Την Τρίτη 05 Μαίου μας επισκέφτηκαν δύο προπονητές και συνάδελφοι εκπαιδευτικοί από την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης και με τις τάξεις Ε’ και ΣΤ’ πραγματοποιήσαμε το πρόγραμμα εκμάθησης του αθλήματος μέσα από παιχνίδια με την ονομασία ‘Τρίποντα στα Σχολεία’. Η συμμετοχή ήταν σχεδόν καθολική, ανεξαρτήτως επιπέδου των παιδιών και τα παιδιά έδειξαν ότι το απόλαυσαν. Ευχαριστούμε για την αμέριστη συμπαράσταση των δασκάλων των παιδιών, Ελένης Μπενάκη, Ζωής Εμμανουηλίδου, Άννας Παυλίδου, καθώς και των συναδέλφων της Ειδικής Αγωγής Ειρήνης Νάνου και Χρήστου Κόγια.
Οι γυμναστές του σχολείου, Φαίη Αιβαζίδου, Κώστας Κηρυκόπουλος.





















