Κάθε αποφοίτηση και μία χαρμολύπη, αφού νιώθουμε περήφανοι για τα παιδιά μας και ταυτόχρονα ξέρουμε ότι θα μας λείπουν!
Φέτος, ο Γιάννης μας αποφοιτεί κι η συγκίνησή μας είναι μεγάλη… Καλή συνέχεια στη ζωή σου, αγαπημένε μας μαθητή! Σ’ αγαπάμε, θα μας λείψεις πολύ!


