Την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2023, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας επετειακή εκδήλωση για το «Έπος του 1940» και στη συνέχεια η τελετή αναγόρευσης των σημαιοφόρων και των παραστατών καθώς και η απονομή των αριστείων και των βραβείων στους μαθητές και στις μαθήτριες που διακρίθηκαν ως προς την επίδοσή τους κατά το σχολικό έτος 2022-2023. Τη γιορτή οργάνωσε η Φιλόλογος του σχολείου κ. Φυτώκα Βασιλική και περιελάμβανε απαγγελία πεζών κειμένων, ποιημάτων και ένα μικρό θεατρικό με πρωταγωνιστές τους μαθητές του σχολείου μας. Την επόμενη ημέρα Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023, ημέρα της γιορτής της σημαίας, αντιπροσωπεία μαθητών του σχολείου μας κατάθεσε στεφάνι στο μνημείο των ηρώων στον Πολύγυρο. Ακολουθούν φωτογραφίες από τις εκδηλώσεις.





