Στη σημερινή μας τελευταία συνάντηση γονέων ετοιμάσαμε βαλίτσες με όλα όσα αποκτήσαμε κατά τη διάρκεια των ομάδων και είμαστε έτοιμοι για απογείωση. Κάναμε ανασκόπηση των θεμάτων που μας απασχόλησαν, μοιραστήκαμε προτάσεις για ψυχαγωγία και διαχείριση του χρόνου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ενώ παράλληλα μιλήσαμε για τις δυνατότητες εξέλιξης των μαθητών μας μετά την απόκτηση απολυτηρίου ΕΕΕΕΚ.
Από την πλευρά μας ως συντονίστριες εκφράζουμε αμέριστα την ευγνωμοσύνη για την ανοιχτοσύνη, τη διάθεση για μοίρασμα και το ενδιαφέρον. Ευχόμαστε η θεματολογία να ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες και στις ανάγκες σας και να πήρατε χρήσιμα εφόδια στη φαρέτρα της γονεϊκότητας.
Με εκτίμηση,
Βίκυ Παπαδημητρίου, Έφη Σώκου





