Έναρξη σχολικής χρονιάς
Την Πέμπτη 11-09-2025 έγινε ο καθιερωμένος αγιασμός στο σχολείο μας παρουσία του πρόεδρου της τοπικής κοινότητας κ. Στεφανίδη Στέφανου.
Ευχόμαστε στους μαθητές, στους κηδεμόνες και στους εκπαιδευτικούς μία δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία, πρόοδο και όμορφες στιγμές