Δεν γινόταν να μην εκμεταλλευτούμε σήμερα τα υπέροχα αυτά χρώματα στο πάρκο Κιουπρί, και να κάνουμε την Αερόβια μας εκεί στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής!!! Τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν και δεσμευτήκαμε να το επαναλάβουμε!!!!
Οι μαθητές απόλαυσαν τα έργα! Παρατήρησαν κάποια στοιχεία που τους ήταν γνώριμα, τα περιέγραψαν αλλά κ εξέφρασαν τα συναισθήματα που τους δημιουργήθηκαν . Χάρηκαν ιδιαίτερα που γνωρισαν και συζήτησαν με τον δημιουργό των έργων.
Η συνέχεια στο εργαστήριο Καλλιτεχνικών μέσα από τα δικά μας έργα..
Συγγραφέας: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ στο Χωρίς κατηγορία|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη στην έκθεση ζωγραφικής του κ.Καπαγιαννιδη Ηλία στο Χατζηγιαννειο Πολιτιστικό Κέντρο Έδεσσας.