Ανασκόπηση δράσης “Φροντίζω τα ζώα-Φροντίζω τον εαυτό μου-Φροντίζω τον διπλανό μου”

Στo πλαίσιo του ενδοσχολικού προγράμματος δράσης  «Φροντίζω τον εαυτό μου – Φροντίζω τον διπλανό μου – Φροντίζω τα ζώα», κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς πραγματοποιήθηκαν  σχετικές ενέργειες με μικρές ομάδες μαθητών, εντός του σχολικού συγκροτήματος , καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Μικρή ομάδα μαθητών που εναλλάσσονταν, στο χώρο της κουζίνας, πραγματοποίησαν την παρασκευή απλών γευμάτων και γενικότερα εξοικειώθηκαν με το χώρο της κουζίνας. Σκοπός αυτών των δράσεων ήταν, η προσωπική τους φροντίδα, η μελλοντική αυτονόμησή τους και η συνεργασίας τους αναλαμβάνοντας ρόλο και πραγματοποιώντας έργο με νόημα και καλές κοινωνικά πρακτικές. Τα παιδιά ασχολήθηκαν με το ξεφλούδισμα και το καθάρισμα και κόψιμο μήλου, Παρασκευή χριστουγεννιάτικων μπισκότων, άλειμμα φέτας με μαρμελάδα και βιτάμ, προετοιμασία ζύμης πίτσας, παρασκευή πουρέ την Τσικνοπέμπτη,  Παρασκευή σιμιγδαλένιου χαλβά και κρεπών.

Ακόμη μικρή σταθερή ομάδα μαθητών, συμμετείχαν σε ομάδα ψυχοκινητικής. Σε αυτήν την ομάδα οι μαθητές πραγματοποιούσαν ψυχοκινητικές ασκήσεις και παιχνίδια. Ο σκοπός ήταν να αναπτυχθεί η αδρή τους κίνηση, να εμπλακούν ενεργά σε δραστηριότητες, να αλληλοεπιδράσουν και να συνεργαστούν. Παράλληλα να αναπτύξουν την ενσυναίσθηση, τον αλληλοσεβασμό και να συμμετάσχουν σε ομαδικά παιχνίδια μαθητές που προτιμούν να απομονώνονται, ή περιθωριοποιούνται από άλλους μαθητές.

Στην αρχή της χρονιάς πραγματοποιήθηκαν ενέργειες ενημέρωσης σχετικά με την φροντίδα ζώων και δημιουργία σχετικού κολλάζ. Στη συνέχεια κατά τη διάρκεια της χρονιάς, στο χώρο του σχολείου μικρές ομάδες μαθητών τάιζαν μερικές φορές την εβδομάδα με συνοδεία εκπαιδευτικών, αδέσποτα σκυλάκια που συναντούσαμε στον εξωτερικό χώρο του σχολείου.

Οι δράσεις αυτές βοήθησαν ώστε να εμπλακούν σε σκόπιμες δραστηριότητες, να αλληλοεπιδράσουν, να συνεργαστούν, αναπτύσσοντας κοινωνικές δεξιότητες και αξίες. Οι μαθητές το χάρηκαν και οι σχέσεις συσφίχτηκαν  και δημιουργήθηκαν νέες φιλίες και πιο υγιείς σχέσεις μεταξύ τους και μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Επίσκεψη στο 7ο Γυμνάσιο Αγρινίου

Στις 25 Μαΐου 2023 το Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου στο πλαίσιο της δράσης «Μπορώ κι εγώ» επισκέφθηκε το 7ο Γυμνάσιο Αγρινίου το οποίο μας προσκάλεσε να περάσουμε μια μέρα μαζί ανταποδίδοντας την περσινή μας πρόσκληση. Οι μαθητές και των δύο σχολείων αφού παρουσίασαν στον προαύλιο χώρο παραδοσιακούς χορούς, διασκέδασαν με την ψυχή τους χορεύοντας από κοινού. Έτσι ενισχύθηκε η ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας και φιλίας μεταξύ των δύο σχολικών μονάδων και για ακόμη μία φορά μαθητές της τυπικής και ειδικής εκπαίδευσης απέδειξαν ότι μπορούν και θέλουν να συναντιούνται για να διασκεδάζουν και να αλληλεπιδρούν.Τα εδέσματα που προσφέρθηκαν στο τέλος της εκδήλωσης ήταν εξαιρετικά και φτιαγμένα με μεγάλο μεράκι.

Ευχαριστούμε θερμά την Διευθύντρια του 7ου Γυμνασίου κ. Μαργάρα Θεοδώρα και τον κ. Μπεκούλη Δημήτριο που διοργάνωσε αυτή την όμορφη εκδήλωση καθώς και τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς που άνοιξαν την αγκαλιά τους για να μας υποδεχθούν και φρόντισαν να περάσουμε μαζί τους ένα όμορφο πρωινό.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Επίσκεψη στο ΕΝΕΕΓΥΛ Μεσολογγίου

Στο πλαίσιο συνεργασίας και δημιουργίας σχέσεων και φιλικών δεσμών, ομάδα μαθητών του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου, την Τρίτη 23-05-2023 πραγματοποίησε επίσκεψη στο ΕΝΕΕΓΥΛ Μεσολογγίου.

Μαζί με τους μαθητές του ΕΝΕΕΓΥΛ, καθώς και μαθητές σχολείου από τη  Πολωνία, που φιλοξενήθηκαν εκεί, μάθανε πολωνικές και ελληνικές λέξεις αντίστοιχα.

Ξεναγήθηκαν στον χώρο του σχολείου. Συμμετείχαν σε δημιουργίες χαρακτικών έργων και απόλαυσαν νόστιμα εδέσματα που τους προσέφεραν οι μαθητές του ΕΝΕΕΓΥΛ.

Ευχαριστούμε θερμά τον Διευθυντή του ΕΝΕΕΓΥΛ κ. Αθανάσιο Πατρόπουλο για την πρόσκληση και την δυνατότητα που έδωσε στους μαθητές μας να επικοινωνήσουν και να συναναστραφούν με συνομηλίκους μαθητές, όχι μόνο από την Ελλάδα, αλλά και από το εξωτερικό.

Υπεύθυνοι δράσης οι εκπαιδευτικοί: κα Μαρία Θεοδώρου, κα Κατερίνα Μέρδη, κα Κωνσταντίνα Ζαφείρη, κος Αντώνης Αδάμης, κα Κατερίνα Κουτσοκώστα. Την ομάδα συνόδευσε και η κα Πολυτίμη Σιορίκη.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Ενημέρωση του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών και Δωρητών Οργάνων Σώματος Αιτωλοακαρνανίας

Την Τετάρτη 17 Μαΐου 2023, μετά από πρόσκληση επισκέφτηκαν το σχολείο μας ο κος Μαμασούλας Κωνσταντίνος, Πρόεδρος και ο κος Αλεξόπουλος Γεώργιος, Γενικός Γραμματέας του  Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών και Δωρητών Οργάνων Σώματος Αιτωλοαακαρνανίας, οι οποίοι ενημέρωσαν τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς  για το πρόγραμμα «Ο Αιματούλης» και  την  σημασία της εθελοντικής αιμοδοσίας.  Η δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

Η συγκεκριμένη επίσκεψη πραγματοποιήθηκε υπό τον σχεδιασμό των εκπαιδευτικών κας Βράκα Χρύσας, κας Ιωσηφίδου Στέλλας, κου Καπλάνη Κωνσταντίνου, κας Κέλλη Ελένης, κας Σιορίκη Πολυτίμης και κας Χριστοδουλίδη Ευαγγελίας.

1 2 3 4 5 6

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Απονομή βεβαιώσεων συμμετοχής

Την Δευτέρα 15/05/2023 ο Διευθυντής του σχολείου μας κ.Γαλάνης Ηλίας απένειμε στους μαθητές/τριες δίπλωμα συμμετοχής στο 18ο Μαθητικό Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών και τους επιβράβευσε για την άψογη χορευτική τους εμφάνιση!!!

Συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριές μας!!!

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

18o Μαθητικό Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 14.05.23 το 18ο Μαθητικό Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών στην κεντρική πλατεία στο Θέρμο. Πρόκειται για μια εκδήλωση που συνδιοργανώνεται από το Δήμο Θέρμου και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας, στην οποία συμμετείχαν 13 μαθητικές χορευτικές ομάδες από σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (E.E.E.EK) Αγρινίου συμμετείχε στο μαθητικό φεστιβάλ για δεύτερη φορά και οι μαθητές του με τη συνοδεία του προσωπικού του σχολείου, έχοντας προετοιμαστεί κατάλληλα έδωσαν για ακόμη μία φορά, τον καλύτερό τους εαυτό χορεύοντας τα τραγούδια: «Κάτω στου Βάλτου τα χωριά» (τσάμικος Ρούμελης), «Αμυγδαλοτσακίσματα» (Αγέρανος Πάρου), «Όρκος» (χορός Θάσου), «Νεραντζιά» (συρτός στα τρία, Ήπειρος).
Τα πολλά χειροκροτήματα που εισέπραξαν από το κοινό ήταν η ανταμοιβή τους για τις πολλές προσπάθειες που κατέβαλλαν γι’ αυτή την εξαιρετική τους εμφάνιση.
Την εκδήλωση έκλεισε η χορευτική ομάδα του σχολείου μαζί με τους μαθητές του 7ου Γυμνασίου Αγρινίου και του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ Μεσολογγίου, χορεύοντας το «Γαϊτανάκι» (Νεοχωρίου Ναυπακτίας).
Στη συνέχεια, στον κύκλο του χορού προστέθηκαν και μαθητές-χορευτές από άλλα σχολεία προσφέροντας ένα ωραίο θέαμα στο κοινό με τον μοναδικό αυτό χορό.
“Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους διοργανωτές της εκδήλωσης καθώς και σε όλους τους συμμετέχοντες μαθητές και εκπαιδευτικούς που αφιέρωσαν τον χρόνο τους και συνέβαλλαν σε αυτή την προσπάθεια για την διατήρηση της παράδοσης του τόπου μας”.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση

Ευχές Πάσχα 2023

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Πασχαλινά δώρα

Την Παρασκευή 7 Απριλίου, με μια μεγάλη «αγκαλιά» θερμές ευχές και πασχαλινά δώρα αποχαιρετήσαμε για τις διακοπές του Πάσχα τους αγαπημένους μας μαθητές/τριες. Τηρώντας το έθιμο,  το Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου χάρισε σε όλους τους μαθητές  πασχαλινές λαμπάδες , σοκολατένια αβγά  και ζαχαρωτά γλυκίσματα!!!!!

Η Διεύθυνση, οι Εκπαιδευτικοί, τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου σας εύχονται ολόψυχα

Το Θείο φως της Ανάστασης να λάμψει στη ζωή σας

Κι όλου του κόσμου οι χαρές να΄ ναι πάντα μαζί σας!

Όσες λαμπάδες φώτισαν ολόκληρη τη φύση,

τόσες χαρές σας ευχόμαστε σε όλη σας τη ζήση!

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ & ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

7 8 1 1 2 1 3 1 5 1

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Πασχαλινά Γλυκίσματα

Πασχαλινά κουλουράκια και γλυκίσματα με πολλή αγάπη και δημιουργικότητα από τους μαθητές του σχολείου μας.

Οι άγιες μέρες να σκορπούν χαρά στο σπιτικό σας και κάθε αχτίδα μια χαρά να γίνει στη ζωή σας!!!!!!!

Θερμές ευχές για Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών: Διαχείριση Σχολικής Βίας

Την Πέμπτη, 6 Απριλίου 2023, στο πλαίσιο της δράσης ενημέρωσης/ενδυνάμωσης εκπαιδευτικών και ενίσχυσης του έργου τους , πραγματοποιήθηκε επιμόρφωση με θέμα: «Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη διαχείριση της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού» και συγκεκριμένα από την Κοινωνική Λειτουργό του σχολείου Νότη Αλεξάνδρα.

Η επιμόρφωση είχε ως στόχο την ενημέρωση των εκπαιδευτικών αναφορικά με τις επιπτώσεις και με τις παρεμβάσεις που δύναται να κάνει ο εκπαιδευτικός και γενικότερα το σχολείο για την αποφυγή τέτοιων περιστατικών.

εικονα 2 2 2 εικονα 3

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε