Προληπτική ιατρική – οδοντιατρικός έλεγχος
Σήμερα, 5/3/2025, είχαμε την χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας τους οδοντίατρους του Κέντρου Υγείας Αριδαίας, στα πλαίσια του προγράμματος προληπτικής ιατρικής Dentist Pass, μια πρωτοβουλία του Υπουργείου Υγείας σε συνεργασία με την Ελληνική Οδοντιατρική Εταιρία. Οι εισηγητές, ενημέρωσαν τους/τις μαθητές/τριες της Α’ και Β’ τάξης για την αξία της διατροφής και του καθημερινού βουρτσίσματος δοντιών, την στοματική υγεία και την φροντίδα των δοντιών μας. Επιπλέον, εξέτασαν τους/τις μαθητές/τριες μας και έδωσαν συμβουλές για περαιτέρω έλεγχο σε όσους/ες διαπίστωσαν ότι έχουν ανάγκη οδοντιάτρου. Τέλος, μοίρασαν δείγματα οδοντόβουρτσας και οδοντόκρεμας σε όλους/ολες. Τους ευχαριστούμε ειλικρινά για την παρουσία τους.
