Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Παιδική Βιβλιοθήκη του Δ. Χανίων

Τη Δευτέρα 26 Νοεμβρίου οι μαθητές της Α΄και Γ΄τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Παιδική Βιβλιοθήκη του Δήμου Χανίων. Ξεναγήθηκαν στο χώρο, άκουσαν την ιστορία της βιβλιοθήκης και παρακολούθησαν μια απολαυστική αφήγηση του παραμυθιού του Ευ. Τριβιζά “Ο κροκόδειλος που πήγε στον οδοντίατρο”. Στη συνέχεια κατασκεύασαν σελιδοδείκτες και διάβασαν βιβλία στους χώρους της βιβλιοθήκης. Η εκδρομή μας ολοκληρώθηκε με μια επίσκεψη στον Κήπο και στην παιδική χαρά.