CHoris titlo



Σχ.Έτος 2025-2026

e-Twinning Project

Towards BiblioCity: A European Reading Adventure

001 OPCIONAΟι  μαθητές των τμημάτων Δ2 και Στ2 του Δημοτικού Σχολείου Βέλου συμμετέχουν φέτος στο ευρωπαϊκό eTwinning έργο “Towards BiblioCity: A European Reading Adventure”. Μέσα από επτά «ζώνες» ανάγνωσης, δημιουργίας και συνεργασίας, οι μαθητές ταξιδεύουν σε έναν κόσμο βιβλίων, ιδεών και φαντασίας, εμπνευσμένο από τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs). Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία και την αγγλική γλώσσα ως κοινό μέσο επικοινωνίας, συνεργάζονται μέσω της πλατφόρμας TwinSpace με μαθητές από όλη την Ευρώπη. Διαβάζουν, γράφουν, παίζουν και δημιουργούν, αναπτύσσοντας δεξιότητες ανάγνωσης, ψηφιακού γραμματισμού, γλωσσικής επικοινωνίας και πολιτιστικής συνεργασίας. Ένα ταξίδι γνώσης που μας ενώνει μέσα από τα βιβλία!



Σχ.Έτος 2024-2025

E-TWINNING NATIONAL QUALITY LABEL 

Τρεις Ετικέτες Ποιότητας για τους Εκπαιδευτικούς μας!

Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε ότι τρεις εκπαιδευτικοί του σχολείου μας διακρίθηκαν με Εθνική Ετικέτα Ποιότητας eTwinning για τα έργα τους!

Η διάκριση αυτή αποτελεί αναγνώριση της δημιουργικότητας, της καινοτομίας και της συνεργατικότητας που ανέδειξαν μέσα από τα ευρωπαϊκά προγράμματα που υλοποίησαν μαζί με τους μαθητές τους.

Η βράβευση αυτή τιμά  ολόκληρη τη σχολική μας κοινότητα, καθώς αποδεικνύει ότι η συνεργασία, η καινοτόμα διδασκαλία και η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών μπορούν να οδηγήσουν σε σπουδαία αποτελέσματα.

Συγχαρητήρια σε όλους! Είμαστε περήφανοι για τους εκπαιδευτικούς μας και τους μαθητές που συμμετείχαν σε αυτά τα έργα και ανυπομονούμε για τις επόμενες δράσεις!

3 2 1


Σχ.Έτος 2023-2024

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ eTwinning

Τα έργα eTwinnning που Υλοποίησαν οι μαθητές μας έλαβαν ακόμη μια διάκριση , αυτή τη φορά σε Ευρωπαϊκό επίπεδο λαμβάνοντας την Ευρωπαική Ετικέτα Ποιότητας του οργανισμού National eTwinning Organisation . Συγχαρητήτρια σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν στη δράση καθώς και στις εκπαιδευτικούς Δούλου Ρωμαλέα και Αλεξανδροπούλου Μαρουλία που συντόνισαν το έργο.

3 5 2 6 1 6


28/07/25

ETWINNING PROJECT : “Joyful Reading Journey”

CHoris titlo“Joyful Reading Journey” για τους μαθητές του Τμήματος Ένταξης και της Ε1 τάξης .
Κατά το σχολικό έτος 2024-2025, οι μαθητές/τριες της Ε1΄ τάξης και του τμήματος ένταξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο ευρωπαϊκό eTwinning έργο “Joyful Reading Journey”, σε συνεργασία με σχολεία από άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Σκοπός του έργου ήταν η ευαισθητοποίηση γύρω από τη δυσλεξία, προωθώντας την συμπερίληψη όλων των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Παράλληλα, είχε στόχο να καλλιεργήσει τη φιλαναγνωσία μέσα από έναν ευχάριστο, παιγνιώδη και ποικιλόμορφο τρόπο.
Οι μαθητές μας:
• Ανέλαβαν ρόλους και συνεργάστηκαν με μαθητές από άλλες χώρες.
• Διάβασαν το βιβλίο “D is for Darcy, not dyslexia ” και οι δραστηριότητες επικεντρώθηκαν στη συμπερίληψη και στην κατανόηση της δυσλεξίας.
• Συμμετείχαν στη δημιουργία έργων, βασισμένα στην πλοκή του βιβλίου.
• Χρησιμοποίησαν σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία (padlet, Canva, συνεργατικά έγγραφα, παρουσιάσεις).
• Ανέπτυξαν τις γλωσσικές, κοινωνικές και ψηφιακές δεξιότητες τους μέσα από δημιουργική και διεθνή συνεργασία.
Το έργο ενσωματώθηκε στο ημερήσιο πρόγραμμα και υλοποιήθηκε διαθεματικά μέσα από τα μαθήματα της Γλώσσας, των Εικαστικών και της Πληροφορικής.
Η συμμετοχή στο έργο αποτέλεσε για όλους μια χαρούμενη εκπαιδευτική διαδρομή, ενισχύοντας την αγάπη για το διάβασμα και τη δύναμη της συνεργασίας.

 



05/06/25

ETWINNING PROJECTS

Φτάνοντας στο τέλος της σχολικής χρονιάς, δύο ακόμη έργα etwinning ολοκληρώθηκαν. Το Δ1, συμμετείχε στο ευρωπαϊκό έργο Let’s Play, και το Δ2 σε αντίστοιχο ευρωπαϊκό πρόγραμμα LETS STEP INTO THE FUTURE WITH TRADITIONAL CHILDRENS GAMES, στα πλαίσια του μαθήματος της Θεατρικής αγωγής. Μαθητές και μαθήτριες συμμετείχαν σε κοινές δραστηριότητες με σχολεία από άλλες χώρες, Ιταλία, Λιθουανία, Τουρκία, Βόρεια Μακεδονία, Ελλάδα, Ιορδανία, Πολωνία και Ρουμανία, έπαιξαν, συνεργάστηκαν, δημιούργησαν, διασκέδασαν. Τέλος, το κάθε τμήμα περιέγραψε στο άλλο την πορεία του στο έργο etwinning στο οποίο συμμετείχε και από κοινού έπαιξαν μερικά από τα παιχνίδια που έμαθαν από άλλες τις άλλες χώρες.

1000026416 1000026415 1000026414 1000026413 1000026412

 



30/05/25

ETWINNING EXPLORING THE WORLD THROUGH THEATRE

Η Γ’ τάξη ολοκληρώνει το πρόγραμμα etwinning, με τίτλο Exploring the world through theatre, το οποίο παρακολούθησε στα πλαίσια της Θεατρικής Αγωγής. Μαθητές και μαθήτριες έφτιαξαν το θεατρικό τους διαβατήριο, στο οποίο συμπλήρωναν την σφραγίδα κάθε χώρας, το θέατρο της οποίας γνώριζαν μέσω των παρουσιάσεων που αναρτούσε το κάθε σχολείο στην πλατφόρμα. Δημιούργησαν δικές τους σύντομες παραστάσεις, με θέμα τη φιλία, την αγάπη, την καλοσύνη, το περιβάλλον. Τέλος, έπαιξαν ένα σύντομο παιχνίδι επανάληψης των όσων έμαθαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

logo 1748588085532 1748425028231 1748420026376 1748420026246 1748420026112

 



2024-2025

LET’S STEP INTO THE FUTURE WITH TRADITIONAL , CHILDREN’S GAMES.

Και τη φετινή σχολική χρονιά, τα τμήματα της Δ’ τάξης συμμετέχουν, στα πλαίσια της θεατρικής αγωγής, σε ευρωπαϊκά έργα etwinning. Το Δ2, στο έργο LET’S STEP INTO THE FUTURE WITH TRADITIONAL CHILDREN’S GAMES. Στόχος, είναι τα παιδιά να ερευνήσουν και να καταγράψουν παραδοσιακά παιχνίδια της χώρας μας. Στη συνέχεια, κάθε χώρα παρουσιάζει τα παιχνίδια σε μαθητές και μαθήτριες από άλλες χώρες. Μαθαίνουν και μεταδίδουν την πολιτιστική παράδοση της χώρας τους, έρχονται σε επαφή με μαθητές και μαθήτριες άλλων χωρών (Πολωνία, Ρουμανία, Τουρκία), μαθαίνουν τις παραδόσεις και την πολιτιστική κληρονομιά των χωρών αυτών. Επίσης, εξασκούν την επικοινωνία και την συνεργασία και αυξάνεται η συμμετοχή τους σε σωματική άσκηση. Το Δ1, συμμετέχει σε αντίστοιχο έργο, με τίτλο LET’S PLAY. Συνεργάζονται με σχολεία από Ιταλία, Λιθουανία, Τουρκία, Βόρεια Μακεδονία, Ελλάδα, Ιορδανία και Ρουμανία, προκειμένου να διδάξουν και να διδαχθούν παιχνίδια, σε συναντήσεις μέσω διαδικτύου, αλλά και μέσω βίντεο. Συνεργασία, επικοινωνία, μεταδοτικότητα, εξάσκηση ξένης γλώσσας, δημιουργικότητα είναι μερικές μόνο από τις δεξιότητες χρησιμοποιούν μαθητές και μαθήτριες.

Εικόνα1 Εικόνα2


ETwinning « Από την Αθήνα του 2004 στο Παρίσι του 2024. Ένα ταξίδι με τις Ολυμπιακές Αξίες»

Screenshot 1

Για δεύτερη  σχολική χρονιά το σχολείο μας θα πάρει μέρος στο Ευρωπαϊκό  πρόγραμμα Ε twinning σε συνεργασία με τμήματα άλλων σχολείων από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι μαθητές των τμημάτων Γ2, Δ1, Δ2, ΣΤ3 θα διαπραγματευτούν το θέμα « Από την Αθήνα του 2004 στο Παρίσι του 2024. Ένα ταξίδι με τις Ολυμπιακές Αξίες», με αφορμή την τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι το 2024.Οι μαθητές θα συνεργαστούν με μαθητές άλλων σχολείων, θα ανταλλάξουν απόψεις, θα αποκτήσουν γνώσεις για τους Ολυμπιακούς αγώνες. Οι μαθητές θα εκπονήσουν κοινές εργασίες με τα άλλα σχολεία στην ειδικά διαμορφωμένη Ευρωπαϊκή πλατφόρμα, θα χρησιμοποιήσουν λογισμικά που προάγουν την συνεργασία και βελτιώνουν τις επικοινωνιακές και ψηφιακές τους δεξιότητες. Θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και σε άλλες ενότητες του αναλυτικού προγράμματος σπουδών καθώς το πρόγραμμα ETwinning διακρίνεται για το διαθεματικό του χαρακτήρα.

10/06/2024

To Σχολείο μας Ολοκλήρωσε και φέτος το Ευρωπαϊκό του ταξίδι μέσω του έργου Etwinning με Τίτλο ” From Athens of 2004 to Paris of 2024 : A trip with the values of the Olympic games “.
Οι μαθητές του Σχολείου μας συνεργάστηκαν με μαθητές από τα Σχολεία:
Matei Basarab Secondary School, Târgoviște, Romania
Secondary School, Târgoviste Romania
5th primary school of Florina, Greece
Primary School of Ammochori (Florina) Greece
primary school of 1o Pereas, Thessaloniki, Greece
Kasım Aktaş OrtaokuluMerkez, Turkey DÜZCE
Çağrıbey OrtaokuluTuzla, Turkey İSTANBUL
Hanonu Sehit Faruk Karagoz Primary
Nucet Secondary School, Dâmbovița-Romania
Primary School of Thrapsano
Agrupamento de Escolas Santos Simões, Guimarães, Portugal.

Το έργο μας παρουσιάστηκε στο πλαίσιο καλών πρακτικών που συμβάλουν θετικά στη μαθησιακή διαδικασία, στην ημερίδα που διοργάνωσαν οι Σύμβουλοι εκπαίδευσης της περιφέρειας Κορινθίας

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους εμπλεκόμενους , μαθητές και εκπαιδευτικούς καθώς επίσης και στoυς Συντονιστές του έργου Κατσάνο Πολυχρόνη ΠΕ86, Καρβελά Άννα ΠΕ06, Ρέβη Κων/να ΠΕ70, Κελλάρη Αθανασία ΠΕ11

Μπορείτε να δείτε ένα δείγμα των εργασιών των παιδιών μας…

1 4

Μπορείτε να κάνετε click εδώ για να παρακολουθήσετε ένα δείγμα της προσπάθειας των μαθητών μας.

 

Click Εδώ για τα επιμέρους και αναλυτικά στάδια όπως εργάστηκαν οι μαθητές  κατά τη διάρκεια της Σχ. Χρονιάς.



06/06/2024

e-twinning “One heart can hold a lot of kindness”

Στις 16 Απριλίου, στα πλαίσια του προγράμματος e-twinning “One heart can hold a lot of kindness”, μαθητές και μαθήτριες του Τμήματος Ένταξης και του Δ1 συναντήθηκαν διαδικτυακά με μαθητές και μαθήτριες από Λιθουανία, Κροατία, Ελλάδα, Ρουμανία και Τουρκία. Εκπρόσωποι από κάθε σχολείο μίλησαν για το μαθητικό δυναμικό, το εκπαιδευτικό προσωπικό, το σχολείο και τον τόπο τους, με κοινή γλώσσα τα Αγγλικά. Τα παιδιά είχαν την δυνατότητα να συνομιλήσουν μεταξύ τους και να ανταλλάξουν απόψεις για το πρόγραμμα, τί τους άρεσε και τί όχι!

1 1 2 1 3 1

 



06/06/2024

e-twinning “The Power of game (stop bullying)”

Στις 30 Μαΐου, το Στ1, στα πλαίσια του προγράμματος e-twinning “The Power of game (stop bullying), συνομίλησε διαδικτυακά με σχολεία από Τουρκία και Βόρεια Μακεδονία. Τα παιδιά άκουσαν τις διαφορετικές γλώσσες, είδαν σχολεία των χωρών αυτών και παρουσίασαν τον τόπο, το σχολείο και την ομάδα τους, τα παιχνίδια που δημιούργησαν, εξέφρασαν τα συναισθήματά τους και αποχαιρέτισαν τους νέου τους φίλους.

10

 



 

06/12/2023

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

videoΤην Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2023, το Τμήμα Ένταξης και τα τμήματα της Δ’ τάξης, με υπεύθυνες τις εκπαιδευτικούς Μαρουλία Αλεξανδροπούλου και Ρωμαλέα Δούλου, συμμετείχαν με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με αναπηρία, σε βιωματικές δραστηριότητες στον προαύλιο χώρο του σχολείου.

   Στόχος των δράσεων ήταν η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, καθώς και η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών μας σε θέματα που αφορούν τα άτομα με ειδικές ανάγκες και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην καθημερινή τους ζωή.

  Οι μαθητές των Τμημάτων Ένταξης και Δ1 συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό έργο Ε-Τwinning με τίτλο: “A small heart can hold a lot of kindness”, όπου μαζί με μαθητές από τη Λιθουανία, την Κροατία, τη Ρουμανία, την Τουρκία και την Ελλάδα θα γνωρίσουν και θα  γιορτάσουν μαζί ”Παγκόσμιες Ημέρες” με διάφορες δραστηριότητες αφιερωμένες στην κάθε Ημέρα.

  Μια από αυτές τις Ημέρες ήταν και η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Τιμούμε τα άτομα αυτά κάθε χρόνο στις 3 Δεκεμβρίου.

Click Εδώ για τη δράση



29/03/2024

Επίσκεψη του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ξυλοκάστρου

Την Παρασκευή 29/03 στο πλαίσιο των δράσεων του Σχολείου μας για την Παγκόσμια ημέρα  ευαισθητοποίησης στον Αυτισμό, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας τους μαθητές και εκπαιδευτικούς του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ξυλοκάστρου. Οι μαθητές του Δ1, καθώς και μαθητές του Τμήματος Ένταξης, δραματοποίησαν και παρουσίασαν, με τη βοήθεια της θετρολόγου μας κ. Ρ. Δούλου, το γνωστό παραμύθι “Πινόκιο”. Στη συνέχεια όλοι μαζί “έγιναν μαριονέτες” και διασκέδασαν με ένα μουσικοκινητικό παιχνίδι. Η δράση ολοκληρώθηκε με την κατασκευή Πινόκιο από όλα τα παιδιά!
Ευχαριστούμε τους μαθητές και το εκπαιδευτικό προσωπικό του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ξυλοκάστρου για αυτή τη “διαφορετική” μέρα και για τα όμορφα δώρα τους!!

1 2 7 1 3 5 5 3 6 3 2 2

 

 

E-twinning: “The Power of Game”

1 2Το Στ1, στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων, συμμετέχει σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα E-twinning με τίτλο The Power of Game. Στόχος του προγράμματος είναι η πρόληψη και καταπολέμηση του εκφοβισμού στο χώρο του σχολείου με τη βοήθεια παιχνιδιών, τα οποία δημιουργούν οι ίδιοι οι μαθητές. Κατασκευάζουν και παίζουν παιχνίδια από φυσικά υλικά (κλαδιά δέντρου, πέτρες, χαρτιά), αλλά και εκπαιδευτικά παιχνίδια με τη βοήθεια διάφορων εφαρμογών στον υπολογιστή (wordclouds, jigsaw puzzle, wordwall, voki, learningapps).

2 1 3 4 6 7 8




Σχ.Ετος 2022-2023

Το πρόγραμμά μας ονομάζεται “Πάμε να γίνουμε φίλοι;-Our project iscalled “Let’s be friends”.

1

Οι στόχοι μας. Our goals.

Το πρόγραμμά μας έχει σαν στόχο να συμβάλλει στην ανάπτυξη των παιδιών συναισθηματικά, νοητικά  και κοινωνικά, ομαλά και ολόπλευρα, μέσα από την θεματική ενότητα της φιλίας. Η δική μας προσπάθεια στοχεύει στο να προάγει την ενσυναίσθηση, τη συνεργασία, την ποιότητα, την ένταξη, την ισότητα, τη δημιουργικότητα και τη καινοτομία στην εκπαίδευση.Our work aims to contribute to the development of children emotionally, mentally and socially, smoothly and comprehensively, through the thematic unit of friendship. Our endeavor aims to promote empathy, collaboration, quality, inclusion, equality, creativity and innovation in education.

Αρχικά στοχεύουμε στην αδελφοποίηση των σχολείων. Τα παιδιά θα μάθουν να εστιάζουν σε ιδέες που προσδιορίζουν την έννοια της φιλίας και να βρίσκουν τρόπους έτσι ώστε να ενισχύουν την αυτοαντίληψη και την ενσυναίσθησή τους για να στοχεύσουν στην προσωπική τους ανάπτυξη. Οι επικοινωνία που θα αναπτυχθεί με τους εταίρους θα βοηθήσει τα παιδιά να οικοδομήσουν τον προφορικό και το γραπτό λόγο. Επιπλέον η εξοικείωση με τον υπολογιστή και η ενασχόληση με το συγκεκριμένο εργαλείο οδηγεί σε περαιτέρω ανακαλύψεις και εποικοδομητική επαφή.Initially we aim at the twinning of schools. Children will learn to focus on ideas that define friendship and find ways to strengthen their self-awareness and empathy which lead to personal growth. The communication that will be developed with the partners will help the children to build the oral and written language. In addition, familiarity with the computer and engagement with the specific tool leads to further discoveries and constructive contact among them.

Τρόπος εργασίας (How we worked on the project)

Στο eTwinning, όλοι οι συνάδελφοί μας διοργανώσαν και διεξήγαν επιτόπιες και διαδικτυακές δραστηριότητες με τους μαθητές τους σε συνεργασία με συναδέλφους από άλλες χώρες . Επίσης οι μαθητές εργάστηκαν ατομικά αλλά κυρίως σε ομάδες με την επιτήρηση και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους.

In our eTwinning project , all our collegues organised and carried out on-the spot and online activities with their students in collaboration with our collegues from other countries. Furthermore, the pupils worked individually but mainly in teams under the teacher’s supervision and guidance.

Εδώ οι βασικές δημιουργίες συνεργασίας των μαθητών μας:

  1. https://padlet.com/chroniskatsanos/friend
  2. https://onedrive.live.com/edit.aspx?resid=AAEE633176B20663!503&ithint=file%2cpptx&authkey=!AHqLfOmdgpft8Xk
  3. https://app.emaze.com/@ALOFZIFRR/lets-be-friends
  4. https://www.storyjumper.com/user/login/book/edit/151110151/—Safe-Internet
  5. https://read.bookcreator.com/Kchn8cwSbOO9Am26ymHzz84gqgR2/8hhui81wTsmtB8nAd_EOhQ/_ZAvZ5eET7a05iPLcUvYRw
  6. https://www.thinglink.com/card/1696648618712236836
  7. https://www.thinglink.com/card/1696805487607022181
  8. https://www.educandy.com/site/resource.php?activity-code=114c98