Ακολουθώντας τη διαθεματική προσέγγιση στη μάθηση, οι μαθητές/τριες μελέτησαν το ρόδι με έμφαση στην καλλιέργεια, τον συμβολισμό και την διατροφική του αξία. Έλυσαν αινίγματα, πραγματοποίησαν διαδραστικές δραστηριότητες, μελέτησαν σχετικές συνταγές, έκαναν δραματοποίηση παραμυθιού και διάβασαν το γεμάτο με αισθήματα αισιοδοξίας ποίημα του Ο. Ελύτη, «Η τρελή ροδιά». Τέλος, οι μαθητές/τριες έστυψαν και απόλαυσαν φρέσκο, φυσικό χυμό ροδιού.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί
Sirakova Vanya
Μπάκα Γεωργία
Καραγγελή Δήμητρα
