Στα πλαίσια των εργαστηρίων Δεξιοτήτων υλοποιήθηκαν οι παρακάτω ενότητες, για κάθε θεματικό κύκλο, ανά τάξη:
1ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ
Α’-Β’ ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΠΡΟΛΗΨΗ
Με το παραπάνω πρόγραμμα οι μαθητές αποκτούν σωστές και υγιεινές διατροφικές συνήθειες, που θα εξασφαλίσουν τη σωματική και ψυχική τους υγεία.
Γ’-Δ’ ΥΓΙΕΙΝΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ- ΑΥΤΟΜΕΡΙΜΝΑ
Στόχος να ενημερωθούν για θέματα υγιεινής διατροφής και σωματικής υγείας, να ανακαλύψουν βιωματικά τη σπουδαιότητα της ένταξης των κινητικών δραστηριοτήτων στην καθημερινότητα και να παρακινηθούν, ώστε να αποκτήσουν σωστές συνήθειες και μια καλή ποιότητα ζωής.
Ε’-ΣΤ’ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ
Μαθαίνουν το σώμα και τις δυνατότητες του, τις λειτουργίες των οργάνων και τη σπουδαιότητα της καθεμιάς του, πώς το φροντίζουμε με τη σωστή διατροφή και άθληση.
2ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Α’-Β’ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ
Τα παιδιά αποκτούν ξεκάθαρη άποψη για τις έννοιες του αδέσποτου και του δεσποζόμενου ζώου. Αναγνωρίζουν τα αδέσποτα. Αναλαμβάνουν δράσεις υποστήριξης των αδέσποτων.
Γ’-Δ’ ΥΓΙΗ ΠΑΙΔΙΑ-ΥΓΙΗΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ
Σκοπός του προγράμματος είναι να εκπαιδεύσει τα παιδιά μας να υιοθετήσουν διατροφικές συνήθειες που κάνουν καλό στην υγεία τους και το περιβάλλον. Στόχος να υιοθετήσουν ένα διατροφικό πρότυπο που θα βοηθήσει να αναπτυχθούν σωστά και ταυτόχρονα να γίνουν συνειδητοποιημένοι αυριανοί πολίτες.
Ε’-ΣΤ’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
Γνωρίζουν σημαντικά κληροδοτήματα του παγκόσμιου και τοπικού πολιτισμού, ενστερνίζονται ότι οτιδήποτε έχει κληροδοτηθεί δεν πρέπει να καταναλώνεται, αντιθέτως οφείλει να κληροδοτηθεί ξανά, πιθανά εμπλουτισμένο, σε διαδοχικές γενιές.
3ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ- ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
Α’-Β’ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ- ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
Κατανοούν τις έννοιες εθελοντισμού και της αλληλεγγύης, καθώς καλλιεργούν στάσεις στην κατεύθυνση της μεγαλύτερης κοινωνικής συμμετοχής και της ανάληψης πρωτοβουλιών, για συγκεκριμένες δράσεις, ώστε οι μαθητές να νοιάζονται και να δρουν.
Γ’-Δ’ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Γνωρίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, πολύ περισσότερο τα δικαιώματα των παιδιών, κατακτούν έννοιες όπως:σεβασμός, συνεργασία, ενσυναίσθηση, πρωτοβουλία και υπευθυνότητα.
Ε’-ΣΤ’ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ-ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Στόχος είναι η καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων, η συνεργασία, αλληλοσεβασμός, αλληλεγγύη, ετερότητα, η διαμόρφωση ενεργούς δημοκρατικού, υπεύθυνου και συμμετοχικού πολίτη, η σημασία της εκπαίδευσης, το δικαίωμα στην εκπαίδευση, η κατανόηση υποχρεωτικότητας του δικαιώματος στην εκπαίδευση.
4ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
STEM-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
Α’-Β’ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ
Γνωρίζουν το επάγγελμα του υδρονομέα, μαθαίνουν τον κύκλο του νερού.
Γ’-Δ’ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ
Μαθαίνουν για την κλιματική αλλαγή, αναπτύσσουν στάσεις σχετικά με την κλιματική αλλαγή, υιοθετούν και υπερασπίζονται πρακτικές που συμβάλλουν στον περιορισμό των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα και κατά επέκταση του φαινομένου της κλιματικής αλλαγής και των επιπτώσεών του.
Ε’-ΣΤ’ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ(Τ.Π.Ε.)
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ενημερώνονται για τα θετικά και αρνητικά του διαδικτύου, αναπτύσσουν κριτική σκέψη, μαθαίνουν πως τα κοινωνικά δίκτυα επηρεάζουν τον τρόπο που βλέπουμε τον εαυτό μας και το σώμα μας.
ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ