Μαγιάτικο στεφάνι

IMG_2512

 Επειδή ψάχνουμε αφορμές για να περνάμε ακόμα πιο όμορφα, φέτος, φέραμε τον Μάη με τα λουλούδια του νωρίτερα στο σχολείο μας. Την τελευταία βδομάδα λοιπόν, πριν τις διακοπές του Πάσχα, έχουμε ένα κατακίτρινο στεφάνι να στολίζει την είσοδο του σχολείου μας!! Φυσικά με τραγούδια μαζί, όπως η “Παπαρούνα”  και η “Πρωτομαγιά”, είναι σίγουρη συνταγή για πλατιά χαμόγελα!! Το τμήμα της μουσικής, εύχεται σε όλους  σας                        ????ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ????