Συνοδευτικό κείμενο: Πλούσιο σε βλάστηση περιβάλλον, βάλτοι-παράδεισοι για την πλούσια υδροπανίδα (εδώ διαχειμάζει περίπου το 1/3 του συνολικού πληθυσμού των υδρόβιων πουλιών της χώρας μας), ήρεμα, ζεστά, ρηχά και πλούσια σε φερτές ύλες νερά που είναι το ιδανικό μέρος για αναπαραγωγή πάρα πολλών ειδών, λαβράκια, τσιπούρες, χέλια είναι μερικά από τα είδη ψαριών που μοχθούν να πιάσουν στα δίχτυα τους οι ψαράδες της περιοχής με τα πριάρια (οι βάρκες όπως τις λένε οι ντόπιοι), οι αναμνήσεις που οδηγούν τα βήματα κοντά στον παιδικό μας «παράδεισο», που κινδυνεύει …βιομηχανικά, κτηνοτροφικά και γεωργικά απόβλητα ρίχνονται ανεξέλεγκτα στην κλειστή θάλασσά μας. SOS
Θα μείνουμε αμέτοχοι παρακολουθώντας την καταστροφή;
Τι μπορούμε να κάνουμε;
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
Ηλικιακή Ομάδα: Μαθητές τελευταίων τάξεων Δημοτικού, μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου
Εκπαιδευτικός σκοπός: Να αντιληφθούν οι μαθητές την βαρύνουσα σημασία όλων των διαστάσεων του χρόνου (παρελθόν, παρόν, μέλλον) ως παράμετρο προσέγγισης της σχέσης ανθρώπου και φύσης
Εκπαιδευτικός στόχος: Να τοποθετηθούν κριτικά οι μαθητές σχετικά με το υγρό στοιχείο και τις ανθρώπινες δραστηριότητες μέσα ή κοντά σε αυτό, θέτοντας ως παράμετρο και την έννοια της αειφορίας.
Διδακτική στρατηγική: Ερωτηματολόγιο, Συζήτηση (με επιχειρηματολογία)