικά βήματα ρομποτικής)

Να εμπεδώσουν βιωματικά τα βήματα μπροστά, πίσω, στρίβω δεξιά.

Να αποδώσουν τη διαδρομή της μελισσούλας με βήματα στο χαρτί προκειμένου να φτάσει στο μήλο.

Περιγραφή Δραστηριότητας

Παιχνίδι ρομποτικής με τη μελισσούλα – Συμπλήρωση της πυραμίδας με τις ομάδες τροφίμων που τις λείπουν.

IMG 20241011 124253IMG 20241011 124316 COLLAGEIMG 20241011 125302 COLLAGE

5ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων : Code week – Σπάσε τον κώδικα και ανακάλυψε τη φρουτοσαλάτα

Δεξιότητα Κριτικής Σκέψης (Δημιουργία κώδικα και επίλυση του με τη βοήθεια της μελισσούλας)

Να σκεφτούν τα νήπια κριτικά τη δημιουργία του κώδικα του πιάτου της φρουτοσαλάτας που έφτιαξαν τα προνήπια συνεργάτες τους και να σπάσουν τον κώδικα της άλλης ομάδας προγραμματίζοντας τη διαδρομή που θα ακολουθήσει η μελισσούλα ρομπότ για να φτάσει στον προορισμό της και να μαζέψει τα υλικά που έχει η φρουτοσαλάτα στο πιάτο με τη βοήθεια της ομάδας.

Δεξιότητα Συνεργασίας (παιδιών σε ομάδες των δύο)

Να συνεργαστούν νήπιο με προνήπιο με σκοπό τη δημιουργία ενός πιάτου φρουτοσαλάτας που θα το κωδικοποιήσει το νήπιο και θα σπάσει τον κώδικα της άλλης ομάδας προγραμματίζοντας τη μελισσούλα να πάρει με τη σειρά της τα φρούτα που βρίσκονται στο πιάτο της φρουτοσαλάτας της άλλης ομάδας.

Δεξιότητες του Νού: Επίλυση προβλήματος ρομποτικής

Να κατανοήσουν και να ακολουθήσουν τα βήματα που τους λέει προφορικά ο οδηγός τους φτάνοντας στη διαδρομή προορισμός τους έχοντας προγραμματίσει σωστά τα βήματα της διαδορμής που έχουν τοποθετήσει για τη μελισσούλα. 

Δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης 

Δημιουργία κώδικα

Αποκωδικοποίηση ενός πιάτου φρουτοσαλάτας. Προγραμματισμός μελισσούλας ρομπότ στα φρούτα που συνθέτουν το πιάτο της φρουτοσαλάτας που αποκωδικοποίησαν.

IMG 20241014 120737 COLLAGE1728933139586

Μετάβαση στο padlet.com

https://padlet.com/g_kanellaki/_crack-the-code-and-discover-my-fruit-salad-v8jirlu1jj1oq1oo

6ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων : Αξιολόγηση

Δεξιότητα Κριτικής Σκέψης

Να αναγνωρίσουν τις υγιεινές από τις ανθυγιεινές τροφές

Περιγραφή Δραστηριότητας

Δημιουργία ενός υγιεινού πιάτου με τη μορφή κολαζ

IMG 20241209 081600

από κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων σύμφωνα με το νέο Αναλυτικό πρόγραμμα| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Διατροφή STEM: Οκτώβριος-Νοέμβριος 2024    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πρόσφατα σχόλια

    Άδεια Creative Commons

    Ομάδες

    Νοέμβριος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  

    Σαν σήμερα

    18/4/1951: Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Βέλγιο, Ολλανδία και Λουξεμβούργο υπογράφουν στο Παρίσι την ιδρυτική πράξη της Ευρωπαϊκής Κοινότητας ʼνθρακα και Χάλυβα (ΕΚΑΧ), προπομπό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Σκακιστική άσκηση

    Translate



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων