ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥ
Το σχολείο ενδιαφέρεται για την πρόσληψη σχολικού τροχονόμου. Σας επισυνάπτουμε την προκήρυξη.
Το σχολείο ενδιαφέρεται για την πρόσληψη σχολικού τροχονόμου. Σας επισυνάπτουμε την προκήρυξη.
Στην τρίτη ενότητα επεξεργαστήκαμε την έννοια του Ηλιακού Συστήματος. Στην αρχή έπρεπε να διακρίνουμε τις φάσεις του 24ώρου και τις δραστηριότητες που κάνουμε στην καθεμιά. Συνδυάσαμε το μάθημα με τις αντίστοιχες σελίδες της Μελέτης Περιβάλλοντος κι επιδοθήκαμε σε έναν καταιγισμό ιδεών για το «πού πάει ο ήλιος» τη νύχτα! Στο επόμενο μάθημα διαβάσαμε το βιβλίο «Γυρίζει, γυρίζει η Γη» και γνωρίσαμε την περιστροφή της Γης γύρω από τον εαυτό της αλλά και την περιφορά της γύρω από τον Ήλιο. Κατανοήσαμε έτσι την εναλλαγή ημέρας/νύχτας και εποχών. Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε βίντεο με εντυπωσιακά πλάνα από το διάστημα. Γνωρίσαμε τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος, το μέγεθός τους και τη διάρκεια του έτους στον καθένα από αυτούς. Μάθαμε επίσης και για τον Ήλιο μας, που είναι ένα αστέρι αλλά και για άλλα, πολύ μεγαλύτερα αστέρια. Αναλάβαμε τότε να κατασκευάσουμε με πλαστελίνη το ηλιακό μας σύστημα, προσέχοντας τα χρώματα των πλανητών, τα μεγέθη τους και την απόστασή τους από τον Ήλιο. Φτιάξαμε επίσης και διαστημόπλοια από ρολά χαρτιού και μπήκαμε κι εμείς μέσα ως αστροναύτες! Τέλος επινοήσαμε φανταστικούς διαλόγους ανάμεσα στα ουράνια σώματα, μαντεύοντας τι θα μπορούσε να λέει η Γη στη Σελήνη που την ακολουθεί πάντα ή ποια είναι τα παράπονα του μακρινού Ποσειδώνα!
Στο πέμπτο εργαστήριο διαβάσαμε κόμικς από τη Φρουτοπία του Ευγ. Τριβιζά. Αφού γελάσαμε με τις περιπέτειες του Μήλου Αιμίλιου και της Μάτας Ντομάτας και παρατηρήσαμε τα χαρακτηριστικά του γραπτού λόγου στα κόμικς, φτιάξαμε και τα δικά μας κόμικς με φρούτα που μιλάνε μεταξύ τους. Την επόμενη μέρα μια συμμαθήτριά μας έφερε στην τάξη πολλά τεύχη της Φρουτοπίας και τα ξεφυλλίσαμε ενθουσιασμένοι!