Μηνιαία Αρχεία: Μάρτιος 2015

Επίσκεψη

Σήμερα επισκέφθηκαν το σχολείο μας οι Επισκέπτριες Υγείας του Γενικού Νοσοκομείου Αγρινίου κυρίες Βελέντζα Πηνελόπη και Καραϊσκάκη Ανθή και πραγματοποίησαν ενημέρωση-ευαισθητοποίηση γονέων και μαθητών σε θέματα πρόληψης κατά των ιώσεων. Τις ευχαριστούμε θερμά.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε