Δράση Κυκλοφοριακής Αγωγής στο Σχολείο Βορεινού-Νεοχωρίου
Την Τρίτη, 27 Μαΐου 2025, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία δράση κυκλοφοριακής αγωγής, στο πλαίσιο των σχολικών δραστηριοτήτων, στον προαύλιο χώρο του Σχολείου Βορεινού-Νεοχωρίου, με τη συμμετοχή των μαθητών των τάξεων Γ’ και Δ’ Δημοτικού.
Οι μικροί μαθητές έφεραν τα ποδήλατά τους και τα ηλεκτρικά πατίνια τους και, με ενθουσιασμό και διάθεση για μάθηση, συμμετείχαν σε ένα βιωματικό εργαστήριο κυκλοφοριακής αγωγής. Με τη βοήθεια των σημάτων οδικής κυκλοφορίας που είχαν κατασκευάσει οι ίδιοι οι μαθητές σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, εκπαιδεύτηκαν στην τήρηση των κανόνων ασφαλείας και στην υπεύθυνη οδήγηση.
Η δράση αυτή αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για τους μαθητές να κατανοήσουν, με πρακτικό τρόπο, τη σημασία της κυκλοφοριακής συνείδησης και της προσωπικής ευθύνης στον δρόμο, τόσο ως πεζοί όσο και ως μελλοντικοί οδηγοί. Η εμπειρία ήταν διασκεδαστική αλλά και εκπαιδευτική, προσφέροντας πολύτιμες γνώσεις μέσα από το παιχνίδι και τη συνεργασία.
Θερμές ευχαριστίες σε όλους τους μαθητές για τη συμμετοχή τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που στήριξαν και υλοποίησαν τη δράση αυτή με δημιουργικότητα και φροντίδα.
Η κυκλοφοριακή αγωγή είναι ζήτημα ζωής — και στο σχολείο μας, συνεχίζουμε να καλλιεργούμε την υπευθυνότητα και τον σεβασμό από νωρίς.