Οι Στ΄, Ε΄ και Δ΄ τάξεις, παρακολούθησαν τη Θεία Λειτουργία και τον πανηγυρικό της ημέρας, στην ιερά μονή Αγίου Γεωργίου στο Καρύδι Αποκορώνου, την Πέμπτη, 23/04/2026, από 09:00 έως 12:00.
Αμέσως μετά τη Θεία Λειτουργία, οι μαθητές/τριες, στα πλαίσια της Εκκλησιαστικής και Τοπικής Ιστορίας, ξεναγήθηκαν στους χώρους της μονής ενημερώθηκαν σχετικά από τους εκπαιδευτικούς. Τέλος από τους διοργανωτές προσφέρθηκε κέρασμα στους μαθητές/τριες του σχολείου
Η μετακίνηση έγινε με τα πόδια
