
Οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ Θήρας ολοκλήρωσαν τις προετοιμασίες για το Πάσχα φτιάχνοντας γευστικότητα κουλουράκια και βάφοντας κόκκινα αυγά! Σας ευχόμαστε όλοι καλό Πάσχα και χρόνια πολλά!!

Οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ Θήρας ολοκλήρωσαν τις προετοιμασίες για το Πάσχα φτιάχνοντας γευστικότητα κουλουράκια και βάφοντας κόκκινα αυγά! Σας ευχόμαστε όλοι καλό Πάσχα και χρόνια πολλά!!