Στοματική υγεία και Διατροφή, δράση αγωγής υγείας στο Δημ. Σχ. Βορεινού-Νεοχωρίου

20260220 02Την Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Βορεινού-Νεοχωρίου, δράση Αγωγής Υγείας, σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Αριδαίας, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ανάπτυξη – υλοποίηση από το Υπουργείο Υγείας δράσεων & παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας σε Εθνικό Επίπεδο, από δομές υγείας της περιοχής ευθύνης της 3ης Υ.ΠΕ. για το σχολικό έτος 2025-26».

Η συγκεκριμένη δράση εντάχθηκε στα πλαίσια της Αγωγής Στοματικής Υγείας και είχε σαν θέμα «Στοματική Υγεία και Διατροφή», απευθυνόμενη σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού. Στόχος της ήταν η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με τη σημασία της σωστής στοματικής υγιεινής και της ισορροπημένης διατροφής για τη διατήρηση της καλής υγείας.

Οι μαθητές παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και θετική διάθεση την παρουσίαση της κας Γκιώση, την οποία ευχαριστούμε θερμά για την άρτια και κατανοητή ενημέρωση που παρείχε. Μέσα από παραδείγματα, εικόνες και διαδραστική συζήτηση, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μάθουν για σπουδαιότητα της υγείας των δοντιών, τη σημασία της πρόληψης, καθώς και για τις διατροφικές επιλογές που συμβάλλουν στη διατήρηση υγιών δοντιών.

Στη συνέχεια, οι μαθητές υπέβαλαν ερωτήματα και ακολούθησε γόνιμη συζήτηση γύρω από τη διατροφή και τη στοματική υγιεινή, αποδεικνύοντας το αυξημένο ενδιαφέρον και την ευαισθητοποίησή τους σε θέματα που αφορούν την προσωπική τους φροντίδα και υγεία.

Τέτοιου είδους δράσεις ενισχύουν τη γνώση, καλλιεργούν θετικές στάσεις και συμβάλλουν ουσιαστικά στη διαμόρφωση υπεύθυνων και ενημερωμένων αυριανών πολιτών. Το σχολείο μας παραμένει σταθερά προσανατολισμένο στην υλοποίηση αντίστοιχων προγραμμάτων και συνεργασιών, αναγνωρίζοντας τη σημασία της Αγωγής Υγείας στη συνολική ανάπτυξη των μαθητών.

Ευχαριστούμε θερμά το Κέντρο Υγείας Αριδαίας για τη συνεργασία και την πολύτιμη συμβολή του στην επιτυχία της δράσης.

(περισσότερα…)