Η 21 Μαρτίου συμπίπτει με την έναρξη της εαρινής ισημερίας και την πρώτη ημέρα της άνοιξης στο βόρειο ημισφαίριο. Η ημέρα αυτή ανακηρύχθηκε Παγκόσμια Ημέρα Δασοπονίας για να φέρει τον άνθρωπο πιο κοντά στο δάσος που καλύπτει το 25% της επιφάνειας της Γης, να του κεντρίσει το ενδιαφέρον, να μάθει περισσότερα για τις λειτουργίες του, αλλά και για την ανάγκη προστασίας του, που είναι ζωτικής σημασίας για την ανθρώπινη επιβίωση. Τα περιβαλλοντικά προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπίσει ο σύγχρονος άνθρωπος, είναι η λειψυδρία, η απερήμωση, η μείωση της βιοποικιλότητας, η ρύπανση της ατμόσφαιρας, η εκτεταμένη υλοτόμηση των τροπικών δασών και φυσικά το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Όλα αυτά συνδέονται σε μεγάλο βαθμό με την καταστροφή των δασών σε παγκόσμιο επίπεδο.
Τα δάση αποτελούν τη βασικό παράγοντα στην προστασία του περιβάλλοντος, στην αντιμετώπιση των παραπάνω προβλημάτων και η Δασοπονία έρχεται να παίξει το σημαντικότερο ρόλο στην επιβράδυνση και την εξάλειψη τους. Είναι γνωστός πλέον ο πολυλειτουργικός ρόλος των δασών, που αφορά στην παραγωγή ξυλείας, στην προστασία των εδαφών, στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων και στη μείωση του φαινομένου του θερμοκηπίου με τη δέσμευση του άνθρακα.
Στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας Δασοπονίας, εκτός από ομιλία που έγινε από τους υπεύθυνους εκπ/κούς κάθε τμήματος για την αξία του δάσους στη ζωή μας, το Σχολείο μας οργάνωσε δράση καλλωπισμού του αύλειου χώρου με φυτά που πρόσφερε ο κ. Αθανάσιος Τατσιόπουλος ο οποίος διατηρεί φυτώριο στην Φανερωμένη.
Ο κ. Τατσιόπουλος μίλησε στους μαθητές και ανέπτυξε όλες τις φάσεις ανάπτυξης ενός φυτού, τις ανάγκες του, τους τρόπους προστασίας του, για τον εμβολιασμό, για το σωστό τρόπο φύτευσης, για τρόπους πολλαπλασιασμού ακόμη και για γενετική παρέμβαση στον σπόρο. Μίλησε επίσης για τη ζημιά που προκαλεί στο περιβάλλον και, κατά συνέπεια στον άνθρωπο, η αλόγιστη χρήση φυτοφαρμάκων, όπως και η έλλειψη μέτρων προστασίας κατά τον ψεκασμό. Εξέφρασε την αγάπη του προς τα φυτά, τον σεβασμό του προς τη φύση και προσπάθησε να το μεταλαμπαδεύσει στους μικρούς ακροατές του.
Η παρουσία του κ. Τατσιόπουλου στο σχολείο όμως, εκτός από θεωρία, περιελάμβανε και πράξη. Μας δώρισε μεγάλα δένδρα και θάμνους και παρότρυνε τους μαθητές να τα φυτέψουν ακολουθώντας τις οδηγίες του. Στη συνέχεια δώρισε σε κάθε μαθητή τρία διαφορετικά φυτά, τους κατέστησε υπεύθυνους για τη σωστή ανάπτυξή τους και, χαριτολογώντας, τους είπε ότι θα μείνουν μετεξεταστέοι αν το φυτό τους ξεραθεί.
Ο ενθουσιασμός των μαθητών όταν παρέλαβαν τα δικά τους φυτά, η προσήλωσή τους στις οδηγίες και η προθυμία τους να αναλάβουν όλο τον κόπο του φυτέματος χαροποίησε και αντάμειψε πρωτίστως τον κ. Τατσιόπουλο αλλά και τους εκπαιδευτικούς και άφησε σε όλους ευχάριστα συναισθήματα και πολύτιμες αναμνήσεις.
Δ/ντρια , εκπαιδευτικοί και μαθητές ευχαριστούν και δημόσια τον κ. Τατσιόπουλο και του εύχονται να είναι πάντα δραστήριος και δημιουργικός.