Ημερήσια Εκδρομή στο Δίον και στον Πλαταμώνα – Μια αξέχαστη εμπειρία για το Δημοτικό Σχολείο Βορεινού-Νεοχωρίου
Την Παρασκευή 30 Μαΐου 2025, το Δημοτικό Σχολείο Βορεινού-Νεοχωρίου πραγματοποίησε την πολυαναμενόμενη ημερήσια σχολική εκδρομή, μια εμπειρία που θα μείνει αξέχαστη σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας.
Η εκδρομή μας ξεκίνησε με επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο του Δίον, έναν τόπο μεγάλης ιστορικής σημασίας και απαράμιλλης ομορφιάς. Εκεί μας περίμενε ο ξεναγός μας, κ. Παναγιώτης, ο οποίος με ζωντανό και κατανοητό λόγο μας ξενάγησε στα αρχαία μνημεία και στο μουσείο. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον πολιτιστικό πλούτο της περιοχής, να δουν ευρήματα από την αρχαιότητα και να ακούσουν συναρπαστικές ιστορίες για τη ζωή στην αρχαία πόλη του Δίου. Η ξενάγηση ήταν πλήρης, ενδιαφέρουσα και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις σε μικρούς και μεγάλους.
Στη συνέχεια, μεταφερθήκαμε στον Πλαταμώνα, όπου απολαύσαμε το γεύμα μας και περάσαμε όμορφες στιγμές ξεκούρασης και παιχνιδιού. Ο ελεύθερος χρόνος δίπλα στη θάλασσα, η καλή παρέα και το εξαιρετικό φαγητό συνέβαλαν στο να κλείσει η εκδρομή μας με τον καλύτερο τρόπο.
Ο καιρός ήταν ιδανικός, η διάθεση όλων στα ύψη και η συμμετοχή καθολική, κάτι που έκανε την ημέρα ακόμα πιο ξεχωριστή. Οι μαθητές και οι μαθήτριες επέστρεψαν με χαμόγελα, νέες γνώσεις και όμορφες αναμνήσεις.
Ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλαν στην οργάνωση αυτής της υπέροχης εκδρομής και ανυπομονούμε για τις επόμενες σχολικές μας εξορμήσεις!