Με αφορμή την Παγόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, οι μαθητές του σχολείου παρακολούθησαν ένα ντοκιμαντέρ με αληθινές ιστορίες-βιογραφίες ατόμων με αναπηρία, οι οποίοι αγωνίστηκαν σκληρά και παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν, δεν άφησαν την αναπηρία τους να σταθεί εμπόδιο για τη ζωή.
Στη συνέχεια, το κάθε τμήμα στην τάξη του, πραγματοποίησε βιωματικές δραστηριότητες, ώστε να έρθουν οι μαθητές στη θέση όσων αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα. Ζωγράφισαν με πινέλο με το στόμα, έδεσαν τα μάτια τους ώστε να βιώσουν την καθημερινότητα ενός τυφλού κλπ.








