• Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση

ΦωτογραφίΖΩ

  • Αρχική σελίδα
  • Χρήσιμο Υλικό
    • Βιβλίο για τη φωτογραφία
    • Photoshop CS3
    • Movie Maker
    • Βοηθητικά προγράμματα
  • Μαθήματα φωτογραφίας
    • 1ο Μάθημα
    • 2ο Μάθημα
    • 3ο Μάθημα
    • 4ο Μάθημα
    • 5ο Μάθημα
    • 6ο Μάθημα
    • 7ο Μάθημα

← ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ:Αμβρακικός κόλπος
ΚΑΣΤΡΟ: Ο ΤΟΠΟΣ ΤΟ ΟΡΙΖΕΙ ΚΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟ ΧΤΙΖΕΙ, Από την αρχαία πόλη της Έδεσσας στη σύγχρονη →

ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Λιμνοθάλασσα Λογαρού

16 Δεκεμβρίου 2014 από ΚΑΛΑΜΠΟΚΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ  και με ετικέτα θάλασσα, λιμνοθάλασσα, νερό, Νερό και Βιώσιμη Ανάπτυξη


λιμνοθάλασσα Λογαρού- Μύτικας Άρτας

Η  Λιμνοθάλασσα Λογαρού- Μύτικας Άρτας

 

Συνοδευτικό κείμενο: Πλούσιο σε βλάστηση περιβάλλον,  βάλτοι-παράδεισοι για την πλούσια υδροπανίδα (εδώ διαχειμάζει περίπου το 1/3 του συνολικού πληθυσμού των υδρόβιων πουλιών της χώρας μας), ήρεμα, ζεστά, ρηχά και πλούσια σε φερτές ύλες νερά που είναι το ιδανικό μέρος για αναπαραγωγή πάρα πολλών ειδών, λαβράκια, τσιπούρες, χέλια είναι μερικά από τα είδη ψαριών που μοχθούν να πιάσουν στα δίχτυα τους οι ψαράδες της περιοχής με τα πριάρια (οι βάρκες όπως τις λένε οι ντόπιοι), οι  αναμνήσεις που οδηγούν τα βήματα κοντά στον παιδικό μας «παράδεισο», που κινδυνεύει …βιομηχανικά, κτηνοτροφικά και γεωργικά απόβλητα ρίχνονται ανεξέλεγκτα στην κλειστή θάλασσά μας.   SOS

Θα μείνουμε αμέτοχοι παρακολουθώντας την καταστροφή;

Τι μπορούμε να κάνουμε;

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ

Ηλικιακή Ομάδα: Μαθητές τελευταίων τάξεων Δημοτικού, μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου

Εκπαιδευτικός σκοπός: Να αντιληφθούν οι μαθητές την βαρύνουσα σημασία όλων των διαστάσεων του χρόνου (παρελθόν, παρόν, μέλλον) ως παράμετρο προσέγγισης της σχέσης ανθρώπου και φύσης

Εκπαιδευτικός στόχος: Να τοποθετηθούν κριτικά οι μαθητές σχετικά με το υγρό στοιχείο και τις ανθρώπινες δραστηριότητες μέσα ή κοντά σε αυτό, θέτοντας ως παράμετρο και την έννοια της αειφορίας.

Διδακτική στρατηγική: Ερωτηματολόγιο, Συζήτηση (με επιχειρηματολογία)

Κατηγορία Νερό και Βιώσιμη Ανάπτυξη |



Τα σχόλια είναι κλειστά.

  • Αναζήτηση

  • Μαθήματα φωτογραφίας

    • 1ο Μάθημα
    • 2ο Μάθημα
    • 3ο Μάθημα
    • 4ο Μάθημα
    • 5ο Μάθημα
    • 6ο Μάθημα
    • 7ο Μάθημα
  • Χρήσιμο Υλικό

    • Βιβλίο για τη φωτογραφία
    • Photoshop CS3
    • Movie Maker
    • Βοηθητικά προγράμματα
  • Ιστορικό

    • Απρίλιος 2017
    • Μάρτιος 2016
    • Φεβρουάριος 2016
    • Απρίλιος 2015
    • Μάρτιος 2015
    • Ιανουάριος 2015
    • Δεκέμβριος 2014
  • Kατηγορίες

  • Πρόσφατα άρθρα

    • 8.ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΣΑΚΟΥΛΑΣ, ΠΕΛΛΑ 2017, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΦΙΣΑΣ
    • 7.ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΣΑΚΟΥΛΑΣ, ΠΕΛΛΑ2017, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΦΙΣΑΣ
    • 6.ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΣΑΚΟΥΛΑΣ, ΠΕΛΛΑ2017, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΦΙΣΑΣ
    • 5.ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΣΑΚΟΥΛΑΣ, ΠΕΛΛΑ2017, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΦΙΣΑΣ
    • 4.ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΣΑΚΟΥΛΑΣ, ΠΕΛΛΑ2017, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΦΙΣΑΣ
  • Πρόσφατα σχόλια

    • Ημερολόγιο

      Δεκέμβριος 2014
      Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
      1234567
      891011121314
      15161718192021
      22232425262728
      293031  
          Ιαν »


    © 2025 ΦωτογραφίΖΩ Με την χρήση Dignity theme by themebox

    RSS άρθρων και Σχόλια (RSS).

    Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr


    Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Accessibility by WAH
    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή