Ξεχωριστή θέση κατείχε η εκπαιδευτική επίσκεψη της ΣΤ΄ τάξης στη Βουλή των Ελλήνων (13/06), όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη λειτουργία του Ελληνικού Κοινοβουλίου και των δημοκρατικών θεσμών. Ιδιαίτερη τιμή για το σχολείο αποτέλεσε η συνάντηση με τη Χανιώτισσα Υφυπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου, Σέβη Βολουδάκη, η οποία υποδέχθηκε τους μαθητές, τους ξενάγησε στους χώρους της Βουλής και συζήτησε μαζί τους για τη δημοκρατία, τον ρόλο των θεσμών, τη συμμετοχή των νέων στα κοινά και την αξία της προσφοράς προς την κοινωνία. Η επίσκεψη αποτέλεσε μια σημαντικότατη εμπειρία πολιτικής αγωγής και ενεργού πολιτειότητας για τους μαθητές.

