Μέσα Μεταφοράς και Κυκλοφοριακή Αγωγή

Γεια σας παιδιά, καλή εβδομάδα ,

τι κάνετε;

Αυτή την εβδομάδα θα ασχοληθούμε με ένα πολύ ενδιαφέρων θέμα και αγαπημένο.

Θα μάθουμε για τα μέσα μαζικής μεταφοράς και την κυκλοφοριακή αγωγή.

Θα μάθουμε πως κυκλοφορούμε στους δρόμους και ποια λέγονται μέσα μεταφοράς.

Αρχίζουμε με την ερώτηση ποιο είναι το μεταφορικό μέσο του ανθρώπου;Μα φυσικά τα πόδια του…εύκολη απάντηση…Για να το δυσκολέψουμε λίγο…..Για να προσπαθήσουμε να περπατήσουμε με οποιοδήποτε άλλο μέλος του σώματος εκτός από τα πόδια….κάντε το και θα δείτε τι πλάκα θα έχει…

Εκτός όμως από τα πόδια κυκλοφορούμε και με άλλους τρόπους.

Αυτούς θα μάθουμε  αυτή την εβδομάδα.

Είναι πολύ σημαντικό να μάθουμε τους κανόνες και να μάθουμε να τους ακολουθούμε από μικρή ηλικία, ώστε να μας γίνει βίωμα και να είναι πια μια συνήθεια όταν γίνουμε ενήλικες.

. Μέσα από εικόνες και απλά λόγια, μέσα από κινητικά παιχνίδια και ζωγραφική μπορούμε να εξηγήσουμε στα παιδιά τους βασικούς αλλά πολύ σημαντικούς (για τη ζωή τους πολλές φορές) κανόνες που οφείλουμε όλοι να ακολουθούμε για να προστατεύουμε τον εαυτό μας αλλά και τους συνανθρώπους μας.

Επειδή οι εικόνες βοηθούν τα παιδιά στο να μάθουν δείτε τις παρακάτω εικόνες.

  Με το τι κάνουμε όταν βρισκόμαστε στο αυτοκίνητο, στη μηχανή, όταν κάνουμε βόλτα με το ποδήλατο, πως περνάμε ένα δρόμο με ασφάλεια, ποια οχήματα έχουν προτεραιότητα και γιατί και κάποια από τα σήματα της τροχαίας με το τι σημαίνει το καθένα.

 

Βλέπουμε λοιπόν τις εικόνες μαζί  και τους κάνουμε ερωτήσεις στο τι κατάλαβαν.

Τέλος δείτε και ένα όμορφο βιντεάκι…

 

 

Καλή συνέχεια!!!

Για εσάς γονείς…

Πώς μαθαίνει το παιδί σας; – Οι διαφορετικοί τύποι μάθησης!

Η μάθηση και το σχολείο δεν είναι ένα μέγεθος που ταιριάζει σε όλους. Αν και όλα τα παιδιά μαθαίνουν μέσω της ουσιαστικής εμπειρίας, της αφής, της κίνησης, της παρατήρησης και της ακοής, παρατηρώντας τα καλύτερα θα διαπιστώσουμε κάποιες δυνάμεις και προτιμήσεις οι οποίες δηλώνουν τον τύπο μάθησης που υπερτερεί.

Ο τύπος μάθησης ουσιαστικά αναφέρεται στους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μαθαίνουμε, επεξεργαζόμαστε και διατηρούμε τις πληροφορίες. Κάποια παιδιά τα πηγαίνουν καλύτερα στα πρακτικά πράγματα, και άλλα λειτουργούν καλύτερα στα γλωσσικά. Άλλα κατανοούν καλύτερα, και άλλα αποστηθίζουν πολύ εύκολα. Η κατανόηση του πώς μαθαίνει ένα παιδί, μπορεί να κάνει την εκπαίδευσή του μια καλύτερη εμπειρία για όλους. Όταν οι γονείς γνωρίζουν τον καλύτερο τρόπο μάθησης του παιδιού, μπορούν να το βοηθήσουν να μαθαίνει πιο αποτελεσματικά (περισσότερο από 50% σύμφωνα με έρευνες) και με λιγότερη προσπάθεια!

Οι τύποι μάθησης…

Οι έρευνες δείχνουν πως το μαθησιακό στυλ των παιδιών αρχίζει και διακρίνεται στις ηλικίες των 6 ή 7 χρόνων, στη διάρκεια της σχολικής περιόδου. Σύμφωνα με τη βιβλιογραφία, υπάρχουν αρκετοί τρόποι διαφοροποίησης των τύπων μάθησης, αλλά συνηθέστερα αναφέρονται τρεις βασικοί τύποι: οπτικός (μάθηση μέσω της όρασης), ακουστικός (μάθηση μέσω ακοής), κιναισθητικός τύπος (μάθηση μέσω της πράξης και της κίνησης).

Οπτικός τύπος:

Το παιδί που χρησιμοποιεί πιο πολύ τον οπτικό τύπο μάθησης μαθαίνει κυρίως μέσω της όρασης. Του αρέσει να απεικονίζει τα πράγματα, έχει ανεπτυγμένη φαντασία και μαθαίνει μέσα από εικόνες (μπορεί να θυμάται τις εικόνες σε μια σελίδα). Απολαμβάνει τη ζωγραφική και το σχέδιο, διαβάζει χάρτες και διαγράμματα, δείχνει ενδιαφέρον για μηχανές και εφευρέσεις, παίζει με παιχνίδια κατασκευών, lego και παζλ.

Τα παιδιά που χρησιμοποιούν πιο έντονα την οπτική επεξεργασία για να μάθουν, τείνουν να παρατηρούν τη γλώσσα του σώματος του γονιού ή του δασκάλου και τις εκφράσεις των προσώπων. Μαθαίνουν κυρίως μέσω της αναπαράστασης και της περιγραφής. Στην τάξη μπορεί να δείχνουν ονειροπόλοι και αφηρημένοι. Η έντονη κινητικότητα (είτε μέσα στην τάξη είτε στο χώρο μελέτης) μπορεί να προκαλέσει εύκολα απόσπαση προσοχής.

Πώς μπορούν να βοηθήσουν οι γονείς; Για να ενθαρρύνουν οι γονείς αυτόν τον τρόπο σκέψης, μπορούν να προτείνουν στο παιδί να φτιάχνει τις δικές του εικόνες καθώς διαβάζουν και να τις φωτογραφίζει στο μυαλό του. Τα βιβλία με εικόνες (ακόμα και όταν μεγαλώνει το παιδί) μπορεί να αποτελέσουν ένα πολύ καλό κίνητρο για να διαβάζει. Επίσης, η ενθάρρυνση της γραφής και της υπογράμμισης με διαφορετικά χρώματα μπορεί να ενισχύσει το ενδιαφέρον του. Τα σχεδιαγράμματα και οι μνημονικοί χάρτες θα βοηθήσουν ιδιαίτερα στη μάθηση και την ανάκληση σύνθετων πληροφοριών.

Ακουστικός τύπος:

Το παιδί που χρησιμοποιεί πιο πολύ τον ακουστικό τύπο μάθησης μαθαίνει κυρίως μέσω της ακοής. Σκέφτεται με λέξεις, αντιλαμβάνεται εύκολα έννοιες, είναι καλός αναγνώστης, θυμάται με ακρίβεια ημερομηνίες και ονόματα, του αρέσει η μουσική (συχνά έχει μουσικό ταλέντο) και τα παιχνίδια λέξεων.

Πώς μπορούν να βοηθήσουν οι γονείς; Οι ακουστικοί τύποι μαθαίνουν συμμετέχοντας σε συζητήσεις και όταν μιλάνε για τις νέες πληροφορίες. Οι προφορικές οδηγίες μπορούν να τους βοηθήσουν να αποσαφηνίσουν τις γραπτές εντολές ή πληροφορίες. Ο πολύ δυνατός θόρυβος μπορεί να αποσπάσει την προσοχή τους για αυτό και μαθαίνουν καλύτερα σε ένα ήσυχο περιβάλλον. Η ηχογράφηση των μαθημάτων την ώρα που διαβάζετε τα μαθήματα και η μετέπειτα αναπαραγωγή μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη στην κατάκτηση της γνώσης. Το ίδιο ισχύει και με τη χρήση ηχητικών βιβλίων.

Κιναισθητικός τύπος:

Το παιδί που χρησιμοποιεί πιο πολύ τον κιναισθητικό τύπο μάθησης μαθαίνει κυρίως μέσω της αφής, της κίνησης και της πράξης. Η διεργασία της γνώσης γίνεται μέσα από τις φυσικές αισθήσεις του σώματος. Απολαμβάνει τα αθλήματα ή άλλες δραστηριότητες που επιτρέπουν τη συνεχόμενη κίνηση και συνήθως δυσκολεύεται να μείνει σε μια θέση για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Η πρακτική εμπειρία της γνώσης του επιτρέπει να συμμετέχει ενεργά στην ανακάλυψη του κόσμου και έτσι μαθαίνει καλύτερα.

Πώς μπορούν να βοηθήσουν οι γονείς; Η κίνηση βοηθάει γενικά αυτά τα παιδιά, για αυτό είναι καλό να τους επιτρέπονται τα διαλείμματα μετά από ένα χρονικό διάστημα όταν μελετούν. Το μάσημα μαστίχας, η σχεδίαση ή απασχόληση των χεριών με ένα αντικείμενο μπορούν να βοηθήσουν στη συγκέντρωση. Η ενεργή μάθηση μέσα από δραστηριότητες, πειράματα, εικαστικές εργασίες, επαφή με τη φύση, βοηθάει να “αισθάνονται” τις νέες πληροφορίες και να κατακτούν πιο εύκολα τη γνώση.

Τέλος, οι γονείς θα πρέπει να θυμούνται πως δεν υπάρχει σωστός ή λάθος τύπος μάθησης. Όλοι μαθαίνουμε με διαφορετικό τρόπο και η καλύτερη μέθοδος για να καταλάβουν οι γονείς το στιλ μάθησης του παιδιού είναι μέσω της παρατήρησης. Οι δραστηριότητές του, τα ενδιαφέροντά του, οι προτιμήσεις του, δίνουν ενδείξεις για τον τρόπο που επεξεργάζεται πληροφορίες. Έχοντας γνώση οι γονείς επομένως, μπορούν να βοηθήσουν το παιδί να καταλάβει καλύτερα τις δυνάμεις του και να αυξήσει τα κίνητρά του για μάθηση!

Ελένη Σίγκου για
Parentshelp.gr

Βιβλιγραφία:

Bertrand, C. (2002). What We Know About How People Learn. California Journal of Science Education, Vol.2, Issue 2.

Carbo, M. (1986). Teaching Students to Read Through Their Individual Learning Style. Prentice Hall, NJ.

Oxford, R. L. (2006). Language Learning Styles and Strategies: Concepts and Relationships. International Review of Applied Linguistics in Language Teaching, 41, 4.

 

Μία μικρή κόκκινη πασχαλίτσα…

Καλησπέρα παιδιά.

Τι κάνετε;

Όλα καλά;

Mου λείπετε πάρα πολύ!

Σήμερα αφού μιλήσαμε για τα έντομα, για την μέλισσα, για την πεταλούδα, θα μιλήσουμε για

ένα άλλο ωφέλιμο έντομο του κήπου μας.

Είναι κόκκινο και έχει μαύρες βούλες. Τι είναι;

Σωστά μαντέψατε είναι η πασχαλίτσα.

Είναι κόκκινη με μαύρες βούλες .

Πολλές φορές κάποια είδη της πασχαλίτσας  είναι εκτός από κόκκινα, κίτρινα και πορτοκαλί.

Είναι το έντομο που προαναγγέλλει το Πάσχα

Είναι πανέμορφο και έχει τη φήμη ότι είναι καλότυχο.

Οι πασχαλίτσες συναρπάζουν τα παιδιά  ενώ  οι κηπουροί και οι αγρότες τις υποδέχονται  με ανοιχτές αγκάλες.

Τις λατρεύουν  γιατί τρώνε τις μελίγκρες, οι μελίγκρες είναι έντομα βλαβερά για τον κήπο και τρώνε  τα φυτά.

Τα κόκκινα σκληρά φτερά της, προστατεύουν τα διάφανα λεπτεπίλεπτα φτερά, έχει δηλαδή δύο ζευγάρια  φτερά,.

Ζούνε ένα χρόνο και το χειμώνα πέφτουν σε χειμερία νάρκη.

Όταν απειλείται εκκρίνει ένα κίτρινο δύσοσμο υγρό. Αυτό είναι το  όπλο της για τους εχθρούς της.

Αυτά για την πασχαλίτσα θα μάθουμε όμως σήμερα κάτι άλλο. Λέγεται  κίνημα του πουαντιγισμού.

Ζωγραφίζουμε δηλαδή όπως τον παρακάτω πίνακα.

Κάτι που είχαν ανακαλύψει  μεγάλοι ζωγράφοι.

Πάρτε λοιπόν ένα χαρτί και βάλτε πολλές  τελίτσες μαζί σαν της πασχαλίτσας θα δείτε ότι μπορείτε με τελίτσες να δημιουργήσετε μία καινούργια εικόνα .Πατάτε τον μαρκαδόρο πολλές φορές και κοντά κοντά.

Αφού κάνετε αυτό μετά πάρτε ένα φελλό, δαχτυλομπογιά κόκκινη ή μαρκαδόρο, ότι έχετε και κάντε πανέμορφες πασχαλίτσες όπως δείχνει η παρακάτω εικόνα:

 

Συνεχίζουμε με κάτι άλλο:

Να μάθουμε τον ενικό και πληθυντικό αριθμό.

Εσείς θα τους λέτε ένα έντομο και τα παιδιά πρέπει να πουν  τη λέξη στον πληθυντικό αριθμό.

Δίνουμε ένα παράδειγμα. Εσείς θα λέτε η μέλισσα και αυτά θα λένε οι μέλισσες. Τους αρέσει αυτό το παιχνίδι και μπορούν να το παίζουν και με άλλες λέξεις , για πολλά θέματα.

Να έχετε διάθεση και κέφι.

Καλά να περνάτε η κυρία Ρίτσα!!!

 

Ο μικρός αναγνώστης…

Καλημέρα παιδιά, τι κάνετε; Ο καιρός είναι πολύ καλός, βγείτε να παίξετε και όταν γυρίσετε διαλέξτε ένα παραμύθι

πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο:

 

http://www.mikrosanagnostis.gr/search.asp#search

Φιλάκια,

η κυρία Ρίτσα

Έντομα λίγα λόγια…

Καλημέρα παιδιά, θυμόσαστε όταν πολλές φορές σας έλεγα ζουζούνια μου;

Αυτή την εβδομάδα λοιπόν θα μιλήσουμε και θα μάθουμε πολλά πράγματα για τα ζουζούνια Όχι εσάς χα χα χα αλλά για τα πραγματικά ζουζούνια , που λέγονται κανονικά, έντομα.

Μπορείτε να βγείτε στην αυλή μια βόλτα και εκεί που βλέπατε τα όμορφα λουλουδάκια τώρα να ψάξετε για διάφορα έντομα όπως μυρμήγκια, μέλισσες, πασχαλίτσες, πεταλούδες, ακρίδες, αράχνες. Μπορεί να σας βοηθήσει για αυτό η μαμά, εάν έχει έναν μεγεθυντικό φακό. Να παρατηρήσετε από πολύ κοντά, πόσα πόδια έχουν, πόσα μάτια και πως είναι το σώμα τους.

Θα δείτε ότι είναι πολύ-πολύ μικρούτσικα. Το σώμα τους αποτελείται από τρία μέρη το κεφάλι, το θώρακα και την κοιλιά. Κάποια έντομα έχουν φτερά και κάποια όχι, κάποια έντομα είναι μεγάλα και κάποια μικρά, κάποια έχουν κεντρί και κάποια όχι. Επίσης υπάρχουν τα ωφέλιμα έντομα και τα βλαβερά. Μπορείτε να σκεφτείτε ποια είναι τα ωφέλιμα έντομα; Μπράβο, ξέρω ότι μπορείτε το έχουμε πει και στο σχολείο, ωφέλιμα έντομα είναι η μέλισσα που μας δίνει  το υπέροχο μέλι. Αλήθεια τρώτε μέλι,  το πρωί στο σπίτι, που είναι πολύ υγιεινό; Η πεταλούδα που με τα πόδια της μεταφέρει τη γύρη των λουλουδιών. Βλαβερά έντομα παιδιά είναι το κουνούπι που μας τσιμπάει, η μύγα που την κυνηγάτε στο σχολείο όταν μας ενοχλεί, η αράχνη και πολλά άλλα.

Δείτε αυτό το υπέροχο βίντεο για τα έντομα, για να μάθετε περισσότερα. Πατήστε πάνω στην λέξη έντομα και θα παίξει το βίντεο.

Αυτά για σήμερα δεν θα σας κουράσω άλλο.

Αν θέλετε, κάποια άλλη στιγμή, παίξτε αυτό το παιχνίδι έχει ενδιαφέρον.

Η λέξη έντομο αρχίζει από το γράμμα Ε, πέστε μου λοιπόν αφού σκεφτείτε λεξούλες που αρχίζουν από το γράμμα Ε. Η μαμά Θα σας βοηθήσει. Θα της γράψει σε ένα χαρτί, εσείς θα βρείτε το γράμμα Ε και θα το βάλετε σε ένα κύκλο. Μπορείτε να κάνετε το ίδιο παιχνίδι και με άλλα γράμματα της αλφαβήτας. Είμαι πολύ χαρούμενη που τα καταφέρατε.

Μην ξεχνάτε αυτά που κάναμε στο σχολείο ,μαζεύουμε τα παιχνίδια μας και πλένουμε πολύ καλά τα χέρια μας όταν πάμε τουαλέτα και πριν φάμε.

 

Με αγάπη η κυρία Ρίτσα

Γιορτή μητέρας! Αντί… κάρτας

Αυτή την Κυριακή οι μανούλες γιορτάζουν!

Οι συνθήκες θέλουν να μην μπορούν τα νήπια μας να κάνουν κάποια κατασκευή στο σχολείο… Σκέφτηκα λοιπόν να κάνω μία… online κάρτα για να τις δουν οι μανούλες σας μαζί σας! Στο παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να πατήσετε πάνω και να σας εμφανιστεί μία σελίδα με όμορφες καρτούλες ευχών.

https://sway.office.com/HpSsQVjXNndrH0K6?ref=Link

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε ένα ξεχωριστό παραμύθι και να κάνετε τις δραστηριότητες από κάτω από αυτό:

Η Τρυφερή ιστορία μιας μικρούλας πασχαλίτσας που βρήκε στοργή σε μια μαμά πολύ διαφορετική από εκείνη που τη γέννησε. Γιατί το όνομα “Μητέρα” δεν είναι προνόμιο μόνο εκείνης που σε γεννά, αλλά και εκείνης που σε μεγαλώνει δίνοντας απλόχερα όλη της την αγάπη και τη φροντίδα και καρδιοχτυπά για σένα κάθε στιγμή…

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:

– Γλωσσικές δραστηριότητες με υποκοριστικά. Το παραμύθι είναι γεμάτο με υποκοριστικά λέξεων ευκαιρία λοιπόν για εξάσκηση και παιχνίδι γλωσσικό. Ψάχνουμε και βρίσκουμε όλα τα υποκοριστικά του παραμυθιού. Ποιος βρήκε (ή ποιος θυμήθηκε τις πιο πολλές) τις πιο πολλές λέξεις;
– Ψάχνουμε λέξεις και δημιουργούμε τα υποκοριστικά και το αντίθετο. Πχ. λουλούδι- λουλουδάκι αλλά και φυλλαράκι-φύλλο.
– Πώς μεταμορφώνεται μια λέξη όταν θέλουμε να μιλήσουμε για κάτι μικρό;
– Βρίσκουμε υποκοριστική της λέξης “Μητέρα”. Πώς αλλιώς φωνάζετε την μητέρα σας;
μανούλα, μητερούλα, μανουλίτσα, μαμάκα, μαμακούλα, μαμακουλίτσα, κοκ.
– Μπορούμε αντίστοιχα να μιλήσουμε και για τα μεγεθυντικά. Πώς γίνεται η λέξη λουλούδι όταν θέλουμε να δείξουμε κάτι πολύ μεγάλο; Λουλουδάρα! κοκ.
– Διαφορές της Πασχαλιάς με την Πασχαλίτσα.
– Κινητικό: Μια πασχαλίτσα ψάχνει μια μαμά και συναντά στο δρόμο της…
Τα παιδιά μεταμορφώνονται σε ότι φανταστούν και δελεάζουν την πασχαλίτσα να τους προτιμήσει. Ποιον θα διαλέξει για μαμά; Μια πεταλούδα, ένα χελιδόνι, μια παπαρούνα, ένα χαμομήλι, αλλά και οι ήρωες του παραμυθιού ή ότι άλλο σκεφτούν τα παιδιά. Γιατί επιλέγει τελικά αυτόν που θα διαλέξει; Τι τον κάνει ξεχωριστό;

Καλή συνέχεια και Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες!

Κυρία Ρίτσα

 

Πηγές:

  • https://mycreationsfromtheheart.blogspot.com/2020/05/blog-post_3.html
  • http://natalinaeton5.blogspot.com/2016/04/blog-post.html

 

Ήρθε ο Μάιος!

Γεια σας παιδάκια,

τι κάνετε; Πέρασε η Πρωτομαγιά. Ήρθε ο Μάιος, ο πιο όμορφος και χρωματιστός μήνας του χρόνου. Όλα γύρω μας ανθίζουν και πρασινίζουν, γιατί η φύση φοράει τα καλά της. Ο καιρός γίνεται πιο ζεστός. Τα αποδημητικά πουλιά, όπως τα χελιδόνια και  οι πελαργοί έχουν φτιάξει τις φωλιές τους μόνα τους από κλαδιά και φύλλα. Δίπλα στο σχολείο μας έχετε δει που έρχεται ένας πελαργός και περπατάει για να βρει υλικά για τη φωλιά του; Υπάρχει κάποιο από τα παιδιά πέρυσι που να τον θυμάται; Για να τον δεις πρέπει να είσαι ήσυχος και από μακριά, για να μη φοβηθεί και φύγει. Θέλω να μου πείτε, ποιος έχει δει χελιδόνι ή πελαργό και που έχουν κάνει φωλιά.

Ήξερες ότι ο Πελαργός κοιμάται όρθιος με το ένα πόδι ψηλά;

 

ΑΙΝΙΓΜΑ

“Από πάνω σαν τηγάνι, από πίσω σαν ψαλίδι και από κάτω σαν βαμβάκι”, τι είναι;

Μα φυσικά το χελιδόνι!!!!

 

 

 

Επίσης, θα ήθελα να ασχοληθούμε με τα λουλούδια. Όπως εμείς, έτσι και τα λουλούδια έχουν ονόματα και πολλά, πολλά χρώματα. Πάμε να γνωριστούμε λοιπόν και να μου πείτε ποιο είναι το αγαπημένο σας…

Πώς ονομάζεται αυτό το όμορφο λουλούδι;

Ονομάζεται Ντάλια.

Πώς ονομάζεται αυτό το λουλούδι;

Είναι μια μαργαρίτα.

Τι χρώμα είναι αυτό το λουλούδι;

Είναι μία κόκκινη Παπαρούνα.

Τι χρώμα είναι αυτό το λουλούδι;

Είναι μία μοβ Λεβάντα και μυρίζει πολύ όμορφα.

Πώς λέγεται αυτό το λουλούδι;

Είναι ένα τριαντάφυλλο και υπάρχει σε πολλά χρώματα όπως θα δείτε πιο κάτω σε ροζ και άσπρο.

Μέχρι την επόμενη φορά…. η κυρίας η Ρίτσα!!!

 

Μήνυμα για τους γονείς:
Μια ιδέα, που θα ήθελα να σας παροτρύνω να κάνετε, είναι, εφόσον νιώθετε ασφαλείς, να βγείτε στις αυλές σας ή κάπου κοντά στο σπίτι σας και να μαζέψετε μαζί με τα παιδιά σας λουλούδια. Σε αυτήν την εποχή της απομόνωσης λόγω του κορωνοϊού και μιας και ζούμε στην επαρχία, δώστε την ευκαιρία στα παιδιά σας να έρθουν πιο κοντά στη φύση, να ανακαλύψουν το περιβάλλον γύρω τους να κάνουν ερωτήσεις και να δουλέψουν την φαντασία και την περιέργεια τους με τα χρώματα και τα σχήματα των λουλουδιών.

 

Τις φωτογραφίες και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να τις βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους:

 

Χειροτεχνία που τρώγεται!

Καλημέρα παιδιά,

αυτή την εβδομάδα θα μιλήσουμε για τα λουλούδια. Και επειδή μιλάμε για τα λουλούδια, θα ήθελα σήμερα να κάνουμε κάτι διαφορετικό. Θα φτιάξουμε ένα πιάτο που μέσα θα έχει ένα λουλούδι, το οποίο είναι διαφορετικό, καθώς θα έχει αβγουλάκια, αγγουράκι, άνηθο, φρέσκο κρεμμυδάκι αλλά και ό,τι άλλο σας αρέσει και όταν το φτιάξετε θα μπορείτε να το φάτε γιατί είναι πεντανόστιμο και υγιεινό. Όταν το φτιάξετε στείλτε μου φωτογραφίες για να δω πώς τα πήγατε.

Καλή επιτυχία και καλή συνέχεια.

Η κυρία Ρίτσα

 

Πηγή: https://gr.pinterest.com/pin/547468898456311583/

Παραμύθι… για τα λουλούδια.

Γεια σας παιδιά,

Παρακάτω δείτε ένα όμορφο παραμύθι για το σαββατοκύριακο… του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν!

Είναι ο αγαπημένος μου συγγραφέας παιδικών βιβλίων.

Φιλάκια,

Η κυρία Ρίτσα