Όχι… Δεν ξέσπασε πυρκαγιά στο σχολείο, ούτε υπήρξε κάποιος εγκλωβισμός. Η πυροσβεστική υπηρεσία μας επισκέφτηκε στο πλαίσιο Προγράμματος Πολιτικής Προστασίας στα σχολεία, το οποίο αφορά στην πρόληψη και αντιμετώπιση πυρκαγιών. Οι μαθητές ενημερώθηκαν από τους πυροσβέστες για μέτρα πρόληψης και προστασίας από τις φωτιές, γνώρισαν τον εξοπλισμό του πυροσβέστη, άκουσαν από κοντά τη σειρήνα του οχήματος και στη συνέχεια έριξαν όλοι νερό με τη μάνικα πυρόσβεσης. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους αξιωματικούς και στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Βρυσών.



