Η γιορτή της μητέρας!!!

Αφιερωμένο στη μανούλα!

Την πιο γλυκιά παρουσία στη ζωή ενός παιδιού…ενός ανθρώπου. Στήριγμα, βοηθός, φίλη, προσωπική νοσοκόμα, εμψυχωτής, πηγή ανεξάντλητης αγάπης, δύναμης, πίστης, γελάει με τη χαρά μας, με τη λύπη μας θλίβεται, καμαρώνει για τις μικρές, καθημερινές επιτυχίες μας, πιστεύει σε μας πριν από εμάς. Εξομολογητής της ψυχής και της καρδιάς μας αντέχει και είναι πρόθυμη να σηκώσει τα βάρη μας ή ακόμα καλύτερα να μας δείξει τον τρόπο να το κάνουμε εμείς οι ίδιοι ως ενήλικοι πλέον!!

Είναι πάντα εκεί, με διακριτική παρουσία για να μας θυμίζει το ότι δεν είμαστε μόνοι (ακόμα και όταν αυτό πιστεύουμε)….και…και…και…πολλά ακόμα, αμέτρητα! Έτσι λοιπόν, δεν μπορούσαμε να αφήσουμε την μέρα να περάσει έτσι απλά…χωρίς μια μελωδία, ένα γλυκό τραγούδι που μόνο χαμόγελα μπορεί να χαρίσει όπως και ένα όμορφο λουλούδι φτιαγμένο με όλη μας την αγάπη.???? Σε όλες τις μαμάδες λοιπόν…

Νέες ή ηλικιωμένες,  νοικοκυρές ή εργαζόμενες, ελαστικές ή αυστηρές… χωρίς καμία εξαίρεση ευχόμαστε

Χρόνια Πολλά!!!????

Χρησιμοποιώντας ένα απλό χαρτομάντιλο και λίγο γκοφρέ χαρτί, τραγουδήσαμε και κατασκευάσαμε ένα όμορφο λουλούδι στο μάθημα της μουσικής που ήταν φυσικά αφιερωμένο,  στη γιορτή της μητέρας!! ????

Πηγή φωτο & video: Τσαρμποπούλου Ιωάννα

IMG_2512

Μαγιάτικο στεφάνι

 Επειδή ψάχνουμε αφορμές για να περνάμε ακόμα πιο όμορφα, φέτος, φέραμε τον Μάη με τα λουλούδια του νωρίτερα στο σχολείο μας. Την τελευταία βδομάδα λοιπόν, πριν τις διακοπές του Πάσχα, έχουμε ένα κατακίτρινο στεφάνι να στολίζει την είσοδο του σχολείου μας!! Φυσικά με τραγούδια μαζί, όπως η “Παπαρούνα”  και η “Πρωτομαγιά”, είναι σίγουρη συνταγή για πλατιά χαμόγελα!! Το τμήμα της μουσικής, εύχεται σε όλους  σας                        ????ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ????

received_1414038602280548

Καλό Πάσχα

Οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ Θήρας ολοκλήρωσαν τις προετοιμασίες για το Πάσχα φτιάχνοντας γευστικότητα κουλουράκια και βάφοντας κόκκινα αυγά! Σας ευχόμαστε όλοι καλό Πάσχα και χρόνια πολλά!!

 

 

“Γιατί το χρώμα μας αρέσει”

Μπορεί να μην γνωρίζουμε τα ονόματα από όλες τις νότες αλλά αυτό δεν μας εμποδίζει να παίξουμε αγαπημένες μελωδίες!!! ????χρησιμοποιούμε τις απλές γνώσεις μας και τα χρώματα ως οδηγό και το αποτέλεσμα μας αρέσει!!!  Φεγγαράκι μου λαμπρό φέγγε μου να περπατώ……????

 

IMG_2453

Παιχνίδια στην αυλή

Καλωσορίσαμε την άνοιξη με τραγούδια και παιχνίδια. Συνδυάσαμε λοιπόν, το παραδοσιακό  αγαπημένο σε όλους μας παιχνίδι “κουτσό”,  με μία επανάληψη σε μουσικές αξίες, ήχους, οργανάκια και φυσικά το να μάθουμε να ελέγχουμε το  σώμα μας! Σε όλη την προσπάθεια,  δεν έλειψαν τα “πειράγματα” και τα γέλια μας!!! Η μουσική μας βοηθάει, μας διασκεδάζει, μας ηρεμεί γι’ αυτό και συνεχίζουμε….

 

IMG_20210416_120606

Πασχαλινές λαμπάδες

Οι μέρες του Πάσχα πλησιάζουν…

Η Δ/ντρια του σχολείου έφτιαξε με τους μαθητές Πασχαλινές λαμπάδες.

Οι μαθητές αδημονούσαν να πάρουν την δική τους λαμπάδα που φιλοτέχνησαν με αγάπη και προσωπικό μεράκι…

Πασχαλινές κατασκευές

Οι μαθητές ασχολήθηκαν με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών (Παπαδοπουλου Π. – Κατσανού Μ. – Ντούρμα Αικ) για να φτιάξουν πασχαλινές κατασκευές. Έτσι ετοίμασαν πασχαλινές κάρτες, κουνελάκια από χαρτόνια, φιλοτέχνησαν αυγά τα οποία τοποθέτησαν σε αυγοθήκες, στεφάνι το oποίο διακόσμησαν με πασχαλινά μοτίβα και άλλες πασχαλινές κατασκευές. Σας ευχόμαστε κάλο Πάσχα!