Συνεχίζοντας τη συζήτησή μας για την ευθύνη και τα μαθήματα ζωής από την τραγωδία των Τεμπών, αναζητήσαμε έναν τρόπο να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας, αλλά και να δώσουμε χώρο στην ελπίδα. Με αφορμή την Καθαρά Δευτέρα, μιλήσαμε για τη σημασία των χαρταετών, ενός συμβόλου ελευθερίας, χαράς και νέων ξεκινημάτων.
Οι χαρταετοί, που υψώνονται ψηλά στον ουρανό, μας θύμισαν πως, παρά τις δυσκολίες και τη θλίψη, η ζωή συνεχίζεται και έχουμε την ευθύνη να τη γεμίζουμε με φως, αλληλεγγύη και αισιοδοξία. Έτσι, κάθε μαθητής δημιούργησε τον δικό του ατομικό χαρταετό, γράφοντας πάνω του όσα τον κάνουν χαρούμενο. Από μικρές στιγμές καθημερινής ευτυχίας, όπως το παιχνίδι, η οικογένεια και οι φίλοι, μέχρι μεγαλύτερα όνειρα και ελπίδες για το μέλλον, κάθε χαρταετός έγινε ένας καμβάς προσωπικών συναισθημάτων.
Παράλληλα, φτιάξαμε και ομαδικούς χαρταετούς, στους οποίους γράψαμε λέξεις που μας κάνουν ευτυχισμένους. Αγάπη, ειρήνη, ελευθερία, φιλία, χαμόγελο, ελπίδα – λέξεις γεμάτες νόημα, που μας υπενθυμίζουν τι είναι πραγματικά σημαντικό στη ζωή.
Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, καταλάβαμε πως, όπως οι χαρταετοί χρειάζονται αέρα για να πετάξουν, έτσι και εμείς χρειαζόμαστε ο ένας τον άλλον για να προχωράμε μπροστά. Η ευθύνη μας δεν είναι μόνο να θυμόμαστε, αλλά και να δημιουργούμε έναν κόσμο όπου η ευτυχία, η δικαιοσύνη και η αγάπη βρίσκουν πάντα τον δρόμο τους.
Ας κρατήσουμε αυτές τις σκέψεις και ας αφήσουμε τους χαρταετούς μας να μας θυμίζουν πως η ελπίδα πετά πάντα ψηλά.
