3o eTwinning έργο για το ΕΕΕΕΚ Έδεσσας!!! Αυτή τη φορά εθνικό έργο με συνοδοιπόρους άλλα ΕΕΕΕΚ της χώρας! Ο τίτλος του προγράμματος είναι “Ας παίξουμε όπως παλιά…”. Μαθητές/μαθήτριες από 13 ΕΕΕΕΚ της χώρας θα ανακαλύψουν τα παιχνίδια της αλάνας…τα παιχνίδια που παίζαμε εμείς και οι γονείς τους…τις εποχές που δεν είχε tablet, laptop & playstation! Τότε που για να δούμε ποιος θα πάιξει πρώτος “βάζαμε ποδαράκια”! Σήμερα ήταν η πρώτη μας συνάντηση και το ΕΕΕΕΚ Κέρκυρας μας παρουσίασε το παιχνίδι “Τζαμί¨. Ελάτε μαζί μας να ταξιδέψουμε στα παιδικά μας χρόνια και να μάθουν τα παιδιά μας να παίζουν μαζί, να τρέχουν μαζί, να γελάνε μαζί….
















