Μια ιδιαίτερα συγκινητική ημέρα έζησε η σχολική κοινότητα του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Λέσβου τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026, καθώς πραγματοποιήθηκε η πρώτη τελετή αποφοίτησης από την ίδρυση του σχολείου.
Οι τέσσερις πρώτοι απόφοιτοι του σχολείου ολοκλήρωσαν με επιτυχία τον κύκλο των σπουδών τους, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο στην οκτάχρονη πορεία του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Λέσβου. Πρόκειται για μαθητές που ξεκίνησαν τη φοίτησή τους παράλληλα με την ίδρυση του σχολείου και σήμερα ανοίγουν ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή τους, έχοντας αποκτήσει πολύτιμες γνώσεις, δεξιότητες και εμπειρίες.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα χαράς και συγκίνησης, παρουσία της Περιφερειακής Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου κ. Αικατερίνης Στρατάκη, του Περιφερειακού Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης κ. Αιμιλιανού Ευαγγελινού, του Διευθυντή του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. κ. Παναγιώτη Τσουκαρέλλη, εκπαιδευτικών, ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού, γονέων, κηδεμόνων και μαθητών όλων των τάξεων.
Την εκδήλωση οργάνωσαν ο Διευθυντής του σχολείου και οι εκπαιδευτικοί καθώς και μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού: Κλειδαρά Γεωργία (ΠΕ04.05), Μιχάλη Ευαγγελία (ΠΕ23) και Παπαδοπούλου Κατερίνα (ΠΕ88.02), συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχή διεξαγωγή της.
Κατά τη διάρκεια της γιορτής παρουσιάστηκαν σημαντικές στιγμές από τη διαδρομή και τις δράσεις του σχολείου από την ίδρυσή του έως σήμερα, αναδεικνύοντας το εκπαιδευτικό, κοινωνικό και παιδαγωγικό έργο που επιτελείται όλα αυτά τα χρόνια.
Δόθηκαν αναμνηστικά στους τέσσερις αποφοίτους τόσο από τους γονείς όσο και από τον διευθυντή του ΕΝΕΕΓΥΛ, ως ένδειξη αναγνώρισης της προσπάθειας των μαθητών και ως συμβολικό επιστέγασμα της σχολικής τους πορείας.

