Η δράση “Κουκλοπαίζουμε με πράσινα άλογα” υλοποιήθηκε με αφορμή προγράμματα που διοργανώνει το Εικαστικό Θέατρο Κούκλας “Πράσσειν Άλογα”, με στόχο την ενδυνάμωση των νησιών και των παράκτιων περιοχών.
Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης
Η δράση “Κουκλοπαίζουμε με πράσινα άλογα” υλοποιήθηκε με αφορμή προγράμματα που διοργανώνει το Εικαστικό Θέατρο Κούκλας “Πράσσειν Άλογα”, με στόχο την ενδυνάμωση των νησιών και των παράκτιων περιοχών.
Πραγματοποιήθηκε επιμόρφωση στους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας σχετικά με το κοινωνικό μοντέλο της αναπηρίας, αναλύοντας τους κοινωνικούς παράγοντες που επηρεάζουν τα άτομα με αναπηρία όσον αφορά τις δυσκολίες που είναι πιθανό να παρουσιαστούν στους/στις μαθητές/τριες και τις οικογένειες τους.
https://blogs.sch.gr/eeeeknaxou/files/2024/05/το-κοινωνικό-μοντέλο-της-αναπηρίας-1.pdf
Στα πλαίσια της καθιέρωσης της “Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας” πραγματοποιήσαμε ομιλία στο σχολείο μας με σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών και την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης για κάθε ζωντανό ον. Η εμπλοκή των μαθητών/τριών σε δραστηριότητες ανάληψης δράσεων φιλοζωίας ολοκληρώθηκε με την σίτιση αδέσποτων ζώων του δήμου και την ενημέρωση τους για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.






Τιμούμε την την ημέρα αυτή, με κοινές δράσεις με το 2ο Γυμνάσιο Νάξου, σε μια γιορτινή ατμόσφαιρα. Μαθητές και εκπαιδευτικοί των σχολείων, συνεργάζονται στο εργαστήριο ζαχαροπλαστικής, ζωγραφίζουν στολίδια για το χριστουγεννιάτικο δέντρο και παίζουν το αγαπημένο τους παιχνίδι με ένα και μόνο μότο : Στο δικαίωμα για ΖΩΗ δεν υπάρχουν διακρίσεις. Δεν υπάρχουν κατηγορίες ανθρώπων. Υπάρχουν μόνο ΑΝΘΡΩΠΟΙ.








Με κοινό σύνθημα “Η κίνηση δίνει Ζωή» υλοποιήθηκαν δραστηριότητες μαζί με το Ειδικό Δημοτικό Νάξου στο γήπεδο 5×5 μετά από παραχώρηση του κ. Πέτρου Μαράκη, όπου και τον ευχαριστούμε πολύ. Με στόχο να αναδειχθεί η θεμελιώδης σημασία της σωματικής άσκησης για την υγεία και την ευημερία του ατόμου, μικροί και μεγάλοι έπαιξαν και κινήθηκαν, με οδηγό τη χαρά και την ΑΓΑΠΗ!










Τα παιδιά, οι εκπαιδευτικοί αλλά και η ευρύτερη σχολική κοινότητα θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά για την ευγενική δωρεά επιχειρηματιών, δημόσιων φορέων και ιδιωτών, σε υλικά και υπηρεσίες που βοήθησαν και φέτος στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου μας (είδη τροφίμων, αναπηρικό αμαξίδιο, κλιματιστικό, παροχή χώρου για εκδηλώσεις).
Ενέργειες όπως αυτή αναδεικνύουν την κοινωνική ευαισθησία σας και ταυτόχρονα ελπίζουμε ότι η εν λόγω καλή σας διάθεση και πρόσφορά θα βρει μιμητές. Στις δύσκολες στιγμές που βιώνουμε, η αλληλεγγύη, η αλληλοβοήθεια και προσφορά μπορούν να αποτελέσουν τη βάση για να ξεπεράσουμε τις οποιεσδήποτε δυσκολίες.
Κατά την σχολική χρονιά 2022-2023 στα πλαίσια της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης τα παιδιά σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό (ειδικότητας φυτικής παραγωγής) υλοποίησαν το πρόγραμμα ”Ελιά: Η θυγατέρα του Ήλιου (Κ. Παλαμάς)”.
Η αφορμή για την πραγματοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η επιθυμία για την υλοποίηση συγκεκριμένων γνωστικών στόχων που έχουν ως θέμα το δέντρο της ελιάς.
Οι συγκεκριμένοι στόχοι του προγράμματός μας ήταν :
Παρακάτω σε μορφή παρουσίασης (ppt) φαίνεται η πορεία του προγράμματος: