Εργαστήριο 1 – Να σχεδιάσουμε ένα ρομπότ. Τι είναι ένα ρομπότ;
1. Ο/Η εκπαιδευτικός διαβάζει ένα μικρό απόσπασμα από το βιβλίο «Εγώ και το ρομπότ μου» του Μάνου Κοντολέων: Απόσπασμα
2. Ο/Η εκπαιδευτικός ρωτάει τους μαθητές/τριες:
Τι κάνει το ρομπότ;
Σκέφτεται ή υπακούει σε οδηγίες;
Είναι αληθινό ή φανταστικό;
3. -Ο/Η εκπαιδευτικός καλεί τους μαθητές/τριες να εργαστούν σε ομάδες ατόμων μικτών ικανοτήτων για όλο το πρόγραμμα των 7 εργαστηρίων.
Εργαστήριο 2 – Διερεύνηση για τα ρομπότ
Οι μαθητές/τριες κάνουν έρευνα και απαντάνε στις ερωτήσεις:
Πώς μοιάζουν τα ρομπότ;
Τι κάνουν τα ρομπότ;
Ποιος φτιάχνει τα ρομπότ;
Τι είναι τα ρομπότ;
Πώς λειτουργούν τα ρομπότ;
Σε τι διαφέρουν από τον άνθρωπο, τους υπολογιστές και άλλες αυτόματες συσκευές;
Ορισμός από το Βικιλεξικό: https://el.wiktionary.org/wiki/%CF%81%CE%BF%CE%BC%CF%80%CF%8C%CF%84
Βιίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=nYfod8J9IE0
Lego WeDo 2.0: Τα βασικά εργαλεία
Οδηγίες κατασκευών:
LEGO Education SPIKE Essential Resources