Εκδήλωση Μνήμης για το Ολοκαύτωμα
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης των Θυμάτων του Ολοκαυτώματος, το Δημοτικό Σχολείο Βορεινού – Νεοχωρίου πραγματοποίησε σήμερα, 27 Ιανουαρίου 2026, μια ιδιαίτερα σημαντική και συγκινητική εκπαιδευτική εκδήλωση αφιερωμένη στη διατήρηση της ιστορικής μνήμης και στην καλλιέργεια αξιών ανθρωπισμού και δημοκρατίας.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης προβλήθηκαν χαρακτηριστικά αποσπάσματα από ιστορικά ντοκιμαντέρ, βίντεο και μουσικές της περιόδου, τα οποία ανέδειξαν τεκμήρια της ιστορικότητας του Ολοκαυτώματος και βοήθησαν τους/τις μαθητές/τριες να κατανοήσουν το μέγεθος της ανθρώπινης τραγωδίας που σημάδεψε τον 20ό αιώνα. Το οπτικοακουστικό υλικό λειτούργησε ως αφορμή για προβληματισμό και βαθύτερη προσέγγιση των γεγονότων.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σύνδεση του παρελθόντος με το παρόν, επισημαίνοντας ότι οι αυριανοί πολίτες οφείλουν να γνωρίζουν την ιστορία, ώστε να μπορούν να θωρακίσουν την κοινωνία μας απέναντι σε φαινόμενα μισαλλοδοξίας, ρατσισμού και βίας. Ακολούθησε γόνιμη συζήτηση με τους/τις μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες εξέφρασαν σκέψεις, συναισθήματα και απορίες, αποδεικνύοντας την ευαισθησία και τον προβληματισμό τους γύρω από τα ζητήματα που τέθηκαν.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με βιωματικές δραστηριότητες αφιερωμένες στη σημερινή επέτειο, δίνοντας τη δυνατότητα στα παιδιά να συμμετάσχουν ενεργά και δημιουργικά, ενισχύοντας την ενσυναίσθηση και την κατανόηση της σημασίας της ιστορικής μνήμης.
Το Δημοτικό Σχολείο Βορεινού – Νεοχωρίου συνεχίζει να επενδύει σε δράσεις που προάγουν τη γνώση, τον σεβασμό και τις αξίες της ειρηνικής συνύπαρξης, με στόχο τη διαμόρφωση υπεύθυνων και ενεργών πολιτών.

