13 Νοεμβρίου 2019
από Εμμανουήλ Χρύσης
Πότε βάζουμε τελικό ν – Για να μην το ξανακάνεις ποτέ λάθος

“Grammar books” από Hecuba’s Story διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-nc-sa-2.0

Ο κανόνας του τελικού –ν πολλές φορές στον καθημερινό λόγο (γραπτό ή προφορικό) απλά παρακάμπτεται. Το τελικό –ν μπαίνει εμπειρικά στον γραπτό μας λόγο, χωρίς να ακολουθείται ο κανόνας που θα εμποδίσει το γλωσσικό ατόπημα. Δεν είναι δύσκολο να μιλάμε σωστά ελληνικά, αν μπούμε στη διαδικασία να φρεσκάρουμε τους κανόνες που κάποτε μάθαμε.
Πολλές φορές ένα πολύ μικρό λάθος σε μία λέξη μπορεί να αλλοιώσει το νόημα μίας ολόκληρης πρότασης.
Διαβάστε όλο το άρθρο »
Κατηγορία Νέα Ελληνικά, Σημειώσεις μαθημάτων |
Δεν υπάρχουν σχόλια » | Με ετικέτα grammar, Greek, modern Greek, γραμματική, Ελληνικά, σημειώσεις, τελικό ν
1 Οκτωβρίου 2019
από Εμμανουήλ Χρύσης
Θα εξεταστούν τα θέματα Η έννοια της επικοινωνίας, Η διαδικασία της επικοινωνίας – Ανάλογα με την τηλεπικοινωνία, Ο κόσμος των αντιλήψεων του ατόμου, Φραγμοί στην επικοινωνία, Λάθη αντίληψης: προβλήματα και λύσεις, Είδη επιχειρησιακής επικοινωνίας, Διαπροσωπική επικοινωνία και εργασιακός χώρος, Διαπροσωπικές ανάγκες και συμπεριφορά, Βελτίωση της επικοινωνί%C…
Πηγή: Η έννοια της επικοινωνίας – ppt κατέβασμα
Κατηγορία Γενικά |
Δεν υπάρχουν σχόλια »
17 Φεβρουαρίου 2019
από Εμμανουήλ Χρύσης


Δημιουργία κόμικ με το Cartoon Story Maker
Print PDF
Τα κινούμενα σχέδια αποτελούν ένα δημιουργικό και ευχάριστο εργαλείο στα χέρια του εκπαιδευτικού. Υπάρχει πληθώρα διαθέσιμων προγραμμάτων για αξιοποίηση των κόμικ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Το Cartoon Story Maker διατίθεται ελεύθερα και δεν χρειάζεται σύνδεση στο Διαδίκτυο. Είναι συμβατό με Windows XP, Vista, 7 και 8. Το περιβάλλον είναι εξαιρετικά φιλικό προς τα
παιδιά και προσφέρει: Διαβάστε όλο το άρθρο »
Κατηγορία Uncategorized, Εκπαίδευση, Σημειώσεις μαθημάτων |
Δεν υπάρχουν σχόλια » | Με ετικέτα Software, Story Maker, ΕΜΠ. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, προγράμματα
10 Σεπτεμβρίου 2017
από Εμμανουήλ Χρύσης

Αγαπητοί/ές φίλοι/ες,
Ονομάζομαι Εμμανουήλ Χρύσης και είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Θα σας παρακαλούσα να αφιερώσετε 5 περίπου λεπτά για να απαντήσετε στο παρακάτω ερωτηματολόγιο που στόχο έχει να εξάγει κάποια συμπεράσματα σχετικά με το πόσο η αποφοίτηση από το Δημόσιο Ι.Ε.Κ. της Ρόδου συνέβαλε ή δύναται να συμβάλλει ουσιαστικά στους/στις αποφοίτους του στη μετέπειτα εξέλιξη και ευημερία τους καθώς και για την ύπαρξη ή μη της αναγκαιότητας της δια βίου μάθησης στην τοπική ανάπτυξη.
Η έρευνα γίνεται στα πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος «Νέες Μορφές Εκπαίδευσης και Μάθησης» του Πανεπιστημίου Αιγαίου και τα αποτελέσματα θα δοθούν στο Πανεπιστήμιο. Αν γνωρίζετε άλλους/ες που ίσως ενδιαφέρονται να καταγράψουμε τη γνώμη τους, παρακαλώ προωθήστε το και σε εκείνους/ες: https://goo.gl/aQzUW8
Η συμπλήρωση του επισυνημμένου ερωτηματολογίου από μέρους σας θα μας φανεί πολύτιμη, γι’ αυτό θα το εκτιμούσαμε ιδιαίτερα αν αφιερώνατε λίγα μόνο λεπτά. Η έρευνα θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για τους σκοπούς του μεταπτυχιακού τίτλου και θα τηρηθεί πλήρης μυστικότητα όσον αφορά την ακριβή ταυτότητα των εθελοντών συμμετεχόντων/ουσών.
Ευχαριστώ πολύ για την ευγενική συνεργασία σας. Για περαιτέρω πληροφορίες ή ενδεχόμενες ερωτήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας στα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται παρακάτω. Ζητώ συγγνώμη για τυχόν πολλαπλές επαναλήψεις του ίδιου ηλεκτρονικού μηνύματος και παραμένω στη διάθεσή σας για κάθε απορία.
Σας ευχαριστώ θερμά και σας εύχομαι καλή εβδομάδα!
Με εκτίμηση,
Εμμανουήλ Χρύσης
Μεταπτυχιακός φοιτητής
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Τηλ.: 22410.66304
Κιν.: 6946283008
Ε.: psemnem14042@rhodes.aegean.gr
Skype: manos888
http://aegean.academia.edu/EChrysis
http://emmanuelch.wordpress.com

Έρευνα μεταπτυχιακής εργασίας για τη Δια Βίου Μάθηση
Κατηγορία Uncategorized, Γενικά, Εκπαίδευση, Κοινωνικά - Εθελοντισμός |
Δεν υπάρχουν σχόλια » | Με ετικέτα education, Δ.Ι.Ε.Κ., Εκπαίδευση, εργασίες, ερωτήσεις, Ι.Ε.Κ., μάθηση
1 Δεκεμβρίου 2015
από Εμμανουήλ Χρύσης
Κατηγορία Γενικά, Εκπαίδευση, ΙΕΚ Ερωτήσεις Πιστοποίησης ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ, Σημειώσεις μαθημάτων |
Δεν υπάρχουν σχόλια » | Με ετικέτα εισαγωγή, Εκπαίδευση, Καραγιλάνης, Λογιστική, οικονομικά, παρουσιάσεις, Πληροφόρηση, σύστημα
13 Απριλίου 2015
από Εμμανουήλ Χρύσης
Κατηγορία Εκπαίδευση, ΙΕΚ Ερωτήσεις Πιστοποίησης ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ, Λογιστικές Εφαρμογές, Σημειώσεις μαθημάτων, Φορολογική Λογιστική - Λογιστικές Εφαρμογές Ι |
Δεν υπάρχουν σχόλια » | Με ετικέτα education, Ι.Ε.Κ., Κ.Β.Σ., Κ.Φ.Α.Σ., Λογιστικές Εφαρμογές, Λογιστική, ΜΑΘΗΜΑΤΑ, μαθήματα Α.Σ.Ε.Π., Οικονομία, σημειώσεις, φορολογία, φορολογική λογιστική, Φοροτεχνικά
12 Απριλίου 2015
από Εμμανουήλ Χρύσης
Κατηγορία Λογιστικές Εφαρμογές, Σημειώσεις μαθημάτων, Φορολογική Λογιστική - Λογιστικές Εφαρμογές Ι |
Δεν υπάρχουν σχόλια » | Με ετικέτα education, Κ.Β.Σ., Κ.Φ.Α.Σ., ΚΦΑΣ, Λογιστικά, Λογιστικές Εφαρμογές, Λογιστική, μαθήματα, ΜΑΘΗΜΑΤΑ, σημειώσεις, φορολογική λογιστική