Η “αμοιβή” του Θηραμένη

Ο Δημήτρης Δοκτώρης από το Α1 έγραψε ένα δημοσιογραφικό σχόλιο για τη δίκη του Θηραμένη:

Ο ΚΡΙΤΙΑΣ “ΑΜΕΙΒΕΙ” ΜΕ ΚΩΝΕΙΟ ΤΟΝ ΘΗΡΑΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ!
ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΕΙΡΑ?

Στη χθεσινή δίκη στο βουλευτήριο,  ο Θηραμένης με την πειστική ομιλία-απολογία του κατάφερε να πείσει τους βουλευτές για την αθωότητά του.

Ρεπορτάζ: Η δίκη του Θηραμένη

Η Αλεξία Καλαθά από το Α1 μετέγραψε τα γεγονότα της δίκης σε μορφή δημοσιογραφικού ρεπορτάζ:

ΝΕΑ ΔΙΚΗ ΣΤΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Σήμερα το πρωί στο βουλευτήριο Αθηνών πραγματοποιήθηκε η πολυσυζητημένη δίκη του  κυρίου Θηραμένη. Ο κύριος Θηραμένης, όντας μέλος των τριάκοντα, υπερασπιζόμενος τις αξίες και τα πιστεύω του κρίθηκε εμπόδιο ορισμένων αυθαιρεσιών, όπως μας αποκαλύπτει ανώνυμα αξιόπιστο πρόσωπο και οδηγήθηκε με εντολή του κυρίου Κριτία σε δίκη.

Ζωντανή σύνδεση με το Βουλευτήριο (2)

Η εργασία της Γεωργίας Γεωργιάδου από το Α1.

(Π1: Πρώτος Παρουσιαστής, Π2: Δεύτερος Παρουσιαστής, Θ:Θηραμένης, Κ:Κριτίας, Σ:Σάτυρος)

Π1-Κυρίες και κύριοι, διακόπτουμε το πρόγραμμα μας για μία έκτακτη είδηση. Αυτή τη στιγμή στο βουλευτήριο της Αθήνας ,πραγματοποιείται η δίκη του Θηραμένη. Έχουμε τον ανταποκριτή μας μέσα αυτή τη στιγμή.
Γεια σου, Χαρίδημε.
Π2-Καλησπέρα.Όπως βλέπετε από την κρυφή κάμερα που έχουμε τοποθετήσει, αυτή τη στιγμή εισχώρησε ο Θηραμένης στο βουλευτήριο. Φαίνεται έτοιμος να μιλήσει.

Ζωντανή σύνδεση με το Βουλευτήριο

Η μαθήτρια του Α2 Γιαννακοπούλου Αθηνά έδωσε ένα ζωντανό ρεπορτάζ στο οποίο περιγράφονται τα γεγονότα της δίκης του Θηραμένη:

Βρισκόμαστε στη Βουλή κυρίες και κύριοι, όπου μόλις τελείωσε την απολογία του ο Θηραμένης.

Είδηση: Η δίκη και η καταδίκη του Θηραμένη

Οι μαθητές μεταγράφουν σε διαφορετικά κειμενικά είδη τη δίκη του Θηραμένη την οποία διδάχθηκαν μέσα από το κείμενο του Ξενοφώντα:

Δελτίο ειδήσεων από τη μαθήτρια του Α2 Γεωργιτζίκη Φανή:

Παρεμβάσεις στους θεσμούς

Με αφορμή τη διδασκαλία της δίκης-παρωδίας του Θηραμένη μετά την παρέμβαση του Κριτία οι μαθητές ασχολήθηκαν με ανάλογες παρεμβάσεις στους θεσμούς που γίνονται στη σημερινή εποχή.

Παρακάτω, οι εργασίες των μαθητριών Πολυχρονιάδου Ελένης, Μωυσιάδου Μαρίας του Α1 και Γιαννακοπούλου Αθηνάς του Α2:

Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ


Χρηματισμός ή αλλιώς, δωροδοκία, σημαίνει η εξογορά ενός παράγοντα σημαίνοντος για ένα συγκεκριμένο θέμα, προκειμένου να διαπράξει κάτι παράνομο ή παράτυπο ή απεναντίας να αμελήσει να πράξει εκείνο που όφειλε.
Παράδειγμα αποτελεί το παρακάτω απόσπασμα:

Στέλλα Βιολάντη: Η κρυφή συνάντηση

Η Νάσια Ιντούδη και ο Νάσος Τζελέπης φαντάστηκαν την πρώτη συνάντηση των δύο ερωτευμένων με μια διαφορετική, ευτυχή κατάληξη για όλους.

Την μέρα έπειτα από την θετική απάντηση της Στέλλας, ο Χρηστάκης της προτείνει να πάνε έναν περίπατο στο πάρκο. Η Στέλλα ενθουσιασμένη το κρύβει από τον πατέρα της.

Στέλλα Βιολάντη: το ημερολόγιο

Οι μαθητές Θάνος Σερέτης και Κατερίνα Χαλβατζή φαντάστηκαν τι θα έγραφε η Στέλλα στο ημερολόγιό της από τη στιγμή που γνώρισε τον Χρηστάκη:

20-2-1898
Σήμερα το πρωί η μητέρα μου με έστειλε για δουλειές στην πόλη.

Στέλλα Βιολάντη: η αρχή και το τέλος της ιστορίας

Οι μαθητές Γιάννης Βύσανλης, Γιώργος Μάστορας, Βασίλης Σδράμπας, Θανάσης Τσιρίκας και Βασίλης Χίντζιος φαντάστηκαν την αρχή και το τέλος της ιστορίας λίγο διαφορετικά:

Αρχή:

Ήταν ένα πρωί του Σαββάτου. Η θάλασσα είχε τρικυμία. Το καράβι Αθήνα κατέπλεε σιγά-σιγά στο λιμάνι της Ζακύνθου. 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση