Αποκριάτικο Γλέντι

Λίγο πριν την Καθαρά Δευτέρα, η διασκέδαση έφτασε στο ζενίθ.  Μέσα σε κλίμα ευφορίας και ζωντάνιας οι μαθητές μας μεταμορφώθηκαν σε τραγουδιστές και χορευτές, ερμήνευσαν μοντέρνα μουσικά κομμάτια και μας ξεσήκωσαν με τις ερμηνευτικές τους ικανότητες και τις ευφάνταστες χορευτικές τους φιγούρες.

Έφτασε παιδιά τρελό το Καρναβάλι

που το περιμέναμε τόσον καιρό

όλοι μας θα στήσουμε μεγάλο γλέντι πάλι

γέλια και τραγούδι και τρελό χορό

Απόσπασμα από το ποίημα του Παλαμά Κωστή «Το Καρναβάλι»

Καλή Σαρακοστή!!!!!!!

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Εκδρομή

Με καλή διάθεση, ξεγνοιασιά και χαρά  πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου η σχολική  μας εκδρομή στις αθλητικές εγκαταστάσεις «Ελπίδες» Αγρινίου. Μικροί και μεγάλοι πετάξαμε τον χαρταετό, παίξαμε, τρέξαμε και διασκεδάσαμε με την ψυχή μας!!

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Δράση “Γνωρίζω την πόλη”

Την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο της δράσης «Γνωρίζω την πόλη», ομάδα μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου μας πραγματοποίησε επίσκεψη στην πινακοθήκη του Αγρινίου, για να παρακολουθήσει την έκθεση των Αιτωλοακαρνάνων εικαστικών. Την ίδια μέρα επισκεφτήκαμε τον Βυσσινόκηπο και το ραφείο της κας Πετσινού Έφης, τους οποίους και ευχαριστούμε για την φιλοξενία τους.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Δράση “Μπορώ κι εγώ”

Tο απόγευμα της Τσικνοπέμπτης oι μαθητές και οι μαθήτριες του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αγρινίου συμμετείχαν στην παραδοσιακή γιορτή, που έλαβε χώρα στην κεντρική πλατεία του Αγρινίουκαι χόρεψαν μαζί με τα χορευτικά τμήματα της κοινωφελούς επιχείρησης του Δήμου μας παραδοσιακούς αποκριάτικους χορούς.

Το κέφι της Αποκριάς ήταν διάχυτο όχι μόνο στους χορευτές αλλά και στους θεατές και κορυφώθηκε με το γαϊτανάκι, το οποίο οι μαθητές μας κατάφεραν να πλέξουν και να ξεπλέξουν με απόλυτη επιτυχία.

Ευχαριστούμε για ακόμη μια φορά τον Δήμο μας και συγκεκριμένα την Αντιδήμαρχο πολιτισμού κ Παπαγεωργίου Μ., καθώς και τον χοροδιδάσκαλο κ. Τσιάμη Φ. για την εμπιστοσύνη και την αγάπη με την οποία πλαισιώνουν το σχολείο μας, δίνοντας στους μαθητές μας την ευκαιρία να αποδείξουν για ακόμη μια φορά ότι «Μπορούν».

1 1 2 1 3 1 4 1 5 1 6

 

 

 

 

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Τσικνοπέμπτη στο σχολείο

Το κέφι, το γλέντι και ο χορός έδωσαν το σύνθημα για να υποδεχτούμε την Τσικνοπέμπτη και να ζήσουμε αποκριάτικες στιγμές. Οι μαθήτριες και οι μαθητές , καθώς και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό στις σχολικές εκδηλώσεις.

Τιμώντας τα ήθη και τα έθιμα της Αποκριάς χορέψαμε και διασκεδάσαμε υπό τους ήχους παραδοσιακών και μοντέρνων τραγουδιών.

Και επειδή Τσικνοπέμπτη χωρίς κρέας δεν γίνεται, τσικνίσαμε και απολαύσαμε με μεγάλη όρεξη λαχταριστά σουβλάκια!!!

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Ενδοσχολική Επιμόρφωση

Την Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023, στο πλαίσιο της 2ης ενδοσχολικής επιμόρφωσης πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας επιμορφωτική συνάντηση με θέμα «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο», υπό την ευθύνη του εκπαιδευτικού Πληροφορικής Κουρμπετλή Εμμανουήλ.

1 2 3 4 5

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου, το Τμήμα Πληροφορικής του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αγρινίου συμμετείχε στην Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2023 (Safer Internet Day – SID),που συνήθως γιορτάζεται κάθε χρόνο τη δεύτερη εβδομάδα του Φεβρουαρίου. Κατά την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, οι μαθητές μας και το εκπαιδευτικό προσωπικό μαζί με εκατομμύρια ανθρώπους ενώθηκαν, για να εμπνεύσουν θετικές αλλαγές στο διαδίκτυο, να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα ασφάλειας στο διαδίκτυο και να συμμετάσχουν σε σχετικές εκδηλώσεις και δραστηριότητες.

2 2 3 2 4 2 5 2 1 2

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών

Την Δευτέρα 30/01/2023, τιμήσαμε τους προστάτες των Γραμμάτων, τους Τρεις Ιεράρχες που με τις διδαχές και το έργο τους εμπνέουν και φωτίζουν τις ψυχές μας. Παρουσιάσαμε στο σχολείο μας ένα αφιέρωμα με ποιήματα, αφηγήσεις και σχετικό οπτικοακουστικό υλικό. Αναφερθήκαμε στη ζωή και την προσφορά τους στα γράμματα και συμμετείχαμε σε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι ερωτήσεων, όπου συμμετείχαν μικροί και μεγάλοι!!!

Με οδηγό την πνευματική ανύψωση και τις αγαθές αξίες το εκπαιδευτικό και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό ευχόμαστε ολόθερμα στις μαθήτριες και τους μαθητές μας καλή πρόοδο!!!

«Να μή διδάσκεις ή να διδάσκεις με τον τρόπο σου.

Μή με το ένα χέρι τραβάς και απωθείς με το άλλο.

Θα χρειαστείς λιγότερα λόγια πράττοντας όσα πρέπει.

Ο ζωγράφος διδάσκει πιο πολύ με τις ζωγραφιές του.»

Γρηγόριος ο Θεολόγος

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Κοπή Βασιλόπιτας

Την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου υποδεχτήκαμε με χαρά το 2023, κόβοντας την βασιλόπιτά μας! Με τις καλύτερες ευχές μας για μία όμορφη και δημιουργική χρονιά στους  τυχερούς που βρήκαν το φλουρί!

Καλή και ευλογημένη χρονιά σε όλους και όλες!!! Και του χρόνου!!!

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Εγκάρδιες Ευχές για ευτυχισμένο 2023!!!

ΕΕΕΕΚ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΟΣ

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε