Στο πλαίσιο των δράσεων για την ασφαλή και υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου, πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 8 Ιουνίου στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον διαδικτυακό εκφοβισμό (cyberbullying), η οποία σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την εκπαιδευτικό Πληροφορικής Παρασκευοπούλου Σοφία-Ελισάβετ σε συνεργασία με τους μαθητές και τις μαθήτριες των τάξεων Ε΄, ΣΤ1 και ΣΤ2.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης εργάστηκαν συνεργατικά, δημιουργώντας μία κοινή παρουσίαση μέσα από την οποία διερεύνησαν τις μορφές, τις συνέπειες και τους τρόπους αντιμετώπισης του διαδικτυακού εκφοβισμού. Στη συνέχεια παρουσίασαν το έργο τους στους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄, Δ΄ και ΣΤ΄ τάξης, συμβάλλοντας στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση ολόκληρης της σχολικής κοινότητας.
Σημαντική ήταν και η συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών του ΣΤ1, οι οποίοι δημιούργησαν πρωτότυπες αφίσες με μηνύματα κατά του διαδικτυακού εκφοβισμού. Οι αφίσες αναρτήθηκαν στην είσοδο της αίθουσας εκδηλώσεων, ενώ παράλληλα προβάλλονταν σε οθόνη πριν από την έναρξη της εκδήλωσης.
Η δράση ολοκληρώθηκε με ένα διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων μέσω Kahoot!, στο οποίο συμμετείχαν όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες με τη χρήση tablet ανά τμήμα. Συνεργάστηκαν, απάντησαν στις ερωτήσεις και έλεγξαν τις γνώσεις που αποκόμισαν από την παρουσίαση με έναν ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο. Οι ερωτήσεις είχαν δημιουργηθεί από τους μαθητές και τις μαθήτριες του ΣΤ2, οι οποίοι ανέλαβαν και την εκφώνησή τους.
Η συγκεκριμένη δράση αποτέλεσε ένα εξαιρετικό παράδειγμα συνεργασίας μεταξύ διαφορετικών τάξεων του σχολείου, ενισχύοντας την ενημέρωση, την κριτική σκέψη και την υπεύθυνη ψηφιακή συμπεριφορά των μαθητών.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για τη συμμετοχή, τη δημιουργικότητα και τον ενθουσιασμό τους!









