Στον αστερισμό των δράσεων…!
Για το Δημοτικό Σχολείο Βρυσών φέτος ήταν μια ιδιαίτερα δημιουργική χρονιά καθώς εκτός της υλοποίησης όλων όσων προβλέπονται από τα Αναλυτικά και Διαθεματικά Προγράμματα Σπουδών, εφάρμοσε μια σειρά από καινοτόμα προγράμματα, κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον του μαθητικού δυναμικού του έως και στην Τελετή Λήξης. Ο Σύλλογος Διδασκόντων με τη διεύθυνση του σχολείου -σε αγαστή […]
Αστροναύτες ….στο φεγγάρι!!!
Η δευτέρα και η έκτη δημοτικού έγιναν αστροναύτες και εξερεύνησαν το φεγγάρι 🌙 🌕🚀🌟Αφού χωρίστηκαν σε πέντε ανάμεικτες ομάδες επιστημόνων, ζωγράφισαν το φεγγάρι, τους εαυτούς τους, τα πλάσματα που φαντάστηκαν ότι συνάντησαν εκεί, τους πυραύλους τους κι ό,τι άλλο ήθελαν και παρουσίασαν στις υπόλοιπες ομάδες τις δημιουργίες τους! 🌕🙋🧑🚀Στη συνέχεια, είδαν εκεί τον μικρό […]
“Cultural Exchanges”: Τα αυγά …κατρακυλάνε!!!
Τη Δευτέρα 22/4/2024 πραγματοποιήθηκε μία ακόμη συνάντηση “Cultural Exchanges” στο σχολείο μας με θέμα το Πάσχα. Οι μαθητές της Δ’ τάξης παρουσίασαν στις καλεσμένες μας τα έθιμα που σχετίζονται με τον εορτασμό του Πάσχα στον τόπο μας και συζητήσαμε ποιες ομοιότητες και διαφορές υπάρχουν με τα αντίστοιχα έθιμα στην Μ. Βρετανία. Στη συνέχεια οι κυρίες […]
Καταγραφή και κωδικοποίηση απορριμμάτων στα πλαίσια προγράμματος της WWF!
Το Δημοτικό Σχολείο Βρυσών, στα πλαίσια του προγράμματος της WWF “Adopt a Beach” (Υιοθετήστε μια παραλία), το οποίο και συμμετέχει από την αρχή της σχολικής χρονιάς, πραγματοποίησε την Παρασκευή 19/04/2024, τη δεύτερη επίσκεψή του στην υιοθετημένη παραλία του, με στόχο τη συλλογή απορριμμάτων (η πρώτη έγινε στα τέλη του περασμένου Σεπτέμβρη). Το σχολείο υιοθέτησε τον […]
Σοκολατοϊππότες, σοκολατοήρωες και σοκολατολιοντάρια!
Η δευτέρα τάξη βρέθηκε στο Curiosity Lab για να συμμετάσχει σε ένα γλυκό εκπαιδευτικό πρόγραμμα δημιουργικότητας. Γλυκό, πολύ γλυκό, γιατί τα παιδιά έφτιαξαν τα βασίλεια της σοκολάτας κι έγιναν σοκολατοϊππότες, σοκολατοήρωες και σοκολατολιοντάρια! Όταν κάποιοι τους έκλεψαν την πατέντα σοκολάτας, πολέμησαν με τους καταπέλτες που δημιούργησαν για να την πάρουν πίσω. Αμέσως μετά, όμως, […]
Αφίσα για τον αυτισμό από τη Β΄ τάξη…
Μια ολόκληρη τάξη προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει το σχολείο σε θέματα συμπερίληψης δημιουργώντας μια αφίσα με αφορμή την παγκόσμια μέρα για τον αυτισμό. Οι μαθητές της Β’ τάξης εμπνεύστηκαν από το παραμύθι ‘Όλες μου οι ρίγες” το περιεχόμενο της αφίσας που έφτιαξαν, προκειμένου να ενημερώσουν το σχολείο για τις ανάγκες και τις δυσκολίες […]
Ο Easel η νυφίτσα ακολουθεί πρόγραμμα υγιεινής διατροφής!
Τα παιδιά της Γ΄ τάξης, στο μάθημα των Αγγλικών, διάβασαν την ιστορία του Easel της νυφίτσας που έπρεπε να ακολουθήσει πρόγραμμα υγιεινής διατροφής για να μπορέσει να απελευθερωθεί από το κελάρι. Παίρνοντας έμπνευση από τον Easel, έμαθαν για την μεγάλη ποικιλία φρούτων και λαχανικών και αναζήτησαν υγιεινές επιλογές για κολατσιό. Έθεσαν ως στόχο να φέρνουν […]
Πλοία από ανακυκλώσιμα υλικά (Recycling boats!)…
Στο μάθημα των Αγγλικών τα παιδιά διδάχθηκαν για την Ανακύκλωση . Για να κάνουν αυτά που έμαθαν πράξη, έφεραν στο σχολείο ανακυκλώσιμα υλικά που αλλιώς θα κατέληγαν στον κάδο και εμπνεόμενα από το πλοίο Seaven Hope που έχουν υιοθετήσει, τα επαναχρησιμοποίησαν για να φτιάξουν τα δικά τους, χάρτινα πλοία, συνδυάζοντας διάφορα άχρηστα υλικά με πολλή […]
Συνάντηση “Cultural exchanges”: Spring!
Την Τετάρτη 27/3/2024 πραγματοποιήθηκε η 4η συνάντηση του προγράμματος του σχολείου μας “Cultural exchanges”, με τη συμμετοχή της Δ’ τάξης. Αρχικά, οι μαθητές παρουσίασαν τα γεγονότα της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου με video, συζήτηση , τραγούδι και χορό. Στη συνέχεια οι κυρίες Βriony και Susan μας εξήγησαν πώς γιορτάζεται ο ερχομός της άνοιξης […]
Ο μεγάλος χορός της Τσικνοπέμπτης!
Όλο το σχολείο ήταν μια μεγάλη παρέα την Τσικνοπέμπτη το πρωί με τους μικρούς μαθητές και μαθήτριες να απολαμβάνουν το πατροπαράδοτο έθιμο του τσικνίσματος. Οι χοροί, τα τραγούδια, το κέφι και το πλούσιο φαγητό είχαν την τιμητική τους. Το σχολείο αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τις επιχειρήσεις: “‘Εσπερος” του Ευάγγελου Πιπεράκη, “Κονταρός” του Εμμανουήλ Σταύρου […]